Oldal: 75 / 177

Elküldve: 2010.03.25 22:25
Szerző: somi
szireta68 írta:
StangMan írta:
szireta68 írta:nekem is tetsz, csak gyanus a hirtelen eladás :nemtom:
Jogos, nekem is az jár a fejemben, hogy mi lehet benne szar ami olyan sokba kerül... és az ember ilyenkor mindig a váltóra gondol...
azt még Jona's is írta valamikor, hogy rángat vagy mi a f..szom, lehet ott van a blöki elásva :mrgreen:
Mindegy az, úgyis kell alá a C4. :)

Elküldve: 2010.03.25 22:27
Szerző: Jona's garage
StangMan írta:Szal Padre vmikor Február elején vette meg.... remélem nem azért kéne mennie mert vmi komolyabb baja van..
Tényleg családi okok, mert azóta értekeztem vele, hogy tetszik neki az autó, és akkor mondta. Állapota olyan amilyennek leírta, én nem tettem hozzá, szerencsére nem is vettem el belőle. Szerintem ő sem vágta taccsra, mivel nem sok Mustang-os idő volt azóta. Lehet, hogy vissza veszem.

Ja. A váltó tényleg nem az igazi.

Elküldve: 2010.03.25 22:29
Szerző: szireta68
hogy megélénkült a topik :D

Elküldve: 2010.03.25 22:32
Szerző: szireta68
már épp a cobra matricákat kerestem 1980-ból mikor sorra jöttek az emilek ;)

Elküldve: 2010.03.25 23:18
Szerző: r.chris
ez a piros nekem is jobban tecc :D

Elküldve: 2010.03.25 23:22
Szerző: r.chris
nem ez volt a "Norbi" nyereményautója? ...akkor most nem nyerte meg senki,vagy a nyertes árulja?? :monokli:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mu ... sh-3703622
egyébként jó áron van szvsz.

Elküldve: 2010.03.26 8:07
Szerző: TomiTomi
Motortérbe bekukkantanék.

Elküldve: 2010.03.26 8:34
Szerző: r.chris
TomiTomi írta:Motortérbe bekukkantanék.
minden vágyad így telejsüljön :P

Kép

Elküldve: 2010.04.03 22:23
Szerző: Martin
A piros '80-as Mustangnak Cobra gépházteteje van jól látom?
Alámenne a T5 World Class váltó?
@Szireta: Ehhez képest milyen a svájci '80 Cobra???

Elküldve: 2010.04.05 16:42
Szerző: Padre23
Sziasztok!

Láttam mennek a találgatások az autómmal (piros Mustang)kapcsolatban...:)
Gondoltam tisztázom a dolgokat ha érdekel valakit nincs szándékomban átverni vele senkit.
Nem untam meg imádom!A családi okot nem részletezem lényeg hogy most fontosabb dolgokra kell a pénz.Nem így terveztem.
Vissszatérve az autóra a motornak és a váltónak nincs baja átnézettem.
Nálam nem rángat,csak erős gázadásnál lefulladt szinte...
Ez a karburátor beállítással megszünt,a fogyasztás is normalizálódott.
Kopó alkatrészek,fékbetét, szilentek, gumiharang amik cserések.Gondolom ezek nem olyan nagy híbák...
Közben leműszakizott.
Egyébként a sárga testvérét én is megnéztem vezettem is ,ég és föld a kettő,külsőre belsőre is.....Röviden ennyi

Elküldve: 2010.05.02 19:53
Szerző: somi
Esélyes, hogy szippantjuk....mit gondoltok, Suzuki helyett?

'95 usa escort, egész jól néz ki, jól megy, 1.9, kuplungon van némi javítanivaló :monokli: de tökéletesen használható (még), vizsga nélkül 190 az ára. Persze van még rajta 1-2 dolog, a kormányrendszerben némi lógást érzékelek, a jobb első lámpa vagy kiesik, vagy nem, effélék. Alul nem rohad egyáltalán, úgy tűnik, felül a szélvédőnél van némi rügyellés, itt a tavasz :) Vizsgával, javított kuplunggal és töltött klímával 250 lenne. Talán még kicsit faragható is az ár. De mondjuk a klímát leszarjuk, a kuplungot inkább a májsztróra bíznám, műszakiztatni mi is tudunk, és legalább tudjuk, mi nem jó.

Bone-autó. Vélemény? Nem jampi, de legalább usa ford, a mondeot sose akarják talira beengedni :? Persze, EU Escorttal tele a piac, gombokért, de ebben a fő az lenne, hogy Gerdának is lenne egy viszonylag low-cost usa szarja, amiben már nem annyira ciki a dobókocka.

Ezredesnek biztos van hozzá sok cucca :D
Kép Kép

Elküldve: 2010.05.02 20:26
Szerző: Havika
somi írta:Esélyes, hogy szippantjuk....mit gondoltok, Suzuki helyett?
Én bevállalnám.
Dupla légzsák, pakolhtó csomagtér és a fogyasztás sem lehet sokkal több, mint egy szuzukié. És nem tűnik lepukkantnak.

Elküldve: 2010.05.02 20:33
Szerző: TomiTomi
@somi: egy 3as Stang akár 4 hengeres motorral sokkal drágább?

Elküldve: 2010.05.02 20:47
Szerző: doGmAI
somi írta:....
Ezredesnek biztos van hozzá sok cucca :D
Kép Kép
Upppszzzz.....

Nekem a 87-91 közötti Escortokból volt csokrom. (3 db.) Most meg már nincs egy se. Van még egy belső terem, néhány kilométer órám, meg ilyen apróságok. Már nem sokminden. Viszont 1.9-es-hez van zsír új kuplung szettem, kinyomó csapággyal, tárcsával együtt.

Azt látom, hogy ki van kapcsolva a motoros biztonsági öv. Ennek mi az oka? Majd nézzétek meg, hogy motoroznak-e szépen az övek. A belső térben, a kapcsolók inkább a Sable-ből ismerősek. Arról nem is beszélve, hogy közelebb áll technikailag a Mazda 323-hoz.

Elküldve: 2010.05.02 20:52
Szerző: somi
TomiTomi írta:@somi: egy 3as Stang akár 4 hengeres motorral sokkal drágább?
Hát. Kicsit (mondjuk legalább a duplája :roll: ) biztos drágább, ráadásul a kora révén gyaníthatóan jóval macerásabb. Azért akárhonnan nézem, 15 év korkülönbség meglátszik egy autón, főleg ha olcsó. Napira jóval alkalmasabbnak tartok egy fiatalabb kocsit. Meg sose ültetnék be egy gyakorlatlan vezetőt (magamat se szívesen) csúszós útra hátsósba, mindenféle menetstabilizáló kütyü nélkül, itt vidéken főleg, ahol pl idén télen hónapokig letaposott jeges hó volt. Szívtam én eleget ezeröcsivel, kispókkal, volvóval a jégen, inkább nem hoznám nehéz helyzetbe Gerdát. Majd ha vesz magának kocsit, azzal szív, amivel akar. :)

Nem kell még egy projektautó, emez se lesz készen sose :monokli:

Persze, Suzuki is maradhat ezzel az erővel, de egy usa autó az azért más ám ;)