Hát igen!
Megbeszéltük, hogy elmegyünk megnézni a hét elején, de sokat nem vártam tőle.
Kint az udvaron állt 5 db. Jól körbe néztük. Aztán bementünk hátha kinyitják valamelyiket.
Bent az eladótérben háborús állapotok uralkodtak, teljes átépítés zajlik éppen.
Azért az egyik recepciós hölgytől megkérdeztük, van-e esélyünk belenézni valamelyikbe?
Mondta hogy természetesen és mér hívta is az egyik értékesítőt.
Kérdezte hogy recaro vagy sima belsős érdekel? Mindketten rávágtuk hogy a sima!
Persze csakis V8 jöhet számításba!
Kinyitotta a feketét, abba másztunk be először. Véleményem szerint nincs miért szégyenkeznie
a Fordnak! Nyilván van szebb, jobb, illatosabb belsőtér, de a minőség fényéveket javult az elődökhöz
képest. Azután mondta hogy nyugodtan indítsuk be. Hát.....
Körbenéztük mindent elmondott, majd jött a varázsmondat: Ki is lehet próbálni!!!!
Tomi előzékenyen átengedte a lehetőséget, bár szerintem ha nagyon akarjuk akkor mindketten
mehettünk volna. Úgyhogy az egyetlen rendszámos recaro üléses kéziváltóssal mehettem egy kört!
Szóval izé meg hogyishívják meg micsoda.
Iszonyatosan kultúrált lett ez az autó ezzel a motorral és a kézi váltóval! A kuplunghoz sem kell testépítőnek lenni.
A váltó nagyon rövid úton és nagyon pontosan jár! Próbálgattam finoman és durvábban felengedni a kuplungot, de
a gumi nem nyikkant meg, csak húzott mint egy gőzmozdony!
Asszem egyszer talán még a megengedett sebességet is túlléptem kicsit.
Az értékesítő srác szeme sem rebbent! Jól viselte az utat.
Szóval bármikor ha anyagi lehetőségem engedné vennék egyet. Azért az automatát is ki kéne próbálni előtte.
Köszönjük a Ford Szentendrének hogy bearanyozta a napunkat!
Azután persze levezetésnek nyomtunk egy jó Pilisi kört!