A lényeg hogy jó idő legyen akkorsomi írta:Igen, mindig egy áprilisi nap, általában hétvégeMustang JD írta:Nem tudtam hogy minden évben ugyanarra a napra esik.somi írta:Áprilisban Meglepő módon
Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Először is Szia!
Erre meg csak annyit, hogy jó helyen van egyenlőre a M-II jobb egyén is. Meg a színpadon, vagy a táncparkettensomi írta:
Nnna. Regisztráció megvolt. Akkor most jöhet a jogsi meg a kocsi
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Szia!brosy írta:Sziasztok !
Brosy vagyok Veszprémből Earchee párja Veszprémből
Szeretem nagyon az amerikai autókat és különösen a mi kis 2-esw mustangunkat.
Igaz se jogsim se kocsim
Idén szeretnénk már a ti találkozóitokra is eljutni remélem sikerül is mihamarább
Remélem én is.
Tomi
-
- Kabóca
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: 2012.05.02 12:57
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Szevasztok Ford Fanok !
Szeretettel üdvözlöm a Brigádot !
Rózsár György vagyok ,és van pár USA Ford autóm. Most egy Ford F100 paneltruckot építgetek ,csak úgy szép lassan komótosan. Nagyon kevés szabadidővel rendelkezem ,igy megigérem ,hogy sok marhasággal nem foglak Titeket zavarni. Budapest 18 ker ben lakom ,és Ford Econoline ,Econovan típusokhoz van rengeteg alkatrészem . Ha valakinek ilyen gondja van ha tudok segítek. ( Elsősorban orig új cuccok ár alatt. ) Vén fasz vagyok ( nem nagyon ) de aki le bácsiz azt tökön rúgom !!
Szeretettel üdvözlöm a Brigádot !
Rózsár György vagyok ,és van pár USA Ford autóm. Most egy Ford F100 paneltruckot építgetek ,csak úgy szép lassan komótosan. Nagyon kevés szabadidővel rendelkezem ,igy megigérem ,hogy sok marhasággal nem foglak Titeket zavarni. Budapest 18 ker ben lakom ,és Ford Econoline ,Econovan típusokhoz van rengeteg alkatrészem . Ha valakinek ilyen gondja van ha tudok segítek. ( Elsősorban orig új cuccok ár alatt. ) Vén fasz vagyok ( nem nagyon ) de aki le bácsiz azt tökön rúgom !!
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Szia Gyuri (bácsi )!
Szerintem páran már ismerünk is. Érezd jól magad a fórumban.
Tomi
Szerintem páran már ismerünk is. Érezd jól magad a fórumban.
Tomi
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Szia Gyuri! 1/1000
Hazug disznó! (2011. évi XVI. Tv.)
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
1976 Mustang-II Ghia Silver Edition Luxury Ghia Group 171 V6
1989 Escort pony (2dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1990 Escort LX (4 dr) 1.9L I4 (R.I.P)
1992 Mercury Sable LS Wagon 232 V6 (ex)
1992 Tempo GL (4dr) 2.3L I4
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Rég láttunk .... jó hogy néha vagy itt-ott.
- somi
- Városi versenyző
- Hozzászólások: 3643
- Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Na, lassan megérkezett Long is a Crown Vickel. Remélhetőleg végre ír valamit a kocsiról.
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Üdvözlök Mindenkit!
Sivák Krisztián vagyok, elég régóta olvasgatom a fórumot, mivel egy autócserén gondolkodok és ahogy a fórum tartalmassága jelzi, nem egy suzuki áll a fókuszpontban. vannak elképzelések, az egyéni tapasztalatok összegyűjtése még hiányzik, de lassan össze áll a kép.
Sivák Krisztián vagyok, elég régóta olvasgatom a fórumot, mivel egy autócserén gondolkodok és ahogy a fórum tartalmassága jelzi, nem egy suzuki áll a fókuszpontban. vannak elképzelések, az egyéni tapasztalatok összegyűjtése még hiányzik, de lassan össze áll a kép.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Igen rejtélyesen nyitsz.
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Igen, egy kicsit rejtélyesen, de megvan az oka, sose voltam igazi autoguru, így óvatosan közelítem meg az ehhez kapcsolódó témákat.
Az elképzelés alapja egy mindennap használatos mustang lenne. Ehhez keresek infókat, alkatrészbeszerzőket, vezetési tapasztalatokat stb..szeretném a legjobb tipust megtalálni.
Az elképzelés alapja egy mindennap használatos mustang lenne. Ehhez keresek infókat, alkatrészbeszerzőket, vezetési tapasztalatokat stb..szeretném a legjobb tipust megtalálni.
Krisztián
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Ha egy új Mustangot veszel, akkor szerintem gond nélkül tudod napira használni. (Ok, kicsit nagy a parkolóhely igény, síkos úton óvatosabban kell használni). Minél régibb autót veszel, annál inkább lesz belőle hobbi autó. Szal a büdzséden, igényeiden sok múlik.
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
Köszönöm az infókat, igen hasznosak voltak. A 180 as leszabályozás annyira nem zavar nem szeretek gyorsan utazni, igaz idekint nem számít a sebesség. Régi baleseti emlék engem is leszabályozTomiTomi írta:Feltűnőség: hát a 2005 utáni Mustang is elnyom bármilyen főnöki Skodát a parkolóban....sivak86 írta:Eleinte tervezetben volt egy 67-es coupe sor hat motorral (mindig is tartottam a V8 éhségétől), ám azt nem tudtam volna minden nap használni. Mit szólna a főnököm, ha megállnék vele a skodája mellett a fontosabb ok hogy havi 1600 km-teszek meg és sztem az nem tenne jót egy olyan csodának. Ekkor pártoltam át a 2005-től gyártott v6-tal szerelt példányokhoz. Így most már csak az a kérdés hogy 4l vagy 3,7l... Nem tudom mennyire pörög az újabb motor ilyen teljesítménynél, összehsonlítva egy régebbi v6tal . Élettartam nem rövidül-e szintén a motort érintően? Fogyasztás mániás vagyok, ezért is tűnik az új értékei hihetetlennek, hogy 300ló és 8-12l/100km. Vagy esetleg a 4l-es kicsivel több fogyasztás, de biztosabb motorélettartam. És ekkor jön a kisördög: ha bevállalok több fogyasztást, akkor miért ne jöhetne a V8, az igazi. Amennyire ismerem magam valószínűleg 3,7-es lesz belőle. Nálad mennyi a városi és azon kívüli fogyasztás?
A körülöttem élők azzal rágják a fülem, hogy 2-3év és elkezd rozsdásodni. Ezt nem tudom, neked mi a tapasztalatod?elég rég tulaja vagy már egynek.
És ha lehetek indiszkrét: a kopóalkatrészek illetve a szervizelési alkatrészek körülbelül milyen összegsávban mozog? Pl: csapágy, lengéscsilapító, fékbetét stb. Kerestem a weben magyar cégeknél, de nem nagy sikerrel.
Azt hiszem nagyjából felvázoltam, hogy mennyire nem vagyok egyszerű a választás terén és ha sokat írtam, akkor elnézést kérek
Első generációs: szerintem se igazán éri meg napi használatra, kár értük, meg a megbízhatóságuk sem olyan, mint egy mai autóé. De az biztos, hogy nagyon dögösek.
Mustangom fogyasztása: Pesten simán 15-16 l, de élvezem, ha gyorsul. Svájcban napi agglomerációs közlekedésben, dugós autópályákon használva 12,5 l körül fogyaszt. Ezt a V8ast még városon kívül sem könnyű 10 l alá vinni. (Az enyém automata, kézi talán fél-1 l-rel kevesebbet fogyaszt.)
4l-es Mustang: több ilyen van a fórumban, tőlük könnyen kapsz tapasztalati értékeket.
3,7-es V6-os: Ford az USÁban sok modellbe szereli, csodálkoznék, ha nem lenne tartós.
2005 utáni V6osok: mindegyik lebutított autó - 180nál leszabályozták gyárilag és alkatrészek is olyanok benne. pl kardán nem bírja, ha gyorsabban mennek vele, a koraiakból tuti kihagytak stabilizátorokat is. Ha nyugodt autós vagy és elfogadod a 180as korlátot, akkor vegyél V6ost. Dögös és jó vele krúzolni. Ha tuningolnád, inkább indulj ki V8asból.
V8as: az 5 l-es tuti kevesebbet fogyaszt mint a régi 4,6os, főleg ha ezt is nyugodtan vezetik és inkább városon kívül.
Havi 1600 km-nél már nem szabadna, hogy benzinpénz kérdéses legyen, hisz nem kevés kell belőle... Egy ismerős RS4ese is fogyaszt városban 15 l-t (4,2 V8 450 LE 4WD). Szerintem az nagyon jó érték, a tulaj panaszkodik, hogy sok.
Alkatrészeket szerintem inkább az USÁból kell rendelni. Az ottani ár 1,5-2-szereséért többnyire megkapod. És általában 2 héten belül itt van. Van pár cég, ami ezzel foglalkozik. Szal nyugodtan nézd az amerikai árakat és azok alapján számolj.
Ezt nézd végig: http://www.ford-cruising.hu/forum/viewt ... f=18&t=159
Jogos, ha már úgyis ennyit megyek egy hónapban, a benzinköltség lehet tényleg elenyésző, főleg ha a teljesíményt is nézzük.
Átfutottam a rockauto honlapját...lehet én értek annyira hozzá, de mintha nem lenne drága az alkatrész a 3,7-hez. Ez nagyon jó hír.
Már csak egy dolog van ami zavarhat, de az már csak kalkuláció.
Krisztián
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Itt vagyok... SZEVASZTOK !!!
2005 V6: Vas blokk- alu hengerfej. A futómű sem túl bonyolult, bár azt állítólag szereti enni az út, Én 4 év alatt megúsztam egy jobb oldali talpas csapszeg-cserével. Szerintem ennél betonbiztosabb csak egy atomtengeralattjáró lehet.
Automata váltóval kényelmes és az is hülye-biztos szerkezet, Én szeretem ezt a kombinációt.
A fogyasztásom Nekem sem megy 14-15 liter alá viszont a városban szaladgálásban, autópályás fogyasztásról nincs sok tapasztalatom. Ott azért kevesebb.
Enyhén tuningolt verzió némi nyárias életérzéssel keverve:
Automata váltóval kényelmes és az is hülye-biztos szerkezet, Én szeretem ezt a kombinációt.
A fogyasztásom Nekem sem megy 14-15 liter alá viszont a városban szaladgálásban, autópályás fogyasztásról nincs sok tapasztalatom. Ott azért kevesebb.
Enyhén tuningolt verzió némi nyárias életérzéssel keverve: