RTR-X Mustang
Vaughn Gittin Jr újabb dobása az idei SEMÁra. 2011-es Mustang GT technika, Dynacorn reprodukciós kasztni. Mi kell még?
További képek itt.
RTR-X Mustang
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
1969 Ford Mustang RTR-X
1969 Ford Mustang RTR-X
A drifter, Vaughn Gittin Jr. számára készült és a 2010-es SEMA-n mutatták be.
Link
Nem sok köze van az eredetihez... de szerintem nagyon állat.
Ha lenne egy fastbackem biztos nem csinálnám meg ilyenre, de azért mit ne mondjak elfogadnám.
A drifter, Vaughn Gittin Jr. számára készült és a 2010-es SEMA-n mutatták be.
Link
Nem sok köze van az eredetihez... de szerintem nagyon állat.
Ha lenne egy fastbackem biztos nem csinálnám meg ilyenre, de azért mit ne mondjak elfogadnám.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re:
És most mozgásban:
További képek itt.
Base Vehicle
Dynacorn 1969 Ford Mustang Fastback shell
Powertrain:
Ford Racing Boss 302R crate engine
Ford Racing Boss 302R 6-speed transmission
Motec M800 engine management
Kinsler individual throttle body injection
Ford Racing FR500S mufflers
Bosch EV14 72lb fuel injectors
Bosch 044 fuel pump
K&N air and oil filters
Griffin radiator and heat exchanger
Chassis:
Art Morrison custom front subframe
Steen Chassis custom 3-link rear with watts link
Steen Chassis custom sheet metal work, tubs and cage
JRI ST/OB coilover racing shock absorbers
Maier Racing "extreme rear suspension"
Wilwood Brakes Superlite 6 Pro Spindle/RTR-X front hub kit
Wilwood Brakes Superlite 4 RTR-X floating rear kit
Wheels and Tires:
Work Meister wheels 18″ x 10″ front, 18″ x 12″ rear
Falken Tire RT-615K 255/40/18 front, 295/40/18 rear
Exterior:
BASF paint products
Custom metal-formed rear brake ducts and spoiler
Abraham Morales custom over fenders and chin spoiler
Shaved drips rails
Flush-mounted windows
Tucked rear bumper
Classic Design Concepts headlights and taillights
Custom RTR-X carbon fiber grille and surrounding trim
Custom RTR-X chin spoiler and fender flares
Interior:
Motec sport dash logger
Stitchcraft Interiors custom interior
Sparco seats and harnesses
Created By:
Built by Twins Turbo and Steen Chassis – Signal Hill, CA
Design by Vaughn Gittin Jr. and Andy Blackmore
Metal body fabrication by Mark Delong and John De Luz – San Diego, CA
Painted by Auto Explosion – Gardena, CA
Carbon fiber work by Abraham Morales
Build documented by SpeedHunters.com
További képek itt.
Base Vehicle
Dynacorn 1969 Ford Mustang Fastback shell
Powertrain:
Ford Racing Boss 302R crate engine
Ford Racing Boss 302R 6-speed transmission
Motec M800 engine management
Kinsler individual throttle body injection
Ford Racing FR500S mufflers
Bosch EV14 72lb fuel injectors
Bosch 044 fuel pump
K&N air and oil filters
Griffin radiator and heat exchanger
Chassis:
Art Morrison custom front subframe
Steen Chassis custom 3-link rear with watts link
Steen Chassis custom sheet metal work, tubs and cage
JRI ST/OB coilover racing shock absorbers
Maier Racing "extreme rear suspension"
Wilwood Brakes Superlite 6 Pro Spindle/RTR-X front hub kit
Wilwood Brakes Superlite 4 RTR-X floating rear kit
Wheels and Tires:
Work Meister wheels 18″ x 10″ front, 18″ x 12″ rear
Falken Tire RT-615K 255/40/18 front, 295/40/18 rear
Exterior:
BASF paint products
Custom metal-formed rear brake ducts and spoiler
Abraham Morales custom over fenders and chin spoiler
Shaved drips rails
Flush-mounted windows
Tucked rear bumper
Classic Design Concepts headlights and taillights
Custom RTR-X carbon fiber grille and surrounding trim
Custom RTR-X chin spoiler and fender flares
Interior:
Motec sport dash logger
Stitchcraft Interiors custom interior
Sparco seats and harnesses
Created By:
Built by Twins Turbo and Steen Chassis – Signal Hill, CA
Design by Vaughn Gittin Jr. and Andy Blackmore
Metal body fabrication by Mark Delong and John De Luz – San Diego, CA
Painted by Auto Explosion – Gardena, CA
Carbon fiber work by Abraham Morales
Build documented by SpeedHunters.com
Re: RTR-X Mustang
A zöld felni nem tetszik, amúgy tökéletes. Éppen ez az álmaim autója státusz megtestesítője: "eredeti" kasztni, modern technika, stílus és korszerű vezetési élmény egyben.TomiTomi írta:RTR-X Mustang
Vaughn Gittin Jr újabb dobása az idei SEMÁra. 2011-es Mustang GT technika, Dynacorn reprodukciós kasztni. Mi kell még?
További képek itt.
Na, majd egyszer nekem is...
Amúgy nem is tudtam, hogy ez a Gittin fiú nem csak jól vezet, hanem ilyen jól is tervez.