2010-2015 Ford Taurus
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2010 Ford Taurus SHO vs 1992 Ford Taurus SHO
Conan O'Brien-nek, amerikai humoristának van egy 92-es SHOja. Az új SHO bemutatójára meghívta Ford. Ez egy picit más összehasonlító teszt...
Conan O'Brien-nek, amerikai humoristának van egy 92-es SHOja. Az új SHO bemutatójára meghívta Ford. Ez egy picit más összehasonlító teszt...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára TomiTomi 2010.02.09 8:03-kor.
Ez jó reklám?
Szokás szerint alma a körtével, de alma jobb, mint körte
A régi fejlesztésű szívó V8-as karikás motornál épp jobb egy 2010-es fejlesztésű Twin turbos V6-os? Ráadásul létezik az Audinak is 2000 óta A6 2,7 Bi-turbos gépe, ami 6 sec alatt van 0-60-on (2,7 vs 3,6 azonos idő, így már nem olyan jó a teszt? ). Arról már nem beszélek, hogy a jelenleg kapható 3,0 TFSI 5,9 sev alatt tudja a távot, de ez jobb, tehát ne ezzel hasonlítsuk össze, mert azt nem illik...
Lássunk tisztán:
2000 Audi 2010 Ford
2,7 l Bi-turbo 3,6 l Twin-turbo
250 hp 365 hp
6 sec 6 sec
Hm azt hiszem 10 év fejlesztéssel és majdnem 1,5x-es motor mérettel elérte a Ford az Audi akkori (2000-es) technikai szintjét...erről csendben ülve hallgatni kellene szerintem és nem nyomni mint reklámot. Mondjuk az emberek beveszik, ha azt mondják ez a csúcs technika...
Akkor még nem is beszéltünk arról..ez szerintem ön gól ott ahol bárki is gondolkozik vagy legalább ismeri a két modell palettát.
Arról meg már nem is írok, hogy anno az Audi is eljátszotta ezt házon belül 2004-ben ITT
Ami a másik része, hogy a belső minőség és forma két külön kategória, ami sajnos látszik is az árlistán... Amúgy hogy lehet egy csúcs modell árát összehasonlítani egy közepes modell árával? (hol van a Ford V8- as összkerekes modell? alma- almával)
Szokás szerint alma a körtével, de alma jobb, mint körte
A régi fejlesztésű szívó V8-as karikás motornál épp jobb egy 2010-es fejlesztésű Twin turbos V6-os? Ráadásul létezik az Audinak is 2000 óta A6 2,7 Bi-turbos gépe, ami 6 sec alatt van 0-60-on (2,7 vs 3,6 azonos idő, így már nem olyan jó a teszt? ). Arról már nem beszélek, hogy a jelenleg kapható 3,0 TFSI 5,9 sev alatt tudja a távot, de ez jobb, tehát ne ezzel hasonlítsuk össze, mert azt nem illik...
Lássunk tisztán:
2000 Audi 2010 Ford
2,7 l Bi-turbo 3,6 l Twin-turbo
250 hp 365 hp
6 sec 6 sec
Hm azt hiszem 10 év fejlesztéssel és majdnem 1,5x-es motor mérettel elérte a Ford az Audi akkori (2000-es) technikai szintjét...erről csendben ülve hallgatni kellene szerintem és nem nyomni mint reklámot. Mondjuk az emberek beveszik, ha azt mondják ez a csúcs technika...
Akkor még nem is beszéltünk arról..ez szerintem ön gól ott ahol bárki is gondolkozik vagy legalább ismeri a két modell palettát.
Arról meg már nem is írok, hogy anno az Audi is eljátszotta ezt házon belül 2004-ben ITT
Ami a másik része, hogy a belső minőség és forma két külön kategória, ami sajnos látszik is az árlistán... Amúgy hogy lehet egy csúcs modell árát összehasonlítani egy közepes modell árával? (hol van a Ford V8- as összkerekes modell? alma- almával)
Ez lényegtelen (188,8" volt , de ha gondolod akkor hasonlítsd a késöbbivel kb 194" a Taurus meg 202,9"-hez, ami még mindig nem azonos, de közel azonos, de még gyorsabb is, hisz 5,9 sec a gyári megadott, aminél gyorsabb általában mindig a teszt... Tehát akkor hol a csúcs technika Ford és mi megyünk jól?TomiTomi írta:A 2000es Audid kb 30 centivel rövidebb a Taurusnál, szal egy kompakt autó.
(Amúgy az A8 199,3, tehát még az is kisebb)
Re: 2010- Ford Taurus
A MotorWeek is tesztelte tavaly a Taurus SHO-t... olyan A2 stílusban
Kivááály
Kivááály
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: