Classic Recreations
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Classic Recreations
SEMAn:
1967 Shelby G.T.500CR
Coyote motorral
Alapban 490 LEs, de ha valakinek az nem lenne elég, vehet 780 LEs változatot is.
További képek itt.
1967 Shelby G.T.500CR
Coyote motorral
Alapban 490 LEs, de ha valakinek az nem lenne elég, vehet 780 LEs változatot is.
További képek itt.
Re: Classic Recreations
Igen!!!!
Régi autóba Coyote motor (meg persze, új futómű, fék). Ha lehetne én is ilyen kombináckiót építenék, csak 1971-17 Mustangból.
Régi autóba Coyote motor (meg persze, új futómű, fék). Ha lehetne én is ilyen kombináckiót építenék, csak 1971-17 Mustangból.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Classic Recreations
Classic Recreations "Villain" és 2015 Mustang GT
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Classic Recreations
Classic Recreations is fog EcoBoost motoros Mustangot készíteni
Classic Recreations az 1966-os stílusú GT350CRben és az 1967-es stílusú GT500CRben 3.5-literes EcoBoost V6ost is kínálni fogja. Alapban 365 LEs lesz, de lesz 600 LEs változata is. A kínai piacon 4 hengeres, 252 LEs EcoBoost motorral is kaphatóak lesznek ezek a modellek.
Forrás: http://www.autoblog.com/2015/12/27/clas ... -official/
Classic Recreations az 1966-os stílusú GT350CRben és az 1967-es stílusú GT500CRben 3.5-literes EcoBoost V6ost is kínálni fogja. Alapban 365 LEs lesz, de lesz 600 LEs változata is. A kínai piacon 4 hengeres, 252 LEs EcoBoost motorral is kaphatóak lesznek ezek a modellek.
Forrás: http://www.autoblog.com/2015/12/27/clas ... -official/
Re: Classic Recreations
Mivel a Unique performance utódai, ide teszem a linket. Gyonyoru Restomod convertible.
http://www.mustangandfords.com/featured ... d-mustang/
http://www.mustangandfords.com/featured ... d-mustang/
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Classic Recreations
Classic Recreations licenszelte Fordtól a következőket:
1969-70 Ford Mustang BOSS302
1969-70 Ford Mustang BOSS429
1969-70 Ford Mustang Mach1
https://www.autoblog.com/2018/04/19/for ... creations/
1969-70 Ford Mustang BOSS302
1969-70 Ford Mustang BOSS429
1969-70 Ford Mustang Mach1
https://www.autoblog.com/2018/04/19/for ... creations/
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Classic Recreations
Megjött:
Classic Recreations 1969 Mustang Boss 429
546 CID (8,9 l), 815 LE
https://www.autoblog.com/2018/10/31/196 ... on-815-hp/
Classic Recreations 1969 Mustang Boss 429
546 CID (8,9 l), 815 LE
https://www.autoblog.com/2018/10/31/196 ... on-815-hp/
Re: Classic Recreations
Tetszene egy régi autó modern cuccokkal , de ennek az ára kicsit elszállt lett (az átalakítás indul 209.00 dodotól).....
Ennek az átépítésnek a fele-harmada összegért nagyon komoly, profi útfekvésű gépeket lehet kapni. Amik ráadásul akár napira is használhatóak, teljes kényelem mellett, télen is tolva nekik.
Még a sport gépek kategóriájába is beleugrik az ár rendesen, egy Porsche Carrera 4S 112.000 dodotól indul...
Kár érte...
Ennek az átépítésnek a fele-harmada összegért nagyon komoly, profi útfekvésű gépeket lehet kapni. Amik ráadásul akár napira is használhatóak, teljes kényelem mellett, télen is tolva nekik.
Még a sport gépek kategóriájába is beleugrik az ár rendesen, egy Porsche Carrera 4S 112.000 dodotól indul...
Kár érte...
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Classic Recreations
Az egy tömeg autó, nem ugyanaz a kategória...
Re: Classic Recreations
Az az ár nagyon sok, kicsit olyan Fordos, hasonlít arra amikor "egy matrica csíkot tettek és erősebb féket" aztán így adtak el hasonló módon
Mert az alap autó sem olcsó, de plusz 200 e dodo már vicc az autó árán felül... ennyiért nagyon komoly gépeket lehet kapni (2 db Nissan GT-R vagy Porsche Carrera 4 S és ez még csak a felár), amik bárhol, bármikor használhatóak, míg ezzel szerintem már egy eső is gondot okoz, de a hó biztosan...
Régi Mustangok nagy motorral erősen orrnehezek voltak. Ebből adódik, hogy nem egy pálya autó egyik sem. Ezen mondjuk biztos segít egy jó futómű, de azért nem mindegy a tömeg elosztás...
Nincsenek menetteljesítmény adatok, csak szépen hangzó LE-k. Ezért érdekes lesz, ha valaki megy majd egy ilyennel és ír róla... Ennyi pénzért már bárhol jól autózhatónak kell lennie egy autónak
Mert az alap autó sem olcsó, de plusz 200 e dodo már vicc az autó árán felül... ennyiért nagyon komoly gépeket lehet kapni (2 db Nissan GT-R vagy Porsche Carrera 4 S és ez még csak a felár), amik bárhol, bármikor használhatóak, míg ezzel szerintem már egy eső is gondot okoz, de a hó biztosan...
Régi Mustangok nagy motorral erősen orrnehezek voltak. Ebből adódik, hogy nem egy pálya autó egyik sem. Ezen mondjuk biztos segít egy jó futómű, de azért nem mindegy a tömeg elosztás...
Nincsenek menetteljesítmény adatok, csak szépen hangzó LE-k. Ezért érdekes lesz, ha valaki megy majd egy ilyennel és ír róla... Ennyi pénzért már bárhol jól autózhatónak kell lennie egy autónak
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Classic Recreations
Lömi, nem Te és nem azok a célcsoport, akik 911esekben és GT-Rekben fejezik ki az árát. És mindenki maga dönti el, hogy megéri-e neki. Arra sajna nem számítok, hogy egyhamar lesz olyan tagunk, akinek ilyenje van.
Re: Classic Recreations
Rosszul látod ezt a dolgot, nekem (bár Ford és nem GM) vagy bárki másnak is tetszene.
Egy régi autó külsőben egy modern autó, jó kis móka (bár én személy szerint egy régi Mustang esetében merevítenék, aztán egy modern futómű és kész, a régi V8-ak bőven elegek).
Ezzel a dologgal ott van a gond, hogy akkora az összeg amennyiért már nagyon komoly autókat lehet venni (ráadásul ez még csak az átalakítás összege, kell egy autó is hozzá), tehát nem éri meg szerintem. Mivel mikor ráköltöttél egy vagyont, még mindig egy kompromisszum autód van, úgy, hogy ennyiért vehetnél 2-3 kompromisszum mentes autót (mondom ezt úgy, hogy sem a GT-R, de még a Carrera 4S sem kellene csak példák voltak, írhattam volna 2 db AMG E 63 S Wagon vagy RS6-ot is vagy bármi más, praktikus családi gépet).
Elszállt szerintem az összeg ennyi, de biztos lesz olyan aki megveszi, tuti felmérték a piacot, de ettől még szerintem nem éri meg. Legyen sok ilyen, akár itthon is
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Classic Recreations
És amiket felsoroltál, egyik sem nyújt annyi helyet mint az S-Max és még sokkal drágábbak is. Szóval tuti mind hülyeség.
Visszatérve Classic Recreations-re: ha ennyiért el tudják adni és megél a cég, akkor jó az árazás. Azért egy restomod autó messze nem nyújtja azt a biztonságot mint egy igazi modern autó, aligha cél, hogy sok legyen belőle.
Visszatérve Classic Recreations-re: ha ennyiért el tudják adni és megél a cég, akkor jó az árazás. Azért egy restomod autó messze nem nyújtja azt a biztonságot mint egy igazi modern autó, aligha cél, hogy sok legyen belőle.
Re: Classic Recreations
NA jó akkor válasz erre:TomiTomi írta: ↑2018.11.13 17:48És amiket felsoroltál, egyik sem nyújt annyi helyet mint az S-Max és még sokkal drágábbak is. Szóval tuti mind hülyeség.
Visszatérve Classic Recreations-re: ha ennyiért el tudják adni és megél a cég, akkor jó az árazás. Azért egy restomod autó messze nem nyújtja azt a biztonságot mint egy igazi modern autó, aligha cél, hogy sok legyen belőle.
Ugye az S-Max nagyon rossz példa, mivel nem 2,8-3,7 között futja a 0-100-at, mint az összes felsorolt (a kombiknak legalább 5-600 L-es csomagtartójuk van ami bőven elég) ráadásul SMaxi leesik az útról ott ahol az előbb említettek még csak meg sem billennek és még azok is nehezen mennek ott ahol mondjuk a Carrera 4 S-nél még rálépsz a gázra. Szerintem érted miről beszélek, csak vitázol ezt szeretem is
Ahogy írtam ezekből az utcai erőművekből 2 db-ot veszel, sőt, ha az alap autót is hozzá veszed, amit venned kell, rendbe kell még tenni....akkor már majdnem három, tehát 3 db-nál jársz.... Ez aránytalanul sok pénz. Szerintem sokkal kevesebből megépíted kint a Mustangodat. Simán felcsavarozható szettekből, otthon a garázsodban, ezért IS tartom drágának (mondjuk tuti nem lenne 500 Le-nél több).
Természetesen biztosan lesz olyan aki megveszi, az árazás is elmegy USA-ban, bár szerintem ott is sokan vannak akik nem szeretik, ha palira veszik őket.
Biztonságról nem beszéltem, ez nem is elvárás egy 60 éves autónál, bár erős fék, jó csövezés, 4-5 pontos övek, függetlene felfüggesztésű futómű, jó gumik és egészen sokat javítottál a helyzeten, az autó merevségén. Inkább útfekvésről és egész évben használhatóságról beszéltem, mert egy hátsókerekes 800+ LE-s autó erősen korlátozottan használható.
Ez az amiről beszéltünk sokszor, egy padlózásnál:
- elsőkerekes autó kb. max 250 LE (itt már komoly futómű és gumi), már egy 160-180 LE-s is városi használatban kb. állandó műszerfal villogással működik)
- hátsós kb 400-500 Le, fölötte kb. füstölsz szinte mindig, nem lesz rendes tapadás utcán
- összkerekes is kb 500-600 Le a fölött már azok is elkaparnak rendesen (mondjuk mikor 4 kerékkel kaparsz )
persze lehet vannak szépen karban tartott városok, ahol tiszták és jók az utak, ott ezek az értékeke magasabbak lehetnek, ráadásul jobb gépek megoldják erősebb motorokkal is, úton tartják MAGUKAT, de itt már nem a vezető oldja meg, tehát ez nem annyira menő dolog.
Tehát legyen belőle sok, de szerintem ez csak egy elmondhtom, hogy ilyenem van, nem pedig egy bárhol jól használható modern autó...pedig a cél az lenne, egy régi kinézetű és modern technikájú, bárhol, bármikor használható gép.
Mondjuk egy jobb, élénk színben biztos jobban mutatna, mert feketében kb semmi nem látszik az autó szépségéből...