Oldal: 13 / 63

Elküldve: 2008.01.10 16:58
Szerző: Schiszi
És LeMans ugye te nem egyedül jössz ma??? :roll:

Elküldve: 2008.01.10 17:39
Szerző: LeMans67
Állítólag a főnökasszony is benéz, ha hazafelé még emberi időben ér oda...

Elküldve: 2008.01.10 21:13
Szerző: Jagger
Nehari nem tudtam menni.. naon szarul vagyok meg..;( Folyik a taknyom es nyomja az arcuregemet.. uhh de undi vok.. sory

Elküldve: 2008.01.11 7:41
Szerző: TomiTomi
@Jagger: Jobbulást! Pedig nagyon vártam, hogy beérkezzen a GT/CS... :hyper:

Amúgy a fordos részleg meglepően nagy létszámmal érkezett. Megtöltöttünk egy nagy asztalt a meki előtt. 8)

Amúgy volt egy két csodálni való off verda: 90es évekbeli Impala SS, AMC Pacer és Chromlo autómentője. :klassz:

Elküldve: 2008.01.11 8:03
Szerző: LeMans67
Chromlo AUTÓMENTŐJE olyan jól néz ki, hogy még asszony is megnézte a fájó foga ellenére! Szerintem ez most náluk a legjobb gép, komolyan számomra hihetetlenül jó állapotban volt kívülről a váz, a felépítmény, pöcre indult még este is diesel mívolta ellenére...

SS Impala még mindig nagyon szép autó, ráadásul lassan minden pici apróság tökéletesen működik. Ami jó benne, hogy nem érezni szinte a sebességet a méretei miatt, csak abból, ahogy eltünik a táj...Talán a '90-es évek egyik legjobban sikerült amerikai autója és mondhatni az első modern muscle....

Pacer nekem sosem tetszett, mindig kis nyomott bumfordinak tartottam, de ettől még sok embernek tetszhet a groteszk külső ellenére :twisted:

Elküldve: 2008.01.11 8:23
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:Pacer nekem sosem tetszett, mindig kis nyomott bumfordinak tartottam, de ettől még sok embernek tetszhet a groteszk külső ellenére :twisted:
Vagy éppen azért. Meg hogy egy olyan pici gépbe belenyomtak egy 4l körüli V6-ost. 8)

Elküldve: 2008.01.11 8:28
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Vagy éppen azért. Meg hogy egy olyan pici gépbe belenyomtak egy 4l körüli V6-ost. 8)
Neked minden groteszk dolog tetszik, így már nem döbbenek meg :twisted: A fejre állított "üveges lavor" Pacer is ezek szerint. A motorja nem valami erős méret ide vagy oda, de azért bizztos elmozgatja ezt a valamit.. :) Amúgy egészen szép állapota volt kívülről, de akkor is számomra csúnyák voltak a lámpái, a forma, meg minden és állítólag nyáron egy kis kazán belül...

Elküldve: 2008.01.11 8:43
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:Neked minden groteszk dolog tetszik, így már nem döbbenek meg :twisted: A fejre állított "üveges lavor" Pacer is ezek szerint. A motorja nem valami erős méret ide vagy oda, de azért bizztos elmozgatja ezt a valamit.. :) Amúgy egészen szép állapota volt kívülről, de akkor is számomra csúnyák voltak a lámpái, a forma, meg minden és állítólag nyáron egy kis kazán belül...
A szép nagy üvegfelületek biztos, hogy nyáron nem csak a szép kilátást biztosítják. Az, hogy neked nem tetszik, az se volt kétséges, hisz kedvenc márkád a lőrésszerű ablakokban erős. ;)

A furcsa lámpa nekem illik egy amerikai géphez. Szvsz sok amerikai gépnek európai szemmel "furcsa" lámpája van.

Most utána néztem, a legnagyobb motor amit beleszereltek 304 cui-s (5 l) volt. 75-80-ig gyártották, mint tudjuk abban az időben nem volt "divat" kihegyezni a motorokat. De azt is tudjuk, hogy ez ma gond nélkül potólható.

Azér egy Golf-hoz igen individuális alternatíva.

Elküldve: 2008.01.11 9:01
Szerző: Bandit
LeMans67 írta: Neked minden groteszk dolog tetszik, így már nem döbbenek meg :twisted: A fejre állított "üveges lavor" Pacer is ezek szerint. A motorja nem valami erős méret ide vagy oda, de azért bizztos elmozgatja ezt a valamit.. :) Amúgy egészen szép állapota volt kívülről, de akkor is számomra csúnyák voltak a lámpái, a forma, meg minden és állítólag nyáron egy kis kazán belül...
Bagoly mondja verébnek, hogy "Éjszakás!"
Egy Ódi sokkal groteszkebb, nézd meg szegény StangMan-t! Kiszál az Ódiból tiszta Quasimodo (biztos a Quattro miatt), bezzeg ha Mustang-ból tiszta dalia.

:twisted:

Elküldve: 2008.01.11 9:15
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:A szép nagy üvegfelületek biztos, hogy nyáron nem csak a szép kilátást biztosítják. Az, hogy neked nem tetszik, az se volt kétséges, hisz kedvenc márkád a lőrésszerű ablakokban erős. ;)

A furcsa lámpa nekem illik egy amerikai géphez. Szvsz sok amerikai gépnek európai szemmel "furcsa" lámpája van.

Most utána néztem, a legnagyobb motor amit beleszereltek 304 cui-s (5 l) volt. 75-80-ig gyártották, mint tudjuk abban az időben nem volt "divat" kihegyezni a motorokat. De azt is tudjuk, hogy ez ma gond nélkül potólható.

Azér egy Golf-hoz igen individuális alternatíva.
Elnézést, de ihgen nekem anno tetszett a Cobra film gépe is, bár az már kicsit túlzás. Én azt szeretem, ha az oldal lemezek és az üveg felületek arányosak egymáshoz. A légkondi is állítólag nehezen bírkozott meg a meleggel a Pacer-nél, de ez végül is nem érdekes ennyire. A motorral nekem nincs különösebben gondom, mert a méretéhez képest nagy volt, de erősen folytott a korszaknak megfelelően.

Nekem nem lesz a kedvencem, főleg nem, ha úgy nézed, hogy arra lett kitalálva, hogy olcsó autó (ez nem jött össze, mert aránylag drága lett), kis motorral, alacsony fogyasztással (ezek sem jöttek össze) és ez is népautó akart lenni, de eladási számok alapján megbukott, hisz nem adtak el sokat...a V8-on pont ezt fejtegette Jerome... :D

Elküldve: 2008.01.17 9:33
Szerző: LeMans67
Ma Lurdy? :)

Elküldve: 2008.01.17 10:02
Szerző: Jagger
tolem lehet..:) mar meggyogyultam!

Elküldve: 2008.01.17 11:50
Szerző: LeMans67
Jagger írta:tolem lehet..:) mar meggyogyultam!
Végre egy jó hír is a héten.. :)

Elküldve: 2008.01.17 17:10
Szerző: Jagger
Vn ma valami??

Elküldve: 2008.01.17 17:44
Szerző: LeMans67
minden csütörötkön van a Lurdy-nál. Az alsó parkoló kijárat felöli résézn...