1964-1966 Ford Mustang
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
1964-1966 Ford Mustang
1965 Ford Mustang GT Fastback
Turbók, 900 lóerő, mindez kivülről szinte gyárinak kinéző testben
http://www.mustangandfords.com/featured ... tails.html
Turbók, 900 lóerő, mindez kivülről szinte gyárinak kinéző testben
http://www.mustangandfords.com/featured ... tails.html
Re: 65 Fastback
Hm, 900 lóerős kocsin 245-ös gumi, 11"-os fékkel, C4-es váltóval...GTPeti írta:1965 Ford Mustang GT Fastback
Turbók, 900 lóerő, mindez kivülről szinte gyárinak kinéző testben
http://www.mustangandfords.com/featured ... tails.html
Mindenre költöttek csak épp arra nem amire a legjobban kellett volna.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 65 Fastback
Gondolom, show-car-nak, promóciós autónak építették és utánfutón húzgálják egyik kiállításról a másikra, így nem kell se fék, se váltó. Egyébként szép lett és érdekes tanulmány.
Re: 65 Fastback
A külsőben belsőben nincs hiba tényleg jól néz ki.GTPeti írta:Gondolom, show-car-nak, promóciós autónak építették és utánfutón húzgálják egyik kiállításról a másikra, így nem kell se fék, se váltó. Egyébként szép lett és érdekes tanulmány.
- 1972 Chevy Nova 6.0
Re: 65 Fastback
Szép és értelmetlen de mindenki mást szeret
Re: 65 Fastback
Igen
Ezek az autók image boosterek, csak azért készülnek, hogy felhívják a figyelmet egy-egy tuning műhelyre. Esetleg van néhány nagyon gazdag gyűjtő, aki megépítteti, majd elteszi az óriási garázsba megcsodálni. Mást úgysem tud vele, mert gyakorlatilag helyben pörögne az autó, ha megpróbálna elindulni, vagy az első kanyarban egy elmért gázadásnál kárba veszne az évekig tartó építés.
Szerintem, Resto-mod-ban 500 lóerő körül van az a felső határ, ami még kezelhető. Ennél több lóerő már csak egy jól hangzó adat, nem, vagy csak alig lehet az útra vinni.
Ezek az autók image boosterek, csak azért készülnek, hogy felhívják a figyelmet egy-egy tuning műhelyre. Esetleg van néhány nagyon gazdag gyűjtő, aki megépítteti, majd elteszi az óriási garázsba megcsodálni. Mást úgysem tud vele, mert gyakorlatilag helyben pörögne az autó, ha megpróbálna elindulni, vagy az első kanyarban egy elmért gázadásnál kárba veszne az évekig tartó építés.
Szerintem, Resto-mod-ban 500 lóerő körül van az a felső határ, ami még kezelhető. Ennél több lóerő már csak egy jól hangzó adat, nem, vagy csak alig lehet az útra vinni.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1964-1966 Ford Mustang
1966 Ford Mustang 347 Stroker
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1964-1966 Ford Mustang
1965 Ford Mustang Fastback Restomod
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1964-1966 Ford Mustang
1966 Ford Mustang ProTouring
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: 1964-1966 Ford Mustang
1965 Ford Mustang Fastback Pro Touring