Cold air intake kit
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Cold air intake kit
Hello!
még egy kérdés:
Ezekről a cuccokról mi a véleményetek?
Érdemes lehet...vagy ez is -mint egy örök téma, pro és kontrák, hogy valaki szerint "igen van értelme" vagy "nem, nincs hagyd a fenébe".
Tehát inkább saját tapasztalatok érdekelnének. Pozitiv..vagy negativ , csak őszintén! : )
most , a képen egy K&N cucc van.. de ugye létezik sokféle.
még egy kérdés:
Ezekről a cuccokról mi a véleményetek?
Érdemes lehet...vagy ez is -mint egy örök téma, pro és kontrák, hogy valaki szerint "igen van értelme" vagy "nem, nincs hagyd a fenébe".
Tehát inkább saját tapasztalatok érdekelnének. Pozitiv..vagy negativ , csak őszintén! : )
most , a képen egy K&N cucc van.. de ugye létezik sokféle.
Re: Cold air intake kit
A cold air intake kit csak tunerrel ér valamit, mert a vezérlést is át kell programozni, hogy legyen hatása.
Garanciális autónál én spec az agyába nem nyúlnék (nyúlok) bele.
421 + lóerőnél a többlet 0-30 lóerőt megérezni... kérdéses
De legalább sokba kerül
ez az őszinte...
Garanciális autónál én spec az agyába nem nyúlnék (nyúlok) bele.
421 + lóerőnél a többlet 0-30 lóerőt megérezni... kérdéses
De legalább sokba kerül
ez az őszinte...
Ja3M
(S550 Coyote)
(S550 Coyote)
Re: Cold air intake kit
Okés, köszi!
Így korrekt a válasz.
És igen, míg garis ( mert még az ), valoban nem célszerű ilyen cuccokkal belenyúlni a full gyári rendszerbe.
Igazad van.
Így korrekt a válasz.
És igen, míg garis ( mert még az ), valoban nem célszerű ilyen cuccokkal belenyúlni a full gyári rendszerbe.
Igazad van.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Cold air intake kit
Nyitott légszűrő, sportkipufogó és vezérlés átírása max 10 % teljesítménynövekedést hozhat. És hozzáértő tuner, fékpad nélkül sose lesz ennyi. És szerintem napi közlekedésben ennyi különbséget nem érzel meg. Persze más hangja lesz az autónak, sokan azért cserélik.
- kopaszkrapek
- Úrvezető
- Hozzászólások: 448
- Csatlakozott: 2016.08.12 20:25
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Cold air intake kit
Szia !
Nekem Roush szűrő rendszer van, a hozzá tartozó ECU programmal, és Roush kipufogó dobokkal.
A hangja sokkal jobb a gyárihoz képest.
A gázreakció és magas fordulaton lévő teljesítmény kb 10 % -al nőtt.
Amit sehol nem említettek, hogy a 91-es amerikai EU (95) ös üzemanyagra optimalizált Roush motorvezérlés, átlag kb 0,5 - 1 liter / 100 km fogyasztáscsökkenéshez
vezetett, normál napi használatban.
A 2015 Ford Mustang V6 automata - rovatban több infót találsz a történettel kapcsolatban
Üdv,
kk
Nekem Roush szűrő rendszer van, a hozzá tartozó ECU programmal, és Roush kipufogó dobokkal.
A hangja sokkal jobb a gyárihoz képest.
A gázreakció és magas fordulaton lévő teljesítmény kb 10 % -al nőtt.
Amit sehol nem említettek, hogy a 91-es amerikai EU (95) ös üzemanyagra optimalizált Roush motorvezérlés, átlag kb 0,5 - 1 liter / 100 km fogyasztáscsökkenéshez
vezetett, normál napi használatban.
A 2015 Ford Mustang V6 automata - rovatban több infót találsz a történettel kapcsolatban
Üdv,
kk
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Cold air intake kit
Eredeti légszűrővel is lehet motorvezérlést cserélni. A "jobb gázreakciót" szerintem az elektronikus gázpedál átprogramozása okozza.kopaszkrapek írta:Amit sehol nem említettek, hogy a 91-es amerikai EU (95) ös üzemanyagra optimalizált Roush motorvezérlés, átlag kb 0,5 - 1 liter / 100 km fogyasztáscsökkenéshez vezetett, normál napi használatban.
2015-ös V6os gyárilag 86os amerikai benzinre volt állítva?
- kopaszkrapek
- Úrvezető
- Hozzászólások: 448
- Csatlakozott: 2016.08.12 20:25
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Cold air intake kit
Sziasztok !
Minden S550 es V6 és V8 Mustang 87-esre van programozva gyárilag ( USA könyve szerint ). A V8 ban van 91-(95) felismerő, és abba azt is javasolják . Az ecoboostba csak 95- öt.
A Roush légszűrő kb 4500-as fordulat felett teljesít jobban a gyárihoz képest. Az ECU flash pedig az oktámszám optimalizálással nyer lóerőket a gyári 87 - hez képest
Tominak igaza van, h a 2 dolgot akár külön is lehet kezelni.
A V6 gyári, csak 87 -es "butítása" egy marketing fogás, hogy pár lóval gyengébb legyen az ecoboostnál.
Üdv
kk
Minden S550 es V6 és V8 Mustang 87-esre van programozva gyárilag ( USA könyve szerint ). A V8 ban van 91-(95) felismerő, és abba azt is javasolják . Az ecoboostba csak 95- öt.
A Roush légszűrő kb 4500-as fordulat felett teljesít jobban a gyárihoz képest. Az ECU flash pedig az oktámszám optimalizálással nyer lóerőket a gyári 87 - hez képest
Tominak igaza van, h a 2 dolgot akár külön is lehet kezelni.
A V6 gyári, csak 87 -es "butítása" egy marketing fogás, hogy pár lóval gyengébb legyen az ecoboostnál.
Üdv
kk
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Cold air intake kit
Az én régi V8om is 86oshoz van állítva. Szerintem ez odaát igény lehet, hogy a legolcsóbb benzinnel menjen.
Gondolom az európai Mustangok minimum 95ös európai benzinre lehetnek beállítva. (Érdekes, hogy papíron erősebb az amerikai V8as mint az európai. )
Gondolom az európai Mustangok minimum 95ös európai benzinre lehetnek beállítva. (Érdekes, hogy papíron erősebb az amerikai V8as mint az európai. )