Lurdy-Meet: Minden csütörtökön a Lurdy hátsó parkolójában

Rendszeres összejövetelek, alkalmi találkozók itthon és külföldön

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
Schiszi
Úrvezető
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2007.07.23 19:32
Tartózkodási hely: Vecsés

Hozzászólás Szerző: Schiszi » 2008.01.10 16:58

És LeMans ugye te nem egyedül jössz ma??? :roll:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.01.10 17:39

Állítólag a főnökasszony is benéz, ha hazafelé még emberi időben ér oda...

Jagger
Kabóca
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2007.10.20 17:58

Hozzászólás Szerző: Jagger » 2008.01.10 21:13

Nehari nem tudtam menni.. naon szarul vagyok meg..;( Folyik a taknyom es nyomja az arcuregemet.. uhh de undi vok.. sory

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.01.11 7:41

@Jagger: Jobbulást! Pedig nagyon vártam, hogy beérkezzen a GT/CS... :hyper:

Amúgy a fordos részleg meglepően nagy létszámmal érkezett. Megtöltöttünk egy nagy asztalt a meki előtt. 8)

Amúgy volt egy két csodálni való off verda: 90es évekbeli Impala SS, AMC Pacer és Chromlo autómentője. :klassz:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.01.11 8:03

Chromlo AUTÓMENTŐJE olyan jól néz ki, hogy még asszony is megnézte a fájó foga ellenére! Szerintem ez most náluk a legjobb gép, komolyan számomra hihetetlenül jó állapotban volt kívülről a váz, a felépítmény, pöcre indult még este is diesel mívolta ellenére...

SS Impala még mindig nagyon szép autó, ráadásul lassan minden pici apróság tökéletesen működik. Ami jó benne, hogy nem érezni szinte a sebességet a méretei miatt, csak abból, ahogy eltünik a táj...Talán a '90-es évek egyik legjobban sikerült amerikai autója és mondhatni az első modern muscle....

Pacer nekem sosem tetszett, mindig kis nyomott bumfordinak tartottam, de ettől még sok embernek tetszhet a groteszk külső ellenére :twisted:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.01.11 8:23

LeMans67 írta:Pacer nekem sosem tetszett, mindig kis nyomott bumfordinak tartottam, de ettől még sok embernek tetszhet a groteszk külső ellenére :twisted:
Vagy éppen azért. Meg hogy egy olyan pici gépbe belenyomtak egy 4l körüli V6-ost. 8)

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.01.11 8:28

TomiTomi írta:Vagy éppen azért. Meg hogy egy olyan pici gépbe belenyomtak egy 4l körüli V6-ost. 8)
Neked minden groteszk dolog tetszik, így már nem döbbenek meg :twisted: A fejre állított "üveges lavor" Pacer is ezek szerint. A motorja nem valami erős méret ide vagy oda, de azért bizztos elmozgatja ezt a valamit.. :) Amúgy egészen szép állapota volt kívülről, de akkor is számomra csúnyák voltak a lámpái, a forma, meg minden és állítólag nyáron egy kis kazán belül...

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.01.11 8:43

LeMans67 írta:Neked minden groteszk dolog tetszik, így már nem döbbenek meg :twisted: A fejre állított "üveges lavor" Pacer is ezek szerint. A motorja nem valami erős méret ide vagy oda, de azért bizztos elmozgatja ezt a valamit.. :) Amúgy egészen szép állapota volt kívülről, de akkor is számomra csúnyák voltak a lámpái, a forma, meg minden és állítólag nyáron egy kis kazán belül...
A szép nagy üvegfelületek biztos, hogy nyáron nem csak a szép kilátást biztosítják. Az, hogy neked nem tetszik, az se volt kétséges, hisz kedvenc márkád a lőrésszerű ablakokban erős. ;)

A furcsa lámpa nekem illik egy amerikai géphez. Szvsz sok amerikai gépnek európai szemmel "furcsa" lámpája van.

Most utána néztem, a legnagyobb motor amit beleszereltek 304 cui-s (5 l) volt. 75-80-ig gyártották, mint tudjuk abban az időben nem volt "divat" kihegyezni a motorokat. De azt is tudjuk, hogy ez ma gond nélkül potólható.

Azér egy Golf-hoz igen individuális alternatíva.

Avatar
Bandit
Kényelmesen krúzoló
Hozzászólások: 1035
Csatlakozott: 2007.07.03 16:22

Hozzászólás Szerző: Bandit » 2008.01.11 9:01

LeMans67 írta: Neked minden groteszk dolog tetszik, így már nem döbbenek meg :twisted: A fejre állított "üveges lavor" Pacer is ezek szerint. A motorja nem valami erős méret ide vagy oda, de azért bizztos elmozgatja ezt a valamit.. :) Amúgy egészen szép állapota volt kívülről, de akkor is számomra csúnyák voltak a lámpái, a forma, meg minden és állítólag nyáron egy kis kazán belül...
Bagoly mondja verébnek, hogy "Éjszakás!"
Egy Ódi sokkal groteszkebb, nézd meg szegény StangMan-t! Kiszál az Ódiból tiszta Quasimodo (biztos a Quattro miatt), bezzeg ha Mustang-ból tiszta dalia.

:twisted:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.01.11 9:15

TomiTomi írta:A szép nagy üvegfelületek biztos, hogy nyáron nem csak a szép kilátást biztosítják. Az, hogy neked nem tetszik, az se volt kétséges, hisz kedvenc márkád a lőrésszerű ablakokban erős. ;)

A furcsa lámpa nekem illik egy amerikai géphez. Szvsz sok amerikai gépnek európai szemmel "furcsa" lámpája van.

Most utána néztem, a legnagyobb motor amit beleszereltek 304 cui-s (5 l) volt. 75-80-ig gyártották, mint tudjuk abban az időben nem volt "divat" kihegyezni a motorokat. De azt is tudjuk, hogy ez ma gond nélkül potólható.

Azér egy Golf-hoz igen individuális alternatíva.
Elnézést, de ihgen nekem anno tetszett a Cobra film gépe is, bár az már kicsit túlzás. Én azt szeretem, ha az oldal lemezek és az üveg felületek arányosak egymáshoz. A légkondi is állítólag nehezen bírkozott meg a meleggel a Pacer-nél, de ez végül is nem érdekes ennyire. A motorral nekem nincs különösebben gondom, mert a méretéhez képest nagy volt, de erősen folytott a korszaknak megfelelően.

Nekem nem lesz a kedvencem, főleg nem, ha úgy nézed, hogy arra lett kitalálva, hogy olcsó autó (ez nem jött össze, mert aránylag drága lett), kis motorral, alacsony fogyasztással (ezek sem jöttek össze) és ez is népautó akart lenni, de eladási számok alapján megbukott, hisz nem adtak el sokat...a V8-on pont ezt fejtegette Jerome... :D

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.01.17 9:33

Ma Lurdy? :)

Jagger
Kabóca
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2007.10.20 17:58

Hozzászólás Szerző: Jagger » 2008.01.17 10:02

tolem lehet..:) mar meggyogyultam!

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.01.17 11:50

Jagger írta:tolem lehet..:) mar meggyogyultam!
Végre egy jó hír is a héten.. :)

Jagger
Kabóca
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2007.10.20 17:58

Hozzászólás Szerző: Jagger » 2008.01.17 17:10

Vn ma valami??

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.01.17 17:44

minden csütörötkön van a Lurdy-nál. Az alsó parkoló kijárat felöli résézn...

Válasz küldése