Oldal: 2 / 2

Elküldve: 2009.07.22 13:09
Szerző: StangMan
az igaz... nyugis motor, cserebe viszont 7literrel beerte, es mar a 100S is ment 140et vegre... a Góf meg 145-öt...

szóval, régi konstrukció, de ennek a piacnak jó volt

Elküldve: 2009.07.23 9:21
Szerző: doGmAI
khmmmm.....

Már elnézést, de a Trabant wartburg vonalon is volt fejlesztés.

Volt két ajtós, volt kombi, panoráma tetővel, meg még volt ugyebár ez is:

http://hu.wikipedia.org/w/index.php?tit ... 0502180221

Azazhogy, Melkus RS1000. Sőt, egy példánnyal Magyarországon is járt. Egy székesfehérvári ismerősöm találkozott vele. Ha minden igaz, akkor már magán kézben volt a jószág.

Elküldve: 2009.07.23 10:35
Szerző: trafo2000
StangMan írta:A farmotorral nincs baj... azzal sem, hogy a motor az 1000MB ota alig valtozott... a sztori arrol szol, hogy adjanak vlaami extrat a szocialista blokknak megfizetheto aron... megfizetheto szocialista aron...

Ez sikerult is, jo forma, keretnelkuli ablak, sportos belso... a lehetosegekhez merten mindent megtettek...

Szeretem ezt az autót :klassz:
Ez a coupe egy szánalmas vicc volt.Össze nem lehetett hasonlítani a teljesítményét egy ladával vagy egy Polszkival.Az a farmotor úgy volt egy hulladék ahogy volt.Nem azért mert hátul volt hanem ahogy megcsinálták.Aki autószerelő az tudja miről beszélek.Gyenge anyagminőség,alulméretezett alkatrészek stb.Az a vezérlés a pilincka emelőkkel meg himbákkak...Egy briggs motor komolyabb annál.skoda motornak véletlenül sem lehetett jó hangot csinálni,cserélhettél bármit a kávédaráló hang az megmaradt.
A kaszni amúgy szép volt a maga korában,csak motor kellett volna bele.

Elküldve: 2009.07.23 10:38
Szerző: trafo2000
Ja,volt skodánk,anyám használta aki polszkihoz meg ladához szokott,annak is nyomta ahogy kell,100-110 el járt vele Pécsre -Mohácsra,ki is feküdt pár hónap alatt úgy hogy a blokk tk lett.

Elküldve: 2009.07.23 10:38
Szerző: StangMan
trafo2000 írta:A kaszni amúgy szép volt a maga korában,csak motor kellett volna bele.
ez így van... de ha kapott volna egyedi motrot, akkó a szocialista nép nem tudta volna megfizetni... :roll:

Elküldve: 2009.07.23 10:42
Szerző: trafo2000
StangMan írta:
trafo2000 írta:A kaszni amúgy szép volt a maga korában,csak motor kellett volna bele.
ez így van... de ha kapott volna egyedi motrot, akkó a szocialista nép nem tudta volna megfizetni... :roll:
Kicsit rágyúrtak volna a kasznira és tettek volna egy tatra motort bele,na akkor állat lett volna.

Elküldve: 2009.07.23 11:12
Szerző: StangMan
na jó, de aztat tudjuk, hogy a Tatra messze nem vót ócsó autó nem szocialista szemmel sem... A motorral zúzos lett volna, de nem tudták volna megfizetni...

Jó ez így... olyan, mint a balatoni romantika :mrgreen:

Elküldve: 2009.07.23 12:49
Szerző: MrMach1
110R kupé nagyon szép!
Van itt Szolnokon is egy sárga, amit szoktam néha látni. Illetve a veterán klubunkban vett az egyik tag nemrég egy másikat.

És is hallok néha legendákat száguldó 105/120 Skodákról és az is tény, hogy anno mikor a 70-es 80-as években Csehszlovákiában jártunk a Skodánkkal, a helyi darabok úgy húztak el mellettünk mit a szél. Mit nekik emelkedő, vagy magas hegyek.
Ezel szemben a mi 120-asunk a nevéhez méltó végsebességet is csak alig-alig volt képes elérni. Nemhogy tartani. A 90 volt a "kényelmes" utazója.
Aki ennél jobban hajtotta, akkor már forrt és azonnal görbült is a hengerfej.
Nekem nincsenek szép emlékeim a Skodáinkról. Volt előtte egy S100 is.

Viszont egy másik klubtárs egy hónapja vett egy versenyre átalakított S100-at. 130RS motorral, komplett korabeli bukócsövezéssel, matricákkal.
Ellég jól néz ki és megy is rendesen. Csakhát..... Melegszik a drágám...

Elküldve: 2009.07.23 13:48
Szerző: LeMans67
doGmAI írta:khmmmm.....

Már elnézést, de a Trabant wartburg vonalon is volt fejlesztés.

Volt két ajtós, volt kombi, panoráma tetővel, meg még volt ugyebár ez is:
Gondosan nem írtam Wartburgot.. :P Nyugati technikai alapokkal indultak és szintén elnyomták az ötleteket...csak hát elég könnyen borultak...

Melkus RS1000-t ne hangoztassuk, mert nem volt fogalomban, azt csak "kapták" néhányan...

Elküldve: 2009.07.24 8:40
Szerző: doGmAI
LeMans67 írta:
doGmAI írta:khmmmm.....

Már elnézést, de a Trabant wartburg vonalon is volt fejlesztés.

Volt két ajtós, volt kombi, panoráma tetővel, meg még volt ugyebár ez is:
Gondosan nem írtam Wartburgot.. :P Nyugati technikai alapokkal indultak és szintén elnyomták az ötleteket...csak hát elég könnyen borultak...

Melkus RS1000-t ne hangoztassuk, mert nem volt fogalomban, azt csak "kapták" néhányan...
2006.-ban 15 darabot újra legyártott belőle Melkus papa. 52.000.-Eur áron lehetett kapni. Most Melkus RS2000-et tervez(?) 100.000.-EUR ár körül.

Elküldve: 2009.11.20 14:55
Szerző: somi
Ez az autó egy kedves ismerősömé, nem az enyém. Azért teszem ide mégis, mert ha valaki ilyesmit keres, ez egy jó választás lehet. Nem hekkeltcomputeres, nem tekertórás, megkímélt, márkaszervizelt, magyarországi autó. Céges egyébként, újonnan vásárolták, egy ember használta, nagyon néha valamelyik alkalmazott.

Nem túl lendületes az 1.8 benzines motorral, de nem is kajál többet 8,5-nél

Esztétikai hibácskái vannak, pl hátsó alsó spoiler repedt, hóbuckára tolatás következtében.

Motorháztető cserélve volt, mert kicsit megnyomódott egy teherautó hátulján, és javítás helyett inkább kicseréltették casco-ra, semmilyen szerkezeti/motorikus elem nem sérült.

Hozzá lehet alkudni négy darab acélfelnire szerelt jó téli gumit is.


http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mo ... -x-3421675

Kép