Látod nem csak én mondom, hogy nem jó ez a gép ár-érték arányban (nálad mindig ez a fontos máskor), hanem mások is......én már nem kezdtem el a külső belső dolgokat írni, mert ízlés kérdése minden, de ezért az összegért biztos nem ilyet szeretnék...
TomiTomi írta: ↑2018.11.14 19:17
Ugye az AMG E 63 S Wagon vagy RS6 vagy GT-R, de még a Carrera 4S is mind rossz példa, hisz ezek tömegtermelésben készülő autók. És innentől nincs miről beszélni.
Kérj egy árajánlatot kedvenc karikás cégedtól vagy valamelyik nevesebb autóépítőtől, hogy mennyiért épít neked egy 1969-es Audi 100 Coupéból egy 815 LEs restomod autót. Erősen csodálkozom, ha olcsóbban kihozzák. És még az is valami felhúzott soros négyes lesz...
Valahogy nem akarod elfogadni, hogy attól, hogy valamiből készítenek egy kis sorozatot, attól még nem lesz arany árban. Főleg olyan környezetben vicces ez, ahol mindent aránylag OLCSÓN megkaphatsz, KÉSZEN, más gyártók által dobozba becsomagolva: a Mustanghoz pedig minden van... Természetesen kinti viszonylatban nem annyira vészes a 200 e felár sem (általában 50-100e között raknak bele, az árult gépekbe a maguknak építők a saját leírásaik szerint - igaz ők is keresni szeretnének

)
Ennyiért rendes GT500-at is lehet már kapni, ami nem restomod, de talán sokkal menőbb Mustang
Az EU hasonlításban azért volt gyári kis szériás modell, mert azokat nagyon drágán készítik, általában a simák többszöröséért, igaz technikailag elég komoly kivitelek, amit ez a "modern" Mustang meg sem közelít. Az EU autókra nincs akkora kiépített tuning ipar, mint az amikra, tehát nehéz lenne összehasonlítani. Ennek ellenére többszörös árat írnak, amiért technikailag komolyabb minőségű GYÁRILAG elkészített autókból is TÖBB darabot lehet vásárolni. Innentől kezdve szerintem nem jó ez a gép, ennyi. Természetesen lesz biztos olyan akinek villogni kell majd egy ilyen...
EU autókból is léteznek ám 5-6-8 hengeresek. Ezekhez is vannak tuning csomagok (kérdés, mindig csak annyi, hogy nem ront a tuning az autón? MErt sokszor előfordul). Igaz nem 8,9 L-esek ezt el kell ismernem, viszont utcán télen is használhatóak, így egész évben lehet velük hobbizni...
Nincs kedvenc gyártóm, inkább az autókat szeretem. Sajnos ráadásul mára kb. márkától függetlenül mindenki ipari hulladékot gyárt nagy csinnadatra közben. Az emberek pedig nem szólnak érte, lásd a körömmel letolható fényezések, az elporladó elektromos dolgok, a pici, garantáltan gyorsan széthulló turbos motorok, cserébe mindenféle elektromos ketyerék vannak, amik legalább jó eséllyel tönkre mehetnek...de nem ez a téma most.
Továbbra is azt írom, remélem lesz egy rendes teszt is a gépről, menet tulajdonságokkal….