Lesznek meg ott joval tobben is, foleg ha en is megyekNorbisst írta:Akkor most csak ketten mennek?
II. Sportos Fordos megmozdulás - 2007. október 13.
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Még nem döntöttem el, hogy a bal lábacskám bírni fogja-e a gyűrődést.LeMans67 írta:eheheh megnézem, hogy Malvin vezeti a TE lágy, vaj kuplungos autódat pár száz km-t..Bandit írta:Én szívesen oda adom, de úgyse menne vele. Vagy mégis?
Mikor legutóbb vezettem, utána a focus kuplungjára azt hittem elromlott.
Ford Probe 2.5 V6 '93
- kaRdoSmuki
- Úrvezető
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2007.08.30 19:47
- Tartózkodási hely: Nagykovácsi
Holnap 10-kor mehet a menet. Bízzunk benne, hogy a ma estére ígért eső holnap reggelre elhagy minket!
Mindenki készüljön szendviccsel, mert éttermet szánt szándékkal nem iktattunk be az útvonalba. Bár semmi sincs kőbe vésve, így holnap reggel még meglátjuk, mit kíván a nép.
Mindenkit szeretettel várunk!
Mindenki készüljön szendviccsel, mert éttermet szánt szándékkal nem iktattunk be az útvonalba. Bár semmi sincs kőbe vésve, így holnap reggel még meglátjuk, mit kíván a nép.
Mindenkit szeretettel várunk!
Moockie's Big Smith Customs (Don't worry, be Moockie! :) )
Rust is lighter, than carbon fibre!
Rust is lighter, than carbon fibre!
-
DavidMolnar
- Úrvezető
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2007.10.07 17:39
-
DavidMolnar
- Úrvezető
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2007.10.07 17:39
Gondolom mert kedveljük a sportos Fordokat!TomiTomi írta:Örülök.És mitől volt sportos ez a találkozó? Krúzingon kívül volt még valami?
Volt késve indulás, csapatújraegyesítés, kanyarvadászat 1, lufidurrantó konteszt(nem légzsák
Malvin megülte a lovat egészen ügyesen, bár Judit nem volt oda a szerpentines szakaszok gyors teljesítéséért.
Amerikai vonalról még 2 'Bird tartott a társasággal (Akiket valószínűleg remekjól feltartottam a kanyarvadász 3. epizódjában).
[img]http://upload3.postimage.org/291899/capriescorttr3.gif[/img]
-
DavidMolnar
- Úrvezető
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2007.10.07 17:39
Jah, kicsit kesve, bar en is odaertem.TomiTomi írta:Jól hangzik. Sajnálom, hogy nem tudtam menni.![]()
A fehér T-Bird Norbisst volt? És ki volt a másik?
Most hozta tudtomra a kocsi igen agresszivan, hogy mennyire alulkormányzott. Leginkabb a hajtu kanyaroknal lehetett erezni, hogy csak tekerem tekerem, a gumik sikitanak, de igazabol nem fordul. Na meg a hosszu gyors kanyaroknal is volt, hogy 4 kerekkel csuszott, de norbisst autoja is hasonloan viselkedett.
Autoszimulatoros letembol kiindulva elol sokat csavarodik a kocsi, talan egy komolyabb antiroll-bar sokat segitene. Na meg egy kis kerekdoles elol, az sosem art
1990 Ford Thunderbird SC 35th Anniversary Edition 5 spd
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
Asszem a supercoupeperformance-en lattam elso felfuggesztes merevitot, mert sokan panaszkodnak arra, hogy alulkormanyzott. Na majd meglesem hogy mennyibe faj, aztan meglatjuk..TomiTomi írta:Örülök, hogy a kocsiddal már ilyen gondjaid vannak. Ez mégis csak azt jelenti, hogy alapvetően jól mükszik.
Azt gondolnám, hogy a T-Bird-ötok nem igazán kanyargós száguldásra, hanem inkább krúzingra készült.
1990 Ford Thunderbird SC 35th Anniversary Edition 5 spd
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]
1990 Ford Thunderbird SC 5 spd
[url]http://ludfacanhattyu.blog.hu[/url]



