Oldal: 1 / 1

Cold air intake kit

Elküldve: 2017.05.09 15:49
Szerző: cosmicDSM
Hello!

még egy kérdés:

Ezekről a cuccokról mi a véleményetek?
Érdemes lehet...vagy ez is -mint egy örök téma, pro és kontrák, hogy valaki szerint "igen van értelme" vagy "nem, nincs hagyd a fenébe".

Tehát inkább saját tapasztalatok érdekelnének. Pozitiv..vagy negativ , csak őszintén! : )

most , a képen egy K&N cucc van.. de ugye létezik sokféle.


Kép

Re: Cold air intake kit

Elküldve: 2017.05.09 15:59
Szerző: Ja3M
A cold air intake kit csak tunerrel ér valamit, mert a vezérlést is át kell programozni, hogy legyen hatása.
Garanciális autónál én spec az agyába nem nyúlnék (nyúlok) bele.
421 + lóerőnél a többlet 0-30 lóerőt megérezni... kérdéses
De legalább sokba kerül

ez az őszinte...

Re: Cold air intake kit

Elküldve: 2017.05.09 16:14
Szerző: cosmicDSM
Okés, köszi!

Így korrekt a válasz.
És igen, míg garis ( mert még az ), valoban nem célszerű ilyen cuccokkal belenyúlni a full gyári rendszerbe.
Igazad van.

Re: Cold air intake kit

Elküldve: 2017.05.09 18:41
Szerző: TomiTomi
Nyitott légszűrő, sportkipufogó és vezérlés átírása max 10 % teljesítménynövekedést hozhat. És hozzáértő tuner, fékpad nélkül sose lesz ennyi. És szerintem napi közlekedésben ennyi különbséget nem érzel meg. Persze más hangja lesz az autónak, sokan azért cserélik. ;)

Re: Cold air intake kit

Elküldve: 2017.05.17 20:38
Szerző: kopaszkrapek
Szia !

Nekem Roush szűrő rendszer van, a hozzá tartozó ECU programmal, és Roush kipufogó dobokkal.
A hangja sokkal jobb a gyárihoz képest.
A gázreakció és magas fordulaton lévő teljesítmény kb 10 % -al nőtt.
Amit sehol nem említettek, hogy a 91-es amerikai EU (95) ös üzemanyagra optimalizált Roush motorvezérlés, átlag kb 0,5 - 1 liter / 100 km fogyasztáscsökkenéshez
vezetett, normál napi használatban.

A 2015 Ford Mustang V6 automata - rovatban több infót találsz a történettel kapcsolatban :sapi:

Üdv,
kk

Re: Cold air intake kit

Elküldve: 2017.05.17 21:35
Szerző: TomiTomi
kopaszkrapek írta:Amit sehol nem említettek, hogy a 91-es amerikai EU (95) ös üzemanyagra optimalizált Roush motorvezérlés, átlag kb 0,5 - 1 liter / 100 km fogyasztáscsökkenéshez vezetett, normál napi használatban.
Eredeti légszűrővel is lehet motorvezérlést cserélni. A "jobb gázreakciót" szerintem az elektronikus gázpedál átprogramozása okozza.

2015-ös V6os gyárilag 86os amerikai benzinre volt állítva?

Re: Cold air intake kit

Elküldve: 2017.05.18 7:02
Szerző: kopaszkrapek
Sziasztok !

Minden S550 es V6 és V8 Mustang 87-esre van programozva gyárilag ( USA könyve szerint ). A V8 ban van 91-(95) felismerő, és abba azt is javasolják . Az ecoboostba csak 95- öt.

A Roush légszűrő kb 4500-as fordulat felett teljesít jobban a gyárihoz képest. Az ECU flash pedig az oktámszám optimalizálással nyer lóerőket a gyári 87 - hez képest :mech:

Tominak igaza van, h a 2 dolgot akár külön is lehet kezelni.
A V6 gyári, csak 87 -es "butítása" egy marketing fogás, hogy pár lóval gyengébb legyen az ecoboostnál. :wow:


Üdv
kk

Re: Cold air intake kit

Elküldve: 2017.05.18 10:28
Szerző: TomiTomi
Az én régi V8om is 86oshoz van állítva. Szerintem ez odaát igény lehet, hogy a legolcsóbb benzinnel menjen.

Gondolom az európai Mustangok minimum 95ös európai benzinre lehetnek beállítva. (Érdekes, hogy papíron erősebb az amerikai V8as mint az európai. :hmm:)