Azért ez nem valami jó reklám a GT350-nek, egy kis játék sor 6-os megette
Persze mondhatni, hogy a BMW csak 1,5 tonnás, és csak 370 LE, ja hogy tényleg csak ennyi. A Mustang meg nagy 5,2 L-es 526 Le-s, igaz 1,7 tonnás
Nem kell gonoszkodni, mert egyből jönnek, hogy de az ára GT350 56e dodo, míg a BMW 52e. Kb egy árban vannak.
Ettől persze még egy kicsi autó az M2 (mindenesetre azonos katergóriájú autókat kellene hasonlítgatni teszteken, még ha gyors is a kicsi gép, nem lesz Mustang méret)
Igazából valahol M4 és M6 lenne méretben a konkurens, de azok már teljesen más ligában mennek tempóban és árban is (bár a GT350 R 63e dodo és M4 - 66e dodo kb azonos ár).
Érdekes, hogy az EU technika mekkorát lépett az elmúlt pár évben (mondjuk érdekes lenne egy 10 éve múlva készült lista, hogy melyikből hánynak halt meg a mtoroja).
Re: 2015- Ford Mustang GT350
Elküldve: 2017.08.21 20:18
Szerző: TomiTomi
Szerintem nem rossz reklám ez. Hozza fílinget és megy mint a golyó. És mindezt szívó motorral.
GT350 csúcsa a GT350R, az minden bizonnyal azt a 4/10-et is hozná. Ha ez a fontos valakinek.
Re: 2015- Ford Mustang GT350
Elküldve: 2017.08.23 21:23
Szerző: kopaszkrapek
Sziasztok !
Szerintem is jobb a GT350,
Nyílván minél több a kanyar annál nagyobb előnyben van a könnyebb BMW,
Nem értem, hogy pályára miért nem a GT350R-t vitték ? Az való oda !
A BMW tele van elektronikus kütyüvel, mint aktív diffi, spéci autómata váltó, ami sokat jelent egy pályán.
A mustáng egy utcára való 350, normál diffivel, kézi váltóval. Én arra számítottam, hogy jobban kikap...
Az -R verzió a páylán is győzött volna, nem csak egyenesben.
Üdv,
kk
Re: 2015- Ford Mustang GT350
Elküldve: 2017.09.05 20:02
Szerző: TomiTomi
autoblog.nl: Shelby GT350R
Re: 2015- Ford Mustang GT350
Elküldve: 2017.11.18 15:28
Szerző: TomiTomi
Muscle Car Of The Week: 2016 Ford Mustang Shelby GT350R