Oldal: 6 / 177

Elküldve: 2007.11.14 8:36
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:azt nem is néztem... szerinted... ? ;)
Már láttam 4 kerékhajtással is hirdetni Mustangot... :roll:

Elküldve: 2007.11.14 8:38
Szerző: StangMan
na ja, nagyon fontos ismerni az autónkat :biggrin:

Elküldve: 2007.11.15 9:29
Szerző: LeMans67
Hm, tényleg elszeretné adni:
LeMans67 írta:A V8-ról Lanolinos árulja az 1966-os Mustangját!

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024

Ár: 4.590.000 Ft, helyett most 3.590.000 Ft

Évjárat: 1966 / 3
Állapot: Normál
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 4736 cm³
Kivitel: coupe
Szín: piros
Ajtók száma: 2

Kép

Felszereltség:
- automata váltó,
- bőr belső.

Leírás:
Az autó 2007 májusában érkezett egyenesen Californiából. Eredeti forgalmija megvan. A kocsin újak a gumik, kéderek, díszlecek, krómok, valamint a főbb futómű elemeket cseréltük teleszkópokat, tartó bakokat, golyós csapokat, lengőkart. Az autó alja nagyon jó állapotú csakúgy az egész karosszéria. Kisebb javítani valók vannak még rajta amik elvégzése után egy patent állapotú autót tudhat magáénak a leendő tulajdonosa.

Elküldve: 2007.11.15 11:05
Szerző: StangMan
ennyiért ez tényleg nagyon korrekt... de sajnos nem a legmenőbb foma...
akinek nincs pénze az elfogadná, akinek van az fastbacket akar... sajna zsákutca...

sajnálom lanolinost...

és bone-nak sincs könnyű dolga, azért nem végtelen a felvevőpiac az 1milliós roncsokra sem... mer ki kell csengetni kp.

kp 1 guriga meg sok mani... legalábbis itthon...

Elküldve: 2007.11.15 11:13
Szerző: LeMans67
StangMan írta:és bone-nak sincs könnyű dolga, azért nem végtelen a felvevőpiac az 1milliós roncsokra sem... mer ki kell csengetni kp.

kp 1 guriga meg sok mani... legalábbis itthon...
Én inkábbott látom a gondot, hogy ami 1 M arra még rengeteget kell költeni és nem sokkal lesz olcsóbb, mint egy megvételnél drágább, de jó állapotú. Igaz pár évvel késöbb azt is szét kell majd szedni, de legalább vna kis élmény elötte...

Elküldve: 2007.11.15 12:54
Szerző: Schmidi
Hölgyek, urak, ha tudtok valakit aki reális áron átvenné tőlem a madárkát, akkor jelezzétek legyetek szívesek.

Reális = nem kérek érte 1.6m-t, de ne ajánljanak 600e-t sem.

Nem sürgős, nem mindenáron, nem is hirdetem még, de ha akad valaki, akkor elvihető.

Főbb adatok:
Ford Thunderbird SC, 1995 - utolsó SC évjárat.
3.8 V6, automata váltó - ami gyönyörűen működik.
Szokásos extrák, eredetvizsgáló mérései alapján törve nem volt, mindenhol gyári fényezés.

http://www.ford-cruising.hu/gallery/thu ... p?album=10

Elküldve: 2007.11.15 13:04
Szerző: TomiTomi
:shock: Miért? Veszel valami másik USA vasat?

Elküldve: 2007.11.15 14:18
Szerző: StangMan
bakker, mivan?

amúgy audi elment?

Elküldve: 2007.11.20 20:50
Szerző: ivanivan
Én is sajnálom Lanolinos kollégát, de halkan megjegyzem, sajnos az autó fő kehe, hogy eredetileg sor6, bele lett rakva egy v8, de a futómű, fékek, (kormánymű) nem lett upgradelve. HA ezt is meg akarja valaki csinálni, mélyen kell a zsebbe nyúlni.
Anno az enyémet hasonló állapotban 1.6ért vettem (2 éve), de eredeti v8, magyar rendszámmal, törzskönyvvel.
Nem tudom, hol az igazság (De tudom: ODAÁT :)
Egyébként tényleg nem ez a legmenőbb forma (az enyém is ilyen) de nekem pont azért tetszik, mert a legelső széria

LeMans67 írta:Hm, tényleg elszeretné adni:
LeMans67 írta:A V8-ról Lanolinos árulja az 1966-os Mustangját!

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto ... width=1024

Ár: 4.590.000 Ft, helyett most 3.590.000 Ft

Évjárat: 1966 / 3
Állapot: Normál
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 4736 cm³
Kivitel: coupe
Szín: piros
Ajtók száma: 2

Kép

Felszereltség:
- automata váltó,
- bőr belső.

Leírás:
Az autó 2007 májusában érkezett egyenesen Californiából. Eredeti forgalmija megvan. A kocsin újak a gumik, kéderek, díszlecek, krómok, valamint a főbb futómű elemeket cseréltük teleszkópokat, tartó bakokat, golyós csapokat, lengőkart. Az autó alja nagyon jó állapotú csakúgy az egész karosszéria. Kisebb javítani valók vannak még rajta amik elvégzése után egy patent állapotú autót tudhat magáénak a leendő tulajdonosa.

Elküldve: 2007.11.20 21:02
Szerző: TomiTomi
ivanivan írta:Én is sajnálom Lanolinos kollégát, de halkan megjegyzem, sajnos az autó fő kehe, hogy eredetileg sor6, bele lett rakva egy v8, de a futómű, fékek, (kormánymű) nem lett upgradelve. HA ezt is meg akarja valaki csinálni, mélyen kell a zsebbe nyúlni.
Ilyen átépített autó kaphat még OTt? :nemtom:

Elküldve: 2007.11.21 3:00
Szerző: StangMan
persze, ha az akkor a hivatalosan kapható specifikációknak megfelel... vagy korabeli tuning van rajta... ez nó problemó

Elküldve: 2007.11.21 7:45
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:vagy korabeli tuning van rajta...
Ja, ebbe a kategóriába mehetne.

Elküldve: 2007.11.21 11:50
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:
StangMan írta:vagy korabeli tuning van rajta...
Ja, ebbe a kategóriába mehetne.
Mivel volt akkor ilyen motor, így ez nem tuning...

Elküldve: 2007.11.21 12:47
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:
TomiTomi írta:
StangMan írta:vagy korabeli tuning van rajta...
Ja, ebbe a kategóriába mehetne.
Mivel volt akkor ilyen motor, így ez nem tuning...
Ha egy kisebb motort nagyobbra cserélsz egy autóban, akkor az mi? :nemtom:

Elküldve: 2007.11.21 13:01
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Ha egy kisebb motort nagyobbra cserélsz egy autóban, akkor az mi? :nemtom:
Beszereled azt amit már gyárilag is kellett volna :P

Bocs, nekem a motor tunning mindig valami motor átépítést jelent nem pedig cserét... Bár ez a legszebb mód szvsz...