Oldal: 14 / 177

Elküldve: 2008.02.05 16:07
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:Vagy OT és akkor nincs gondod, kivéve, hogy eredetire megkell csinálni vagy rendes regadó fizetés, viszont onnantól kezdve lehet saját arculata, kényelmi szintje...
Szerintem sincs alternatíva ehhez hosszú távon. Csak azt nem tudom, hogy ha egy autó nem az EUból jön, akkor levizsgáztatható-e, ha bizonyos környezetvédelmi szintet nem üt meg.

Elküldve: 2008.02.05 16:10
Szerző: kaRdoSmuki
LeMans67 írta:Ez P nem hinném, hogy hosszútávon megérné...

Vagy Ot és akkor nincs gondod, kivéve, hogy eredetire megkell csinálni vagy rendes regadó fizetés, viszont onnantól kezdve lehet saját arculata, kényelmi szintje...
Viszont akkor már nem 999.000,- forintba kerül, hanem 1.999.000,- forintba.

Elküldve: 2008.02.05 16:17
Szerző: TomiTomi
Min. ;)

Elküldve: 2008.02.05 16:27
Szerző: StangMan
A P-vel el lehet egy szezont pöcsölni, azt kapod, a P neki munkaeszköz, egy autó árába belefér neki

utána OT... más alternatíva nem kifizetődő... vagy csilliomos vagy és nem számít...

Elküldve: 2008.02.05 16:30
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:A P-vel el lehet egy szezont pöcsölni, azt kapod, a P neki munkaeszköz, egy autó árába belefér neki

utána OT... más alternatíva nem kifizetődő... vagy csilliomos vagy és nem számít...
De OTvel meg nem lesz rat look. :|

Elküldve: 2008.02.05 16:42
Szerző: StangMan
ez igy van

Elküldve: 2008.02.05 16:46
Szerző: LeMans67
Hát, ha már valaki projektet vesz és megteheti, tuti a Torinot venném, mert az egy sokkal komolyabb motor-váltó kombós autó (428 Cobra kézi 4 sebeséggel). Ráadásul már szét van szedve :twisted: A gond ott jön, hogy meg van minden?

Ezt szintén szétkell szedni, ki kell lakatolni, igaz olcsóbb...

Elküldve: 2008.02.05 19:29
Szerző: kaRdoSmuki
Dávid és Góliát (avagy Granada és Gran Torino)

Kép

Kép

Elküldve: 2008.02.05 19:36
Szerző: kaRdoSmuki
Tudom, ilyet nem szabad kérdezni amerikai autóról, ezért bocsesz, de egy ekkora batár ááálat, ilyen hátsó úthengerekkel mennyit zabálhat?

Egyre kisebb a valószínűsége a projektnek. :( Na nem a fogyasztás miatt, hanem mert egyre kilátástalanabb az ügy.

Elküldve: 2008.02.05 19:39
Szerző: somi
De jó ez a két kép így együtt! Ennek a Granadának a képeit is már vagy százszor megnéztem :) Nincs mit tenni, a Ford-nózikat imádom!

De már látom végre, mitől van butább arca a Torinonak: nincs rács a lámpa körül, meg púpos egy kicsit a lámpa felett. Gyönyörűűű!

Elküldve: 2008.02.05 19:47
Szerző: somi
Egyébként szerintem ez a projekt nem jön ki 1 gurigából OT-re, legfeljebb, ha az ember otthon a garázsban vacakol vele, amit tud. Mert gondolom a fényezés meg a kárpitozás senkinek nem megy nagyon a sufniban, és csak ez a kettő legalább fél mil lehet.

Magyarországon csak OT-vel lehet üzembe helyezni, jól mondja Tomi, ez nem euro4-es környezetvédelmi besorolás :roll: Ha EU-s származék lenne, akkor azt hiszem, lehetne, regadóval. Ebben nem vagyok biztos. De szerintem az EU más országaiban sem nagyon lehet ezt rendszámozni.

Marad a P-rendszám, vagy Vanuatu :)

Elküldve: 2008.02.05 20:05
Szerző: kaRdoSmuki
Megkérdeztem tőlük, milyen lehetőségek vannak az autó forgalombahelyezésére. Remélem, holnap válaszolnak. Majd megosztom Veletek az eredményt.

Elküldve: 2008.02.05 21:26
Szerző: TomiTomi
somi írta:De szerintem az EU más országaiban sem nagyon lehet ezt rendszámozni.
Úgy tudom, hogy ez nem gond. Csak mi vagyunk ilyen különlegesek. :?

Elküldve: 2008.02.05 23:30
Szerző: somi
TomiTomi írta:
somi írta:De szerintem az EU más országaiban sem nagyon lehet ezt rendszámozni.
Úgy tudom, hogy ez nem gond. Csak mi vagyunk ilyen különlegesek. :?
Akkor viszont haza lehet hozni regadóval, csak előtte EU-ban valahol forgalomba kell helyezni. Ha jól tudom.

Elküldve: 2008.02.06 8:18
Szerző: Bandit
Jól tudod. Így kell egyedi autót is forgalomba helyezni, mondjuk egy Cobra replikát. ;)

Az a Granada sem pici ám. Nem rég újra eladó volt. Érdemes lenne utána nézni, hátha valakit érdekel.