További infók: http://hegyifelfuto.hu/Időpont:
2012. szeptember 1. szombat
Táv:
2,8 km a Pilisi Parkerdő kezelésében lévő visegrádi Panoráma úton, trükkös visszafordítókkal és derékszögű kanyarokkal.
Nevezési határidő:
2012. augusztus 28. Korlátozott számban a helyszínen is elfogadunk nevezéseket a létszám beteltéig.
Nevezési díj:
Motorkerékpároknak: 10 000 Ft
Autóknak: 12 000 Ft
Helyszíni nevezés: 12 000, illetve 15 000 Ft
A nevezési díjban a kétszeri felfutás és az időmérés mellett az ebéd és az üdítőital is benne van.
Lebonyolítási forma:
Nem verseny, hanem menetpróba, egyenletességi időmérés, maximális átlagsebesség meghatározással, ezért licenc sem szükséges. Abszolút időmérés kiegészítésképpen a teljesítmények jobb mérlegelésére.
Egyéb feltételek
Az eseményre oldtimerek (betöltött 30 éves kortól) és külön értékelésben youngtimerek (betöltött 25 éves kortól) nevezhetnek. Különleges járművek esetén fiatalabb évjáratot is megengedünk. A rendező fenntartja magának a jogot, hogy minden kategóriában egyedi elbírálás szerint döntsön a nevezések elfogadásáról.
A hegyi felfutón korra és nemre való tekintet nélkül mindenki részt vehet, aki a megfelelő gépjármű vezetői engedéllyel rendelkezik. A hegyi felfutón az indulók a saját felelősségükre vesznek részt. A futamon a Kresz előírásait be kell tartani. Az eseményen érvényes kötelező biztosítással rendelkező és a közúti közlekedéshez megfelelő műszaki állapotú járművek vehetnek részt.
1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
1. Retro Mobil Hegyi Felfutó
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
Gondolom nem lep meg senkit : neveztem .
Jön még valaki ?
Jön még valaki ?
OSZI
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
Úgy mennék, de nem tudok, mert nem leszek M.o.-n.
@Oszi: Ha kell, szívesen kölcsön adom a GoPro kamerát. Csak el kell érte menned...
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
Próbálom septiben csökkenteni a kerékátmérőmet 18"-ról , legalább 17"-ra , bár félek még az is csípni fogja a szemüket .
Azt előre megigérhetem , hogy nem a serlegekért , hanem a magam jóérzéséért fogok autózni .
Azt előre megigérhetem , hogy nem a serlegekért , hanem a magam jóérzéséért fogok autózni .
OSZI
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
Felkerült V8ra is a rendezvény. Karelvan jelentkezett valamilyen járművel.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
Első képek:
Első helyezettek:
Első helyezettek:
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
2001 mustang 3.8
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
Oszi, írj majd, milyen volt.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
Képtára nincs képekkel az eseményről? Ha van, azt is lehetne linkelni.
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
Szokás szerint , hoztam a formám :
- Vittem ugyan a gépem , csak nem töltöttem fel . Az első kép után lemerült . Ebből , kicsivel késöbb , tele parkoló lett , több mint 80 autóval .
_ A rendezvény maga , szuper volt .
Az első közös felautózás , a lezárt szakasz , és az azon kiépített lassítók megismerése volt . Azaz lett volna . Merthát engem persze megtalált magának a Danubia televizió operatőre , hogy vigyem már fel magammal Őt és a kamerát .
Nyilván ezt én kihasználva , ahol lehetett félreállva , próbáltam izgalmasabb autók után menni . Indulás előtt , nem értette miért mondom neki , hogy a lábával támassza ki magát , mert hát a kamerába hiába kapaszkodik két kézzel , de menet közben hamar megértette .
_ Hogy a száguldozást elkerüljék , rafináltan , "időtartó versenyt" csináltak . Percenként indultunk egymás után , amit a rajtszámok sorrendje határozott meg , ezt viszont az előnevezések alapján , előre besaccolták . Én nagyon büszkén viseltem a 15-ös számot , amivel ugyan erősen túlbecsültek ...
Az nyert , aki az első "felfutásához" legközelebbi időt tudta másodszorra felmutatni . Időmérő segédezközt nem lehetett használni .
- Vittem ugyan a gépem , csak nem töltöttem fel . Az első kép után lemerült . Ebből , kicsivel késöbb , tele parkoló lett , több mint 80 autóval .
_ A rendezvény maga , szuper volt .
Az első közös felautózás , a lezárt szakasz , és az azon kiépített lassítók megismerése volt . Azaz lett volna . Merthát engem persze megtalált magának a Danubia televizió operatőre , hogy vigyem már fel magammal Őt és a kamerát .
Nyilván ezt én kihasználva , ahol lehetett félreállva , próbáltam izgalmasabb autók után menni . Indulás előtt , nem értette miért mondom neki , hogy a lábával támassza ki magát , mert hát a kamerába hiába kapaszkodik két kézzel , de menet közben hamar megértette .
_ Hogy a száguldozást elkerüljék , rafináltan , "időtartó versenyt" csináltak . Percenként indultunk egymás után , amit a rajtszámok sorrendje határozott meg , ezt viszont az előnevezések alapján , előre besaccolták . Én nagyon büszkén viseltem a 15-ös számot , amivel ugyan erősen túlbecsültek ...
Az nyert , aki az első "felfutásához" legközelebbi időt tudta másodszorra felmutatni . Időmérő segédezközt nem lehetett használni .
OSZI
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
Örülök, hogy jó volt. Még mondja valaki, hogy a big block-os Muscle Car nem jól kanyarodik
Re: 1. Retro Mobil Hegyi Felfutó, Visegrád, 2012.09.01
A tempót 50 kilóméterórás átlagsebességben célozták meg , de 70 felett kizárás járt . A táv 2.8 kilóméter volt a szerpentinen felfelé . Én elsőre , egy számomra is meglepő , 2 perc 7 másodpercet mentem , az átlag két és fél volt .
Ez viszont a kiméletlenül , üveg padlót jelentette , a nem túl jó minőségű aszfalton . Konkrétan a kizárás lett volna a cél ."
végül senkit nem zártak ki . Második nekifutásnál , a táv harmada körül , átszáguldottunk egy keresztben húzódó aszfalt besüllyedésen , ami azt eredményezte , hogy az amúgy ÚJ alsó langőkarokból , kiszakadtak a gömbfejek . ( szerintem nincs még bennük 1000 kilóméter ! ) Úgy "rotyogtak "az első gumik , hogy azt hittem durrdefekt . Mindkét alsó gömbfej egyszerre ! Csak a lemez porvédő tartotta őket meg , íg végúl nem tépte le a sárvédőt , a kerék . Az így "A" betűben álló első kerekekkel még lassan lejöttünk , de az össze vissza álló első kerekeken füstölt a gumi .
Tréleren jöttem haza , a mustanggal először , de azért rendes volt , mert az elötte lévő nagyobb ívű jobbkanyarban , kettesben padlógázon , kereszbe , füstölő kerékkel száguldottunk felfelé , az erdőben ...
Ha megkaptam a felvételeket , megnézhetitek .
( volt rendőri útlezárás , rohammentő , minden második kanyarban vokitokis versenybírók , és szerszám - busz ha kéne valakinek segítség ! valamint meleg ebéd és kulturált vécé használati lehetőség . )
A résztvevők döntő többsége OT-s , köztük több épített versenyautóval , bukócsővel , kagylóüléssel , méterszámlálóval ...
Motorok viszont alig voltak , tán 8-10 .
Érdekesség akadt bőven , pl . alfa v8 gyári ! minimális 2800-as köbcentis alublokkal(a fenti fekete bukólámpás ) , vagy MG szintén v8-cal , de az már 3500-as volt . ( a fönti piros , a sátorban , műanyag sárvédős épített versenyautó , az enyémnél 1 méterrel rövidebb , és fél tonnával könyebb , de ők 2 perc 31-et mentek .
Ez viszont a kiméletlenül , üveg padlót jelentette , a nem túl jó minőségű aszfalton . Konkrétan a kizárás lett volna a cél ."
végül senkit nem zártak ki . Második nekifutásnál , a táv harmada körül , átszáguldottunk egy keresztben húzódó aszfalt besüllyedésen , ami azt eredményezte , hogy az amúgy ÚJ alsó langőkarokból , kiszakadtak a gömbfejek . ( szerintem nincs még bennük 1000 kilóméter ! ) Úgy "rotyogtak "az első gumik , hogy azt hittem durrdefekt . Mindkét alsó gömbfej egyszerre ! Csak a lemez porvédő tartotta őket meg , íg végúl nem tépte le a sárvédőt , a kerék . Az így "A" betűben álló első kerekekkel még lassan lejöttünk , de az össze vissza álló első kerekeken füstölt a gumi .
Tréleren jöttem haza , a mustanggal először , de azért rendes volt , mert az elötte lévő nagyobb ívű jobbkanyarban , kettesben padlógázon , kereszbe , füstölő kerékkel száguldottunk felfelé , az erdőben ...
Ha megkaptam a felvételeket , megnézhetitek .
( volt rendőri útlezárás , rohammentő , minden második kanyarban vokitokis versenybírók , és szerszám - busz ha kéne valakinek segítség ! valamint meleg ebéd és kulturált vécé használati lehetőség . )
A résztvevők döntő többsége OT-s , köztük több épített versenyautóval , bukócsővel , kagylóüléssel , méterszámlálóval ...
Motorok viszont alig voltak , tán 8-10 .
Érdekesség akadt bőven , pl . alfa v8 gyári ! minimális 2800-as köbcentis alublokkal(a fenti fekete bukólámpás ) , vagy MG szintén v8-cal , de az már 3500-as volt . ( a fönti piros , a sátorban , műanyag sárvédős épített versenyautó , az enyémnél 1 méterrel rövidebb , és fél tonnával könyebb , de ők 2 perc 31-et mentek .
OSZI