Oldal: 1 / 3

Látogatás a Vurdon Kft.-nél

Elküldve: 2007.08.04 0:42
Szerző: TomiTomi
Olyan jó lenne, ha itthon is lenne valami Fordom. Az első generációs Mercury Cougar-ok tetszenek, a Vurdon Kft-nek van egy 69es kabriója. És LeMans67 sok jót mesélt Balázsról az egyik eladóról. Meg tegnap volt egy szabad napom. Most, hogy ez a 3 dolog ilyen jól összejött, megbeszéltem Balázzsal, hogy meglátogatom őket. Sajnos Győrben vannak, így azért rá kell készülnie az embernek. ;)

Balázs nagyon kedvesen fogadott és elbeszélgettünk 2 órát, pedig hamar kiderült rólam, hogy még nem vagyok igazán komoly vásárló, mert magam sem tudom igazán, hogy mit szeretnék.

Először a Cougar mutatta meg. Elmondta, hogy miket kellene még megjavítani az OT vizsga előtt.

Kép

Utána körbenéztem a telepen álló Fordokat. Egy 66os Galaxie-t,

Kép

egy 71es Galaxie-t

Kép

és a már értékesített 67es Mustang-ot

Kép

Mustang-nak a festését javítani fogják, már ahhoz van előkészítve, hiányoznak róla díszlécek. Amúgy az autót Pestre adták el, remélem a tulaja is csatlakozik majd hozzánk. )

Még a tefenba említette Balázs, hogy van egy új GT500asuk. Sajna azt em láttam sehol. Beszélgettünk róla és szólt a társának, hogy ugorjon be a géppel, hogy meg tudjam nézni. Már beszélgetés közbe az volt az érzésem, hogy a GT500 alatt nem ugyan azt értjük. :?

Már az utca végéről lehetett hallani, hogy jön valami különleges. És ez érkezett:

Kép

Nem egy GT500as, de így is egy igen látványos gép. Egy Mustang GT tuningolt változata. Többek között egy ProCharger kompresszort (én is akarok kompresszort a GTmbe! :hisztis:), Ford Racing futómüvet, új bőrbelsőt és Cervini kitet kapott. És állati hangja van azokkal a side pipe-okkal. :rrr: Erről a gépről StangMan már indított egy topikot.

További képek a képtárunkban. ;)

Elküldve: 2007.08.04 8:25
Szerző: Chromlo
Az a 66-os Galaxie nekem nagyon bejövös. Engem az 55 és 70 közöttti autók nem annyira fognak meg.
Esetleg úgy ha PEROS! :laza:

Elküldve: 2007.08.04 9:13
Szerző: StangMan
nekem az a furcsa, hogy ezek az autok egy parkolóban állnak...
legkevesebb egy fedett parkoló lenne, hogy ne minden b.ssz. őket telibe...

hát fura...

Azért jók azok a 3ft-os tescos dísztárcsák a 66os Galaxie-n :monokli:
akkor inkább ne legyen rajta semmi...

... meghát, hogy mindenbe belekössék :sallala: ... a kabrióktól kiver a víz

Elküldve: 2007.11.14 6:29
Szerző: StangMan
úgy láccik Elínyor nem megy el 18,5 millijóért... :monokli:

Nem is értem miért? :hmm:

Komolyan... itthon mindenkit madárnak néznek...

Elküldve: 2007.11.14 7:53
Szerző: TomiTomi
Egy különleges autó különleges vásárlóra vár...

Elküldve: 2007.11.14 8:06
Szerző: StangMan
különlegesen magas árért nem fog elég különleges vásárlót találni... :roll:

Elküldve: 2007.11.14 8:34
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:különlegesen magas árért nem fog elég különleges vásárlót találni... :roll:
Gondolom egy elég nekik. ;) A mostani időszak nem a legjobb a kabriók értékesítésére. :roll:

Elküldve: 2007.11.14 8:37
Szerző: StangMan
szénné lehet magyarázni, de ha vmi 40ezer dodóért megy el az eBayen, azért nem lehet itthon majd a 3szorosát kérni...

'szal azé nem minden ki hüjjje... főleg nem akinek lenne rá 18millijója...

Elküldve: 2007.11.16 14:23
Szerző: iNTi
Hm... Vurdon... Balázstól egyszer már vettem autót. Soha többet, még ha fillérekért is szórná ki...

Elküldve: 2007.11.16 14:32
Szerző: TomiTomi
iNTi írta:Hm... Vurdon... Balázstól egyszer már vettem autót. Soha többet, még ha fillérekért is szórná ki...
Mit vettél? És mi volt a gond?

Elküldve: 2007.11.16 15:15
Szerző: iNTi
TomiTomi írta:Mit vettél? És mi volt a gond?
A Camarot, és minden. Röviden.... Néhány apróság ami most hirtelen előkaptam: Kihasználta erősen azt, hogy akkor még egyáltalán nem értettem az autókhoz. Olyan autóval engedett haza Győrből, ami életveszélyes volt. Olyan dolgok voltak a kocsiban, mint Hi-Jacker lengéscsillapítók, amiről hátul a szelepek le voltak törve, és a lengéscsillapító tetejére ráhegesztettek 1-1 darab vasdarabot, így sikerült a felkovácsolt laprugók által magasabb hátsóba berakni, és bekötni. Ami persze az első bukkanón letörött, és ott lötyögött szabadon a lengéscsillapító. Hátul egyedül a felkovácsolt (és elhajlott) laprugó tartotta a kocsit, a kardánkereszt két darabban jött ki, ugyanis el volt törve, hátul nem volt fék, mert nem tudták összerakni, elől olyan szinten rossz volt, hogy majdnem elgázoltam egy gyalogost kanyarodáskor, mert padlófékkel 30-ról csak lassított az autó... A főtengelynél hiányzott egy leszorító csavar, úgy küldött fel Győrből, hogy a motorban és a szervóban sem volt 1 deci olaj... Porszáraz volt mind a kettő (vagy inkább rövid volt a nívópálca? ehhehh), a váltóba is 2 liter olajat kellett tölteni. A gyári hűtő helyett valami Zuk vagy az isten tudja minek a hűtője volt benne, a hűtőventillátor burkolata hiányzott ezért állandóan felforralta a vizet, 2 plusz hűtőventi kellett, hogy nyáron használható legyen... Ráadásul olyan szinten ki volt készülve a venti, hogy nem mertek a szerelők fölé hajolni... A generátor halott volt, ami egyébként valami ladából származhatott, mivel ciril betükkel volt valami ráírva... Amikor a kocsi lefulladt a halott akksi, és generátor miatt állandóan, akkor azt mondta, hogy mivel most vezetek először automata váltós autót ezért van ez... A karosszériáról ne is beszéljünk, inkább nem mutatok képeket róla, hogy milyen állapotban volt, illetve milyen dolgokat műveltek rajta, mert azt nem egy edzett lakatos látta, és sokkot kapott tőle, hogy ilyen létezik itthon! Illetve még rengeteg egyéb dolog volt, és egy komoly történetet tudnék írni az autóról, a lényeg, hogy 1 millióért egy 400eft-et is jóindulattal érő autót adott el, ami ráadásul nem kicsit volt veszélyes... Tudok más autókról is, de azt hagyjuk. Én csak elmondom a tapasztalatomat...

Elküldve: 2007.11.16 15:22
Szerző: TomiTomi
:shock: Uuupsz, ez tényleg nem hangzik jól. :|

Elküldve: 2007.11.16 22:05
Szerző: StangMan
khm... akko nem menjek nyilvános nepperezésbe, ugye?? :gonosz: :monokli:

Elküldve: 2008.02.20 13:08
Szerző: TomiTomi
Vurdon Elly mozgásban ;)


Elküldve: 2008.02.20 13:14
Szerző: StangMan
jó a zene :monokli:

ezekszerint azé nem olyan könnyű eladni egy 18.5 milliós Mustangot... :roll: