Igen sajna ez a garázs téma mindig gondStangMan írta:jó lenne... még egy 5méter fölötti, ami semmilyen garázsba nem fér be...
1969 Ford Torino Talladega - utcai versenyautó
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Az ebay-en megjelent hírdetésből ollózgatva, egészen jó kis képeket lehet nézegetni.
Akkor talán kezdjük is el a Talladega kép dömpinget:
Nem is tűnik olyan nagynak felülről
Itt már azért érezhető, hogy nem egy 4,5 m alatti kis autóról beszélünk, hanem 5 m felett járunk
Igen a Torino volt az őse, de érezhető hogy még is más ez az autó
Igazi verseny autós orr. A hűtőrácsa bogár védelme nem valami igényes kidolgozás, de ez nem is erőől szól. "Rács" már boldog lenne, hisz van motorházlefogó, ami kell egy verseny gépre. A 4 elsőlámpa közül a két belső helyén levegő megy a motorhoz.
Talán ezen ak épen látható a legjobban ,hogy megrövidítették a gyári Torinók orrát és így született a Talladega. Az első sárvédő íveken is vágtak, hogy az ültetés következtében is lehessen a kormányt használni
Jól látható a torino Talladega felirat. hát ha valaki nem ismerte volna fel. A fekete felnik igazán illenek az autóhoz
Korabeli szponzorok matricái ellepik az autó orrát
A kilincs csak felesleges móka, no meg légellenállás is
Akár mehet forgalomba is, mert LED-ek vannak a lyukakban, tehát van lámpája.
Nekem innen hátulról tetszik nagyon a robosztus kinézete
Akkor talán kezdjük is el a Talladega kép dömpinget:
Nem is tűnik olyan nagynak felülről
Itt már azért érezhető, hogy nem egy 4,5 m alatti kis autóról beszélünk, hanem 5 m felett járunk
Igen a Torino volt az őse, de érezhető hogy még is más ez az autó
Igazi verseny autós orr. A hűtőrácsa bogár védelme nem valami igényes kidolgozás, de ez nem is erőől szól. "Rács" már boldog lenne, hisz van motorházlefogó, ami kell egy verseny gépre. A 4 elsőlámpa közül a két belső helyén levegő megy a motorhoz.
Talán ezen ak épen látható a legjobban ,hogy megrövidítették a gyári Torinók orrát és így született a Talladega. Az első sárvédő íveken is vágtak, hogy az ültetés következtében is lehessen a kormányt használni
Jól látható a torino Talladega felirat. hát ha valaki nem ismerte volna fel. A fekete felnik igazán illenek az autóhoz
Korabeli szponzorok matricái ellepik az autó orrát
A kilincs csak felesleges móka, no meg légellenállás is
Akár mehet forgalomba is, mert LED-ek vannak a lyukakban, tehát van lámpája.
Nekem innen hátulról tetszik nagyon a robosztus kinézete
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2008.07.09 14:27-kor.
Itt pedig a belső és a technikai dolgok láthatóak:
A motorháztető felnyitása után ez a leegyszerűsített látvány fogadja az érdeklődöket. A motor szinte épp, hogy befért.
a NOS NASCAR Boss 429 motor kissé közelebbről.
A nem épp a kényelemről szóló vezető fülke, bár ez még egészen jól használható...
Talán itt látszik a legjobban, hogy tényleg versenyre építették. Meghajtás a differenciálmű olajhűtéséhez. A gumik feliratod oldalát gondosan befelé fordították
ERősítés, takarás, védelem mindnehol az autó alsó részén
A motorháztető felnyitása után ez a leegyszerűsített látvány fogadja az érdeklődöket. A motor szinte épp, hogy befért.
a NOS NASCAR Boss 429 motor kissé közelebbről.
A nem épp a kényelemről szóló vezető fülke, bár ez még egészen jól használható...
Talán itt látszik a legjobban, hogy tényleg versenyre építették. Meghajtás a differenciálmű olajhűtéséhez. A gumik feliratod oldalát gondosan befelé fordították
ERősítés, takarás, védelem mindnehol az autó alsó részén
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2008.07.09 14:37-kor.
Ez egy jó kérdés. Elvileg OT-s lehetne, mivel volt ilyen gép. Amennyiben megfleel a közlekedési szabályoknmak, tehát vannak lámpái, szerintem igen. Van itthon rendszámos antik Skoda, Lancia versenyautó is...TomiTomi írta:Klassz kis autó.
Ilyet forgalomba lehetne helyeztetni itthon? Vagy mindig tréleren kéne utaztatni?
Van OT-s rally autó is... Vizsgára lámpa bele azt ennyi... szvsz
de mondjuk az lehet gond, hogy ez nem is közúti használatra lett tervezve... így elképzelhető, hogy nem...
segített??
de mondjuk az lehet gond, hogy ez nem is közúti használatra lett tervezve... így elképzelhető, hogy nem...
segített??
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1969 Ford Torino Talladega - utcai versenyautó
Képek a Ford központ várójából:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1969 Ford Torino Talladega - utcai versenyautó
Ma láttam Svájcban egyet:
Színpadon is volt a kocsi. Azt mondták, hogy 428as Cobra Jet motorja van, amerikai nyilvántartás szerint 150 ilyen autó van és ez az egyetlen Európában.
Még pár kép itt.
Színpadon is volt a kocsi. Azt mondták, hogy 428as Cobra Jet motorja van, amerikai nyilvántartás szerint 150 ilyen autó van és ez az egyetlen Európában.
Még pár kép itt.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1969 Ford Torino Talladega - utcai versenyautó
American Muscle Car - Ford Fairlane GT Torino Talladega