Oldal: 71 / 177

Elküldve: 2010.03.07 19:38
Szerző: medbali
MrMach1 írta:
szireta68 írta:MI A BAJ VELÜK MESTER???

Háttőőőő nem való egy ilyen szép AUTÓra.
Egyetértek, nem illik rá. Amúgy kéne :D

Elküldve: 2010.03.07 19:56
Szerző: szireta68
illik, nem illik, nekem tetszik ;)

Elküldve: 2010.03.09 11:15
Szerző: STRELI

Elküldve: 2010.03.09 11:42
Szerző: Bandit

Elküldve: 2010.03.09 12:07
Szerző: burnoczky
:)

Elküldve: 2010.03.23 10:28
Szerző: doGmAI
Na, most ide kérdés jön. Van ugy Csepelen az a jó kis Opel/Chevrolet kereskedés, ahol eléggé sok amerikai vas is van. Példának okáért ott figyelt a Stang89 által megvett Taurus is. Most meg van ott egy Explorer. Egy veres. Van rajta ACCH matrica is, meg vonóhorog is. A nagy kérdés ugyebár az volna, hogy ismeri-e valaki a vasat, mert hogy nyögdíjas kollégám szeretne venni egy telekjárót, amivel tudja húzni a lakókocsiját. Az olasz dízel motorral szerelt "Mopar" ugyanis kidöglött alóla.

Elküldve: 2010.03.23 12:56
Szerző: somi
Minnyá beteszem a v8 fórumra. Az elnökné sajna nem ismeri :( Hirdeti ott is egyébként.

Én is nézegettem, mert van egy nagy előnye. Kézi váltós, tehát bármi baja is van, legalább az automata váltó nem esik ki alóla ;)

Elküldve: 2010.03.23 19:01
Szerző: doGmAI
Igen hasonLó megjegyzést tett a barátom is. Mivel hátsó kerekes, ezért ő azt bírta előnyként felhozni, hogy legalább nem megy tönkre a terepváltó :) Sőt az osztómű sem, nem lesz gond az első féltengelyekkel sem, és még egy csomó mindent fel lehetne sorolni.

Elküldve: 2010.03.23 20:09
Szerző: somi
Egyébként olvasgattam erre-arra az explorerekről régebben, és az első futómű elég gyenge pontként jelentkezett. Meg talán az alapjárati motor, vagy valami ilyesmi volt visszatérő gond. Talán a totalcar népítéletben olvastam, és striguláztam a visszatérő hibákat.

Persze azt ugye tudjuk, hogy a 2wd amúgy se jampi :monokli:

Elküldve: 2010.03.23 20:20
Szerző: Martin
A gyenge pont,mint az 5.0 HO esetében tényleg az alapjárati motor. Már volt hozzá szerencsém kipucolni, ápolni, és hibátlanul bírja tovább... :)

Elküldve: 2010.03.23 20:31
Szerző: somi
Öhm, nos, 1 reakció érkezett konkrétan bone-tól (aki valamilyen véletlen folytán épp árul egy ölég fasza, fiatalabb explorert kicsit drágábban, megbízható fórumtárs több éves birtoklása után :) ), konkrét véleménye szerint a fentebb emlegetett autó, idézem, egy lapát fos. Amit a feltüntetett ár tükrében hajlamos is vagyok elhinni, természetesen a szentek maga felé hajló keze némileges figyelembe vételével. (Ex-tulajként egy kopi fantázianevű fazont emlegetett, de nem tudom, ki az.)

Ennyiért mondjuk mati explorerét vettem volna, karbantartotta-szerette. Ezzel együtt az új tulajjal is többé-kevésbé rendszeresen kib*szik az autó, ahogy matival is tette. Ebből azt a messzemenő következtetést vontam le, hogy nem árt, ha egy autó többé-kevésbé rendszeresen karban van tartva.

Egyik autót sem láttam személyesen. Ezzel együtt, ha mondjuk el kéne döntenem, hogy előbbit vegyem 500-ért, vagy utóbbit mondjuk 750-ért, én az utóbbira voksolnék, annál is inkább, mert bone-t reklamáció szempontból abszolút korrekt embernek ismerem, tehát nem fog elhajtani a gecibe, ha két nap múlva széthullik az autó bármely fődarabja.

Itt vannak képek, leírás a bone/tms - féle autóról:
http://bgauto.hu/news.php

Elküldve: 2010.03.23 21:09
Szerző: szireta68
@somi, nem kérdeznéd meg Bone kollégát tud-e valamit a debreceni 79-es mustangról???

Elküldve: 2010.03.23 21:46
Szerző: somi
Nyilvánosan tettem fel a kérdést. Hátha valamelyik debreceni fiú már elcsattogott megnézni. Bár nem egy népszerű és sokak által áhított modell, ugye :D

Elküldve: 2010.03.23 21:48
Szerző: szireta68
somi írta: Bár nem egy népszerű és sokak által áhított modell, ugye :D
az ár szempontjából az nem olyan nagy baj :mrgreen:

Elküldve: 2010.03.23 21:58
Szerző: somi
Nem ám. Szerintem kábé kétévente akad horogra egy perverz :monokli:

Egyébként, ahogy nézem a katalóguskámat, citromsárgát csak a cobrából mutat, annak az alsó fele meg fekete (vagy sötétszürke ?), úgy azért eggyel jobban néz ki.
Kép