Ennek ellenére világszerte sokan törik magukat a Ford szalonokban, hogy uj Mustangot vegyenek
Re: Töréstesztek / Crash Tests
Elküldve: 2017.01.26 10:13
Szerző: TomiTomi
Sok mínuszt hoz, hogy nincsenek benne a ma divatos elektronikai segédletek. Fékasszisztens, ütközés megelőző, stb. Ha jól olvastam, a ráncfelvarrással jönnek. Mondjuk, hogy pont ezt keresi-e az ember egy sport(os) kocsiban, arról azért nem vagyok meggyőződve...
Re: Töréstesztek / Crash Tests
Elküldve: 2017.01.26 10:54
Szerző: kopaszkrapek
Sziasztok !
Ezek agyhalottak
Eddig sem voltam oda szakmailag az NCAP pontozási rendszeréért ...
A vicc, hogy pl egy 5 csillagos FIAT 500 vs Mustang karambol után lehetne számolgatni a csillagokat !
(Hozzátéve, hogy volt 3 évig új Fiat 500-am és imádtam, de az NCAP csillagjait erősen túlzónak tartottam)
A részletes NACP elemzést átnézve, a légzsákok lefújódási nyomását kifogásolták, nem ad megfelelő védelmet egy becsapódáskor.
Ebben lehet valami, mert volt 2 ehhez kapcsolódó botrány és visszahívás is.
Szerintem az utascella és az ülések szépen vizsgáztak, a nehéz 1700 kg os kaszni, sok mozgási energiát tartalmaz, ezt valaminek el kel nyelni deformálódással az ütközéskor. Érdekes, hogy a hátsó ülések szöge növelte a sérülés mértékét a hátulülőknél
Üdv,
Kk
Re: Töréstesztek / Crash Tests
Elküldve: 2017.01.26 20:32
Szerző: Chory
Hát ettől még nem fogom rosszabúl érezni magam a "kis piros"-ban.
Re: Töréstesztek / Crash Tests
Elküldve: 2017.01.27 10:34
Szerző: TomiTomi
Bele se merek gondolni, hogy hogyan értékelnék a 2005ös Mustangomat, amelyben még ESP sincs és ha olyan kedve van, a légzsák repeszekkel sorozza az embereket...
Az elemzés szerint nem lehet jól gyermekülést rögzíteni a hátsó ülésen. Az EUs verzióban nem tudom, hogy miként van, de az amerikaiban nagyon jól lehet. Minden adott az isofix-es rögzítéshez. Ebben a kocsiban főleg gyerekek férnek hátra kényelmesen vagy üres a 2 hátsó ülés...
Továbbra is azt gondolom, hogy túl jól fogy az európai mustang !
A sofőr és utasvédelem pedig kifejezetten jó !
A kaszni is megfelelően gyűrődik, egybenmarad az utascella.
Üdv,
kk
Re: Töréstesztek / Crash Tests
Elküldve: 2017.07.06 18:53
Szerző: TomiTomi
Az alsó képen látható rögzítési pont az enyémben is van, az valami amerikai cucc. A felső képen látható lyukban tudsz isofix ülést rögzíteni?
Re: Töréstesztek / Crash Tests
Elküldve: 2017.07.06 21:21
Szerző: kopaszkrapek
Igen. A 2 bevágás mögött isofix rögzítési pontok vannak, mindkét hátsó ulés részére.
A gyerekülésen lévő pántot kell átvezetni a kalaptaróban lévő lyukak mögötti részre és rögzíteni.
Ez gátolja meg a gyerekülés előrebukását.
Üdv,
kk
Re: Töréstesztek / Crash Tests
Elküldve: 2017.07.07 12:03
Szerző: TomiTomi
Akkor hülyeséget írt a TC?
Re: Töréstesztek / Crash Tests
Elküldve: 2017.07.07 16:54
Szerző: kopaszkrapek
Érdekes, jó lenne látni az EUs mustang hátsó ülésének rögzítési pontjait, h van e különbség ?
Üdv,
kk
Re: Töréstesztek / Crash Tests
Elküldve: 2017.07.07 17:18
Szerző: TomiTomi
Majd Chory mesél nekünk.
Elég idétlen lenne, ha az európai modellből kihagyták volna...