Oldal: 1 / 3

Képek, videók gyorsulási versenyekről

Elküldve: 2007.08.08 21:38
Szerző: TomiTomi
Swiss Drag Race Challenge Turtmann (VS) / CH 2007.07.20.-22.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

További képek itt.

Elküldve: 2007.09.02 13:36
Szerző: TomiTomi
Kép

Archívfelvétel a The Mustang News-ról annak kapcsán, hogy Shelby és Tasca ismét együtt dolgozik.

Elküldve: 2008.02.19 16:04
Szerző: TomiTomi
1972-es Ford Torino-k akcióban 8)

Kép

Kép

Kép

Elküldve: 2008.03.03 22:02
Szerző: TomiTomi
Még egy képecske akadt a kezembe. :sallala:

Kép

Elküldve: 2008.03.03 23:48
Szerző: StangMan
bakker, ez a Torino kombi nagyon meleg... :wow:

Elküldve: 2008.03.03 23:53
Szerző: TomiTomi
Ja. Egy ilyennel hamar eljutnék a balatoni kempingbe. :mrgreen:

Elküldve: 2008.04.14 12:42
Szerző: TomiTomi
Kép

Elküldve: 2008.07.24 12:35
Szerző: TomiTomi
Kép

Kép

Elküldve: 2008.07.24 12:58
Szerző: LeMans67
Hát nem tudom, kíváncsi leszek ki mit reagál erre a gépre, de szerintem szörnyen tönkre tették. A forma szépéségét elvesztette a choppolással és elöl az a két kályhacső :( . Az oldal kipufogó meg nem illik ehhez a formához...

Elküldve: 2008.07.24 13:19
Szerző: StangMan
ez nekem sem jön össze.... főleg az a két mozdonykémény a motorháztetőn... :roll:

Elküldve: 2008.08.01 7:41
Szerző: TomiTomi
Kép

Kép

Elküldve: 2008.09.27 22:16
Szerző: somi
Instrukciók a gyorsulási verseny rajtjához a V8-on:

"elöször bemelegited az autót majd a nitrót aminek megfelelő nyomás kell, majd beállsz a rajtba és vizezel utána vissza a kocsiba majd kikapcsolod a nitrót megpumpálod a féket benyomva tartod és átkapcsolsz egy kapcsolót ami az első fékeidet befékezve tartja majd egyesbe rakod és megnyomod a váltófék gombját és miután elengedted utána felpörgeted a kerekeket és 5000 rpm nél ketesbe húzod a váltót, miután elég meleg a gumi a fékkapcsolót vissza kapcsolod és az autó elindul előre. Miután ezzel megvagy visszarakod a váltót 1 be és visszakapcsolod a nitrót majd elkezded légteleniteni, eljutsz a startig ott beállsz ugy hogy a váltófég előregurulásást is beleszámitod majd megnyomod a gombit a váltófék gomnbját innen már egyszerü a feladat tartod a 3000 fordulatot és a zöld lámpánál elengeded a váltó fék gombját majd áthúzod 2 be a váltókart majd 3 ba és miután azt is lepörögted menet közben rákapcsolod a overdrive -ot és beérsz a célba.
Ugye nem is olyan kis feladat 402 méteren gyorsulni :-)))) "

:shock: Mivan?

Ti így csináltátok Tökölön? :laza:

Elküldve: 2008.09.27 22:50
Szerző: TomiTomi
Persze. Főleg a nitrót kapcsolgattuk. :mrgreen:

Elküldve: 2008.09.28 14:34
Szerző: Bandit
Tökölön még aszfalt sincs...
...nekem meg váltófékem. Nitróm is csak vót valamikó.

Elküldve: 2008.09.29 7:59
Szerző: LeMans67
somi írta: :shock: Mivan?

Ti így csináltátok Tökölön? :laza:
Itt épített gyorsulási autóról beszéltek...
Neked is ilyen lesz a Mustang? :) Csak mert akkor a híd szétszedésénél, már gondolni kell ilyenekre....