Oldal: 2 / 2
Re: T5 kézi váltó
Elküldve: 2011.01.27 9:44
Szerző: LeMans67
A tiéd automata volt, akkor gondolom kardánt is kell cserélni, pedálgép, kuplung szerkezet, harang és gondolom még emellett kell költeni a váltó felújítására is, mert ha használtat veszel beépítés előtt csak felújítod......
Ha ezt mind összeadod nem éri meg inkább venni egy újat készletben? (arról tudod, mennyit bír és ráadásul senki se berhelte előtted Tremec TKO-500 vagy T56, bár az felesleges még...). Richmond drága, cserébe, ha jól emlékszem pont akkora, mint a gyári Top Loader...
Mondjuk ezek a megoldások anyagi csődök, de cserébe nem kell többet hozzányúlni. Ráadásul TKO-ról a Cobrás fórumtársunk tud mesélni (ha már tesztelte)..
Re: T5 kézi váltó
Elküldve: 2011.01.27 10:12
Szerző: medbali
LeMans67 írta:A tiéd automata volt, akkor gondolom kardánt is kell cserélni, pedálgép, kuplung szerkezet, harang és gondolom még emellett kell költeni a váltó felújítására is, mert ha használtat veszel beépítés előtt csak felújítod......
Ha ezt mind összeadod nem éri meg inkább venni egy újat készletben? (arról tudod, mennyit bír és ráadásul senki se berhelte előtted Tremec TKO-500 vagy T56, bár az felesleges még...). Richmond drága, cserébe, ha jól emlékszem pont akkora, mint a gyári Top Loader...
Mondjuk ezek a megoldások anyagi csődök, de cserébe nem kell többet hozzányúlni. Ráadásul TKO-ról a Cobrás fórumtársunk tud mesélni (ha már tesztelte)..
Úgy ahogy mondod, egy rakás mindent.
Ilyen szettel járnék a legjobban, de ehhez várnom kell amíg valaki megveszi a kismustangot.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... MEWAX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T5 kézi váltó
Elküldve: 2011.01.27 10:19
Szerző: LeMans67
Erre céloztam finoman, hogy egy ilyn készletet érdemes venni és akkor a motor difi közötti részt letudtad...
Türelem váltót terem..
Re: T5 kézi váltó
Elküldve: 2011.01.27 11:29
Szerző: StangMan
A TKO-ról nem kell megvárni a tapasztalatot... az simán qvajó váltó.
Re: T5 kézi váltó
Elküldve: 2011.01.27 15:29
Szerző: Chromlo
TomiTomi írta:StangMan írta:a váltó életét radikálisan befolyásolja a diffi áttétele is... minnél hosszabb annál "nyugisabban" kerül át az erő róla a diffire...
erős motor, 4.11-es gyorsan szétbassza, mig egy 2.73-al lehet hogy örök életű...
Zöldfülűként azt gondoltam volna, hogy pont fordítva van. Rövid áttétellel könnyen megfordul a gumi, így kisebb az ellenállás.
Re: T5 kézi váltó
Elküldve: 2011.01.27 15:55
Szerző: somi
Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened
Re: T5 kézi váltó
Elküldve: 2011.01.27 20:29
Szerző: TomiTomi
somi írta:Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened
Hát a hosszúval. Pont erről beszélek.
Re: T5 kézi váltó
Elküldve: 2011.01.27 21:26
Szerző: Chromlo
TomiTomi írta:somi írta:Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened
Hát a hosszúval. Pont erről beszélek.
A biciklin a hosszú sebességben naggyal hajtasz kicsit. Autónál pont fordítva.
Re: T5 kézi váltó
Elküldve: 2011.01.28 14:39
Szerző: TomiTomi
Chromlo írta:TomiTomi írta:somi írta:Tomi, felülsz a bicajra, oszt jól kipróbálod, melyik áttétel mozgatásához kell nagyobb nyomatékot kifejtened
Hát a hosszúval. Pont erről beszélek.
A biciklin a hosszú sebességben naggyal hajtasz kicsit. Autónál pont fordítva.
Figyelj, ebben nem lehet különbség. A nagy sebességre való áttételhez kell a nagyobb nyomaték. Pár éve fájosak a térdeim, sajna nagyon jól tudom, hogy milyen nagy sebességre való áttétellel tekerni. Az autónál ez a 2,75ös difi.