Érdekes lehet... eladó autók

Autót vagy alkatrészt keresők - kínálók területe

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2008.04.02 18:36

Csudaszép ez a Galaxie 500-forma :klassz:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.04.03 6:49

somi írta:Csudaszép ez a Galaxie 500-forma :klassz:
Én azt hittem lecsapsz a Meteorra. Igazi szépség és jól felszerelt autó. Ráadásul itt van EU-ban...

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.04.03 6:54

LeMans67 írta:
somi írta:Csudaszép ez a Galaxie 500-forma :klassz:
Én azt hittem lecsapsz a Meteorra. Igazi szépség és jól felszerelt autó. Ráadásul itt van EU-ban...
@somi: Lömi már engem is ráakart beszélni. Hogy a Gran Torino helyett inkább ezt. Még mielőtt megvettem. Szal már hirdetik egy ideje az autót.

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.04.03 7:43

TomiTomi írta:@somi: Lömi már engem is ráakart beszélni. Hogy a Gran Torino helyett inkább ezt. Még mielőtt megvettem. Szal már hirdetik egy ideje az autót.
Bizony, de neked nem kellett, pedig ez 1 jól felszerelt gép...Ráadásul szerintem nem lehet sok EU-ban belőle...Igazi ritkaság a maga előnyeivel és hátrányaival. El kell menni megnézni...

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.04.03 8:06

LeMans67 írta:El kell menni megnézni...
Ez csak egy kieli kirándulást jelent. :sallala:

Avatar
somi
Városi versenyző
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2007.11.01 22:36
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somi » 2008.04.03 8:10

Ti hogy vagytok ezzel az autóvásárlás témával?

Nálam az örök dilemma mindig ez, és többek között ezért nem vásárolok végül semmit:

1. "Kész" autót (értsd: betolod OT-re és kész, majd beülsz és mész vele) nem tudok kifizetni.

2. Kész autónak kinéző tárggyal is jót lehet szívni, ha van mondjuk a kasznin egy-két ezmegaz, aztán javítás után fényezheted az egészet újra. Még ha csak ennyit is kell vele csinálni, mindjárt jól elszáll a költségvetés. És akkor még nem néztünk alá. És már eleve nem olcsók.(Mint pl ez a Meteor lehet.)

3. Jobb állapotú, de felújítandó autót (ami drágább, mint egy rom) ugyanúgy szét kell borítani valószínűleg, mint egy roncsot, hogy szépen egyben legyen. Szinte mindegy, hogy kicsit rozsdás, vagy jobban; szanaszét van szakadva a beltér, vagy kevésbé viseltes. Ergo a végén még többe lesz, mint egy rom. Ilyenkor az 1965-1975 évjáratokra gondolok.

4. Ha már rozsdaboglya, akkor viszont valami olyasmit kéne talán, aminek felújítás után nagyobbat ugrik az értéke, mint amennyit belefeccöltél. Itt kerülnek elő a gondolataimban a 1940-1960 évjáratok. Ezekkel az a bajom, hogy annyira nem tetszenek az 1957-58-ig divatos púpos formák. Meg valahogy az ember kevésbé használ bemutatókon kívül ilyen "nagyon" klasszikusokat. (Erre jó példa a Bone által most hozott OFF 1949 Buick ON, ami tetszik is nagyon, meg nem is, de szerintem érdemes lenne foglalkozni vele.)

Következésképp évjárattól és típustól függetlenül olyan autókat nézegetek mindig, amik kábé 1-1,5 milből lennének itthon. (Ha usából nézzük, ez szállítótól függően az 1000-3000 dolláros autókról mondható el. Tehát európai viszonylatban ez durván 5000-5500 eur-t jelentene.) Aztán talán 2-3 év alatt elkészülnének.

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.04.03 8:22

somi írta:Ti hogy vagytok ezzel az autóvásárlás témával?

Nálam az örök dilemma mindig ez, és többek között ezért nem vásárolok végül semmit:
Szerintem ezt itt kellne folytatni Somi: Itt
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2008.04.03 8:35-kor.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.04.09 7:33

1969 Mercury Cougar Convertible

Kép

Ex-Vurdon autó ismét fel került a hasznaltauto.hu-ra. :|

Most éppen 5,9 millióért kínálják, kereken a duplájáért mint a Vurdon. :shock: Tényleg ennyit javítottak volna rajta? :nemtom:

Jó lenne, ha ez az autó végre egy autórajongó kezébe kerülne...

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.04.09 8:18

Nem tudom ki az aki bele vágna egy projekt autóba, de lement a Vurdon 1969 Ford Torino GT-jének az ára 2,5 M-re:

- V8 428 Cobra Jet
- 4 sebességes kéziváltó

Kép

Valami ilyen lehetne akár, mint ez a bordó autó a képen:

Kép

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.04.09 8:35

Már írtunk róla pár oldallal ezelőtt:
1969 Ford Torino GT Cobra Jet

Évjárat: 1969
Állapot: projekt
Üzemanyag: benzin
Hengerűrtartalom: 7019 ccm (428 cui)
Teljesítmény: 390 LE
Váltó: 4 seb. kézi
Kivitel: coupe
Szállítható szem. száma: 4
Szín:
Ajtók száma: 2
Ár: 2 600 000 Ft
Szal 100e-rel olcsóbb lett.

Amúgy nagyon klassz autó lehetne belőle, az tuti. Pl ilyen is:

Kép
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára TomiTomi 2008.06.08 20:03-kor.

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.04.09 8:39

Nem akartam ezt a képet betenni, mert fekete és csak a szíverd fájdítottam volna, hisz ez is GT... :twisted:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2008.04.09 9:12-kor.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.04.09 8:50

Ez a fekete, így ahogy van, jöhetne. :rrr:

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.04.14 15:13

TomiTomi írta:1967 Meteor Montego

A Meteor kanadai Ford márka, az autók Ford és Mercury elemekből készültek.

Kép
Ha minden igaz, akkor most elment ez az autó.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22132
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.04.17 13:50

Asszem a Szőnyi útra ki kéne zarándokolnunk:

Ford Mustang Saleen 302 - amit persze mindenki más Parnelli Jones Edition-nek nevezne :rrr:

Kép
Felszereltség: ABS, ASR (kipörgésgátló), automata klíma, bőr belső, HIFI, könnyűfém felni, CD-s autórádió, CD tár, ESP (menetstabilizátor), centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak, elektromos tükör, első tulajdonostól, fedélzeti computer, fűthető tükör, fűthető ülés, garanciális, immobiliser, ködlámpa, légzsák kikapcsoló, riasztó, szervizkönyv, szervokormány, színezett üveg, tempomat, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, állítható kormány, ülésmagasság állítás.

Leírás: Legújabb Saleen 302 modellből mindössze 500 darabot gyártanak majd, emléket állítva Parnelli 1963-as Indy 500-as győzelmének. Egyetlen színben, narancssárgában kerülT forgalomba az autó, ami Parnelli 1970-es versenyautójához hasonlít. A kocsit az akkori modelléhez hasonló szárnnyal és a hátsó üvegen lévő ráccsal látták el, ezenkívül egyedi első és hátsó lökhárítókat kapott. A versenyautós érzéshez hozzájárul az alumínium benzinbetöltő-nyílás. A sportosra hangolt futómű mellett az egyedi 19 colos felnik is részei a csomagnak, ezekre elöl 275/40, hátul 285/40-es gumik kerültek. A kerekek mögött 14 colos fékek bújnak meg. A fekete díszcsíkok felett trónoló 302-es szám sem. Parnelli 1970-es Boss 302 Mustangjához hasonlóan, itt is egy 302 köbinches (4.9 literes) V8-as motor rejtőzik az átalakított motorháztető alatt. A motor 370 lóerős, legnagyobb nyomatéka pedig 500 newtonméter. Ezt kovácsolt dugattyúk, hajtókarok, speciális főtengely és az új Saleen 302-es szelepfedél alkalmazásával érték el. Az utastérben a külsőhöz passzoló fekete-narancs bőrkárpitozást találunk. A sportülések mellé egyedi váltógomb és műszerek, valamint bőrborítású kormány is társul. A műszerfal tetejére a motorolaj állapotát jelző órák kerültek. Abszolút egyedi megjelenés limitált darab, 50-es gyártási szám.
(A felszereltséget nem kell túl szigorúan venni. ESP tuti nincs benne, de tudtommal fűthető visszapillantó sem. ;))

Egyetlen szépség hibája az ára: 19.500.000 Ft :hisztis: :hyper:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.04.17 22:14

ezt már régóta nézegetem, de a 19.5M nagyon sok... ez sztem olyan 12-13-at ér a magyar piaci viszonyok közt
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Válasz küldése