Oldal: 69 / 177

Elküldve: 2010.02.01 10:43
Szerző: Bandit
Chromlo írta:Egy baj van vele, hogy nem SC. A használtautón is fönt van.
Ha valaki lát benne fantáziát, sejtem hol a törzskönyve. :D
Akkor tárgytalan. :(

Elküldve: 2010.02.06 19:43
Szerző: somi
Öhm, mit gondoltok? Mercury Cougar XR7 3.8 V6 kompresszor, 1989-es évjárat, 210 ló.


Kép

Elmentünk megnézni. Eléggé egyben lévőnek tűnik a 21 évéhez képest, valaha törve volt a bal hátulja, hozzáértők szerint nem szépen van javítva, nekem nem volt túl feltűnő. 106000 mérföld van benne. Nem működik a fék nyomásszabályozója (vagy mifax, ami a szervó lenne, ha rendes kocsi lenne :) ) Meg van valami alapjárati gondja, ami a hideg idő beálltával került elő, szintén hozzáértők szerint gyújtásmodul lehet (vagy bármi más persze) .Szóval indul szépen, aztán csak pörgetve jár. Állítólag váltó ok, persze kipróbálni elég nehéz lett volna a nullára futott gumikon a 25 centis hóban, fék nélkül.

Papoké volt :D

3 kiló az ára.

Elküldve: 2010.02.06 19:45
Szerző: somi
Ja, a kérdés az, hogy jó-e ez a családfőnek munkábajárós kocsinak :mrgreen: :burnrubber:

Elküldve: 2010.02.06 20:35
Szerző: trafo2000
Somi,szép ez az autó meg jampi,de te is tudod hogy ez a motor egy betegágy.Ha autózni kell és nem szögelni akkor ne.Szerintem.

Elküldve: 2010.02.06 20:44
Szerző: trafo2000
Ja és luxus autó.Mivel eléggé kuss van róla gyanítom hogy a választási csalások után is marad a csóróautóstszopatódeazújautólobbinakkedvesadó.
Mivel az öreg luxus autók azt hiszem végképp eladhatatlanok,én pl a végleges forgalomból kivonáson gondolkodom már.

Elküldve: 2010.02.10 19:03
Szerző: medbali
trafo2000 írta:Ja és luxus autó.Mivel eléggé kuss van róla gyanítom hogy a választási csalások után is marad a csóróautóstszopatódeazújautólobbinakkedvesadó.
Mivel az öreg luxus autók azt hiszem végképp eladhatatlanok,én pl a végleges forgalomból kivonáson gondolkodom már.

Es akkor mit ersz el vele ha kivonatod veglegesen? Ha kivonatod megugyse kell senkinek, mit fogsz vele csinalni?
Odaadom erte a Stratusom, az csak 163 loeros :monokli:

Elküldve: 2010.02.10 19:46
Szerző: stang89
szerintem napira amúgy is luxus lenne 16 körüli fogyival a kompresszor miatt
a motor hengerfej gyenge (essex v6) minimum tömités gond a váltó elviled AOD ha olajcseés rendesen azzal nincs probléma ha minden igaz akkor elektromos szintszabályzos rugó van alatta ami horror áron kapható csere esetén .aúgy ha minden fasza akkor nagyon jó kis gép .itt a volt a városban 1 ismerősnek csak tbird sc-ben és végig szoptak vele pedig az övéké nem 1 rom volt . állandóan forrt benne a víz csak klímával lehetett a vizet szinten tartani nyáron és a váltó is leforrt benne emiatt 1 párszor .a 80-as és 90 es
években amúgy is szar hütésük volt a fordoknak a telibefalazott első rész miatt ...

Elküldve: 2010.02.10 21:15
Szerző: somi
Igen. A hengerfej problémáról többfelől hallottam már. Emlegettem az Uramnak a gondot, erre csodálkozva rám nézett, hogy hát miért lenne hengerfejes, ő soha az életben nem hajtaná :D

Persze, elektronikus szintszabályozós a gátló, nemhogy drága, de nem is láttam sehol árulni se rockauto, se ebay, mondjuk nem kerestem kifejezetten, csak nézelődtem. Állítólag bemegy alá a sima is.

Azért eléggé bele lehet szeretni egy ilyen szarba, jó a forma nagyon, apának piszkosul tetszik, amúgy is kompresszorbuzi, a család többi tagja is bólogat, hogy tök jó, pedig egy métert se tudtunk menni vele :monokli:

Azért ha kitavaszodik és születik rá fék (bár miért születne), elmegyünk kipróbálni. :burnrubber:

Elküldve: 2010.02.10 21:19
Szerző: TomiTomi
Ez a helyes hozzáállás. :rrr:

Elküldve: 2010.02.10 21:29
Szerző: StangMan
somi írta:Persze, elektronikus szintszabályozós a gátló, nemhogy drága, de nem is láttam sehol árulni se rockauto, se ebay, mondjuk nem kerestem kifejezetten, csak nézelődtem. Állítólag bemegy alá a sima is.
Bemegy, szokják csinálni.

Elküldve: 2010.02.10 21:55
Szerző: trafo2000
medbali írta:
trafo2000 írta:Ja és luxus autó.Mivel eléggé kuss van róla gyanítom hogy a választási csalások után is marad a csóróautóstszopatódeazújautólobbinakkedvesadó.
Mivel az öreg luxus autók azt hiszem végképp eladhatatlanok,én pl a végleges forgalomból kivonáson gondolkodom már.

Es akkor mit ersz el vele ha kivonatod veglegesen? Ha kivonatod megugyse kell senkinek, mit fogsz vele csinalni?
Odaadom erte a Stratusom, az csak 163 loeros :monokli:
Trélerezős bulizós,verseny autó.Nagyon gondolkodom,mindent kipakolni belőle,becsövezni,kis tuning,13 másodperceket könnyen hozná szvsz.
Utcán úgyse tudom már használni,eddig is csak kirándulásra kellett,de most hogy Botond megszületett,már nem férünk bele,egyedül meg nem használnám.Versenyautóként több értelme lenne.

Elküldve: 2010.02.10 22:06
Szerző: TomiTomi
trafo2000 írta:Utcán úgyse tudom már használni,eddig is csak kirándulásra kellett,de most hogy Botond megszületett,már nem férünk bele,egyedül meg nem használnám.Versenyautóként több értelme lenne.
Botond hamar nő és nem kell majd babakocsi. Akkor szvsz jól elfértek. Mi négyen is szoktuk használni a Stangünket.

Elküldve: 2010.02.11 10:05
Szerző: somi
TomiTomi írta: Mi négyen is szoktuk használni a Stangünket.
Mi öten is, bár kicsit feszes :D

Elküldve: 2010.02.11 14:54
Szerző: trafo2000
TomiTomi írta:
trafo2000 írta:Utcán úgyse tudom már használni,eddig is csak kirándulásra kellett,de most hogy Botond megszületett,már nem férünk bele,egyedül meg nem használnám.Versenyautóként több értelme lenne.
Botond hamar nő és nem kell majd babakocsi. Akkor szvsz jól elfértek. Mi négyen is szoktuk használni a Stangünket.
Szerintem a te autódnak nagyobb a belseje.Egyébként a fő gond az hogy mögöttem nem fér el a gyerekülés.

Elküldve: 2010.02.11 15:02
Szerző: TomiTomi
trafo2000 írta:Szerintem a te autódnak nagyobb a belseje.
Ez jogos, meg én is alacsonyabb vagyok nálad. :| Valami jó kis kora hetvenes midsize-ra kellene cserélni... :sallala: