Oldal: 71 / 177
Elküldve: 2010.03.07 19:38
Szerző: medbali
MrMach1 írta:szireta68 írta:MI A BAJ VELÜK MESTER???
Háttőőőő nem való egy ilyen szép AUTÓra.
Egyetértek, nem illik rá. Amúgy kéne
Elküldve: 2010.03.07 19:56
Szerző: szireta68
illik, nem illik, nekem tetszik
Elküldve: 2010.03.09 11:15
Szerző: STRELI
Elküldve: 2010.03.09 11:42
Szerző: Bandit
Elküldve: 2010.03.09 12:07
Szerző: burnoczky
Elküldve: 2010.03.23 10:28
Szerző: doGmAI
Na, most ide kérdés jön. Van ugy Csepelen az a jó kis Opel/Chevrolet kereskedés, ahol eléggé sok amerikai vas is van. Példának okáért ott figyelt a Stang89 által megvett Taurus is. Most meg van ott egy Explorer. Egy veres. Van rajta ACCH matrica is, meg vonóhorog is. A nagy kérdés ugyebár az volna, hogy ismeri-e valaki a vasat, mert hogy nyögdíjas kollégám szeretne venni egy telekjárót, amivel tudja húzni a lakókocsiját. Az olasz dízel motorral szerelt "Mopar" ugyanis kidöglött alóla.
Elküldve: 2010.03.23 12:56
Szerző: somi
Minnyá beteszem a v8 fórumra. Az elnökné sajna nem ismeri
Hirdeti ott is egyébként.
Én is nézegettem, mert van egy nagy előnye. Kézi váltós, tehát bármi baja is van, legalább az automata váltó nem esik ki alóla
Elküldve: 2010.03.23 19:01
Szerző: doGmAI
Igen hasonLó megjegyzést tett a barátom is. Mivel hátsó kerekes, ezért ő azt bírta előnyként felhozni, hogy legalább nem megy tönkre a terepváltó
Sőt az osztómű sem, nem lesz gond az első féltengelyekkel sem, és még egy csomó mindent fel lehetne sorolni.
Elküldve: 2010.03.23 20:09
Szerző: somi
Egyébként olvasgattam erre-arra az explorerekről régebben, és az első futómű elég gyenge pontként jelentkezett. Meg talán az alapjárati motor, vagy valami ilyesmi volt visszatérő gond. Talán a totalcar népítéletben olvastam, és striguláztam a visszatérő hibákat.
Persze azt ugye tudjuk, hogy a 2wd amúgy se jampi
Elküldve: 2010.03.23 20:20
Szerző: Martin
A gyenge pont,mint az 5.0 HO esetében tényleg az alapjárati motor. Már volt hozzá szerencsém kipucolni, ápolni, és hibátlanul bírja tovább...
Elküldve: 2010.03.23 20:31
Szerző: somi
Öhm, nos, 1 reakció érkezett konkrétan bone-tól (aki valamilyen véletlen folytán épp árul egy ölég fasza, fiatalabb explorert kicsit drágábban, megbízható fórumtárs több éves birtoklása után
), konkrét véleménye szerint a fentebb emlegetett autó, idézem, egy lapát fos. Amit a feltüntetett ár tükrében hajlamos is vagyok elhinni, természetesen a szentek maga felé hajló keze némileges figyelembe vételével. (Ex-tulajként egy kopi fantázianevű fazont emlegetett, de nem tudom, ki az.)
Ennyiért mondjuk mati explorerét vettem volna, karbantartotta-szerette. Ezzel együtt az új tulajjal is többé-kevésbé rendszeresen kib*szik az autó, ahogy matival is tette. Ebből azt a messzemenő következtetést vontam le, hogy nem árt, ha egy autó többé-kevésbé rendszeresen karban van tartva.
Egyik autót sem láttam személyesen. Ezzel együtt, ha mondjuk el kéne döntenem, hogy előbbit vegyem 500-ért, vagy utóbbit mondjuk 750-ért, én az utóbbira voksolnék, annál is inkább, mert bone-t reklamáció szempontból abszolút korrekt embernek ismerem, tehát nem fog elhajtani a gecibe, ha két nap múlva széthullik az autó bármely fődarabja.
Itt vannak képek, leírás a bone/tms - féle autóról:
http://bgauto.hu/news.php
Elküldve: 2010.03.23 21:09
Szerző: szireta68
@somi, nem kérdeznéd meg Bone kollégát tud-e valamit a debreceni 79-es mustangról???
Elküldve: 2010.03.23 21:46
Szerző: somi
Nyilvánosan tettem fel a kérdést. Hátha valamelyik debreceni fiú már elcsattogott megnézni. Bár nem egy népszerű és sokak által áhított modell, ugye
Elküldve: 2010.03.23 21:48
Szerző: szireta68
somi írta: Bár nem egy népszerű és sokak által áhított modell, ugye
az ár szempontjából az nem olyan nagy baj
Elküldve: 2010.03.23 21:58
Szerző: somi
Nem ám. Szerintem kábé kétévente akad horogra egy perverz
Egyébként, ahogy nézem a katalóguskámat, citromsárgát csak a cobrából mutat, annak az alsó fele meg fekete (vagy sötétszürke ?), úgy azért eggyel jobban néz ki.