Oldal: 1 / 2

2015- Mustang Hennessey

Elküldve: 2014.10.02 8:25
Szerző: TomiTomi
Hennessey HPE700

Kép

Kompresszoros V8, 717 LEvel és 857 Nm nyomatékkal

Gyorsulás (0-96 km/h): 3,6 s
Negyedmérföld: 11,2 s@ 210 km/h

Kép

2015 Mustang Henessey HPE700

Elküldve: 2014.10.09 17:02
Szerző: Barnaby
Na végre... Az első 2015-ös ami tetszik.
Bár ez még csak virtuál tuning. A kerekek elég hülyén állnak alatta.
Ha elkészül, lehet ezt a dícséretet is visszavonom.







http://totalcar.hu/magazin/hirek/2014/1 ... _loerovel/

Re: 2015 Mustang Henessey HPE700

Elküldve: 2014.10.10 7:13
Szerző: TomiTomi
Alakul ez, csak megszokod az új formát. :taps:

Roush amúgy nem jön be?

Re: 2015 Mustang Henessey HPE700

Elküldve: 2014.10.10 8:47
Szerző: Barnaby
TomiTomi írta:Alakul ez, csak megszokod az új formát. :taps:

Roush amúgy nem jön be?
Ha jobban megnézem......Na jó: "A" oszloptól előre legyen Roush, "A" oszloptól hátra Henessey.

Re: 2015 Mustang Henessey HPE700

Elküldve: 2014.10.10 9:52
Szerző: TomiTomi
:mrgreen:

Re: 2015 Mustang Henessey HPE700

Elküldve: 2015.03.07 12:57
Szerző: TomiTomi
2015 Hennessey Mustang HPE700: 195.4 mph / 312,6 km/h


Re: 2015- Mustang Henessey

Elküldve: 2015.06.03 15:25
Szerző: TomiTomi
2015 Hennessey Mustang HPE750

Végsebessége: 332,6 km/h


Re: 2015- Mustang Hennessey

Elküldve: 2016.06.26 19:43
Szerző: TomiTomi
25. évfordulós Mustang

Hennessey Mustang HPE800



5 l V8 kompresszorral, 804 LE, 879 Nm
0-96 km/h: 3,1 s
negyedmérföld: 10,7 s
végsebesség: 335 km/h

http://www.autoblog.com/2016/06/22/henn ... on-hpe800/

Re: 2015- Mustang Hennessey

Elküldve: 2016.06.27 7:18
Szerző: GTPeti
Klassz!

Re: Tuning

Elküldve: 2017.06.27 13:57
Szerző: GTPeti
Egy újabb remek építés:

http://www.car24news.com/hennessey-hpe7 ... iber-aero/

Azzal együtt nem tudom, hogy mennyire lehetnek tartósak ezek az építések, hiszen minden tuner csak annyit csinál, hogy a gyári hajtáslánc tetejére rárak egy kompresszort és átprogramozza a gyári ECU-t. Aztán bátorság és kompresszor kapacitás függvényében 600-800 lóerő között bármennyi lehet az eredmény.

Vagy a Coyote motorban minden kovácsolt és úgyis bírja????

Re: 2015- Mustang Hennessey

Elküldve: 2017.06.27 19:37
Szerző: TomiTomi
Hennessey sokat szerepel a médiában. És nem a szétesett motorokkal. :hmm:

Re: 2015- Mustang Hennessey

Elküldve: 2017.06.28 7:59
Szerző: GTPeti
Vagy leginkább gyűjtők veszik és nem igazn használják, vagy nem csak a kompresszor ráakasztásából áll a motor tuning. Képtelenségnek tartom, hogy a stock blokk a gyári teljesítményt közel kétszeresét tartósab bírja.

Re: 2015- Mustang Hennessey

Elküldve: 2017.06.28 16:30
Szerző: TomiTomi
Én is arra tippelek, hogy ez igényesebb tuning. Még az is lehet, hogy nem azért tesznek rá bodykittet, mert összetörték... ;)

Re: 2015- Mustang Hennessey

Elküldve: 2017.06.28 20:10
Szerző: Fheky
GTPeti írta:Vagy leginkább gyűjtők veszik és nem igazn használják, vagy nem csak a kompresszor ráakasztásából áll a motor tuning. Képtelenségnek tartom, hogy a stock blokk a gyári teljesítményt közel kétszeresét tartósab bírja.
Hát igen, nem egy GM, kizárt dolog, hogy ennyit tudjon. :ordog:
Bocsi, nem hagyhattam ki! :szent:

Re: 2015- Mustang Hennessey

Elküldve: 2017.06.29 8:59
Szerző: GTPeti
A GM is szétesik, ha túltekerik a nyomást, de legalábbis túlmelegszik. Éppen ezért perelnek a ZR1 Corvette tulajok, mert a pályanapon néhány kör után túlmelegszik az autó és service módba rakja magát.

Egyébként egy stock LS1 tartósan max 550 lóerőt és 8PSi nyomást bír. Egy stock 5.0 (nem a Coyote, hanem, ami az én Mustangomban van) max 400-at és 6-7 PSI-t.