@Tomi, tölthetnél fel ide már valami Home Videót, már ha érted mire gondolok...
Elküldve: 2010.05.09 21:48
Szerző: doGmAI
Csak nekem tűnik úgy, vagy esetleg Ti is úgy látjátok, hogy a biztonsági öv nem annyira volt a helyzet magaslatán. Úgymond emberünk úgy lebucizta a kormányt, hogy az minimum egy piros zónás sérülés a fejen a mai értékelés szerint. A lényeg, hogy ezzel sem szabad ütközni.
Elküldve: 2010.05.09 22:04
Szerző: TomiTomi
Abban biztos vagyok, hogy ezzel sem érdemes. Elve a 6 helyből csak 2 3-pontos öv van benne...
Elküldve: 2010.05.10 11:03
Szerző: MrMach1
TomiTomi írta:1975 Ford Torino Crash Test
Jobb, mint gondoltam...
Mert lehetne ennél rosszabb?
A sofőr olyan szinten fejeli le a műszerfalat, hogy szét is törik. (vagy a feje, vagy a burkolat)
Vajon minden korabeli autó így szerepelt volna?
De legalább a Fordnál foglalkoztak a törésteszttel...
Elküldve: 2010.05.10 19:09
Szerző: TomiTomi
MrMach1 írta:Mert lehetne ennél rosszabb?
A sofőr olyan szinten fejeli le a műszerfalat, hogy szét is törik. (vagy a feje, vagy a burkolat)
Persze, ha összecsuklik az utastér. Ugye azt nézted, hogy 59,1 mph-val ütközik. Kereken 95 km/h. Manapság 40 mph-al (64 km/h) tesztelnek.
MrMach1 írta:Mert lehetne ennél rosszabb?
A sofőr olyan szinten fejeli le a műszerfalat, hogy szét is törik. (vagy a feje, vagy a burkolat)
Persze, ha összecsuklik az utastér. Ugye azt nézted, hogy 59,1 mph-val ütközik. Kereken 95 km/h. Manapság 40 mph-al (64 km/h) tesztelnek.
Ez igaz.
Érdemes lenne megnézni a mai autókat, hogyan viselkednek egy ekkora sebességű ütközésnél.
btw:
Nézegettem a linkelt videó kapcsán pár töréstesztet és eléggé tanulságosak...
Elküldve: 2010.05.13 21:04
Szerző: doGmAI
OFF:
Viszont már egy ideje erről folyik a diskurzus.
Szóval a belinkelt töréstesztet nagyobb sebességgel, motor, váltó nélküli autóval, és ráadásul jelentős, a csomi tartóban elhelyezett balance súllyal végezték.
A célja nem tudom mi volt, de tény, hogy így történt.