Szívó V8 gyári 500+ Lóval. Imádom. Ezért a motorért még az új formát is megszoknám.TomiTomi írta:Motor Trend mérőpadra vitte a GT350-est
12,6 % az erőátvitel vesztesége. Vagy túl teljesíti a névleges értéket.
Magyarázat a görbékhez: http://www.motortrend.com/features/perf ... -the-dyno/
Érdekes, hogy 3000-ig a 2005-ös 4,6 GT-vel kb megegyező a 170ló és a 270 nyomaték.
Utána viszont elszabadul a pokol.
Tomi ! a 4,6 GT ben -változó szelepvezérlés mellett- van "charge motion control plate" is.: 3000 alatt a szívótorkok keresztmetszete 25%-ra! (negyedére) van szűkítve 8db pillangószeleppel.
3000-nél egy pillanat alatt kinyit teljesen. Ez is látszik a grafikonokon, ha nem is ennyire durván, de van egy hirtelen emelkedés a görbéken.
Érezni viszont nem lehet a váltást. Nyilván jobban megy 3500-nél mint 2500-nél, de nincs hirtelen megugrás.
A Coyote-nál ilyen már nincs, (ha jól tudom).
Én azért elkrúzolgatnék vele. 3000 alatt 170 ló nem kevés. folyamatos 100km/h-hoz kell vagy 25 Le.
Ha meg állatkodnál kicsit visszaváltasz 2-őt.....vagy 3-at.......vagy 4-et.