Oldal: 60 / 177

Elküldve: 2009.07.06 13:29
Szerző: szireta68
hmmmmm, célzááááááááás??? :hmm: :nemtom:

Elküldve: 2009.07.18 15:38
Szerző: nagyd
Itt van egy 1967-es Fastback Mustang
sajna a linket nem tudtam adni mert túlságosan hosszú.

Elküldve: 2009.07.18 16:08
Szerző: TomiTomi
(Beleszerkesztettem az üzentedbe, úgy lehet hosszú linket betenni.)

Nem találtam 67-es fastbacket, csak coupét.

Elküldve: 2009.07.18 16:54
Szerző: nagyd
arra a feketére gondoltam én ha egyről beszélünk majd nem az alján van az oldalnak. az gyönyörű állapotba van.

Elküldve: 2009.07.18 17:39
Szerző: somi
nagyd írta:Itt van egy 1967-es Fastback Mustang
sajna a linket nem tudtam adni mert túlságosan hosszú.
Jaja, jó kis kocsik vannak itt.

Ha veterán kocsit hoznál akár közvetlenül usa-ból, annak például egyszerűbb a forgalomba helyezése, mint az újé. Ha lehet OT-zni, akkor nincs regadó, kedvező biztosítás, nincs súlyadó, nincs zöldkártya.

Elküldve: 2009.07.18 18:00
Szerző: nagyd
somi írta:
nagyd írta:Itt van egy 1967-es Fastback Mustang
sajna a linket nem tudtam adni mert túlságosan hosszú.
Jaja, jó kis kocsik vannak itt.

Ha veterán kocsit hoznál akár közvetlenül usa-ból, annak például egyszerűbb a forgalomba helyezése, mint az újé. Ha lehet OT-zni, akkor nincs regadó, kedvező biztosítás, nincs súlyadó, nincs zöldkártya.
Köszi Somi az információt. Akkor mik azok a szempontok amik alapján OT-zni lehet egy ilyen autót? Mert akkor egy ilyen 1967-es Fastback Mustangot be lehetne hozni, hozzá Elenanor body kit, szép felnik, és kicsit a belsejét helyre pofozni akkor abból elég szép kocsit kilehetne hozni, csak a motorja ami nagy kérdés lenne, hogy az milyen állapotba van. Hiába lesz az udvarodba 5 millióból, ha még 5 öt rálehet költeni hogy működőképes legyen. :( Annyiért kapsz egy 2007-09 Gt-t de annak meg gáz a forgalomba helyezése. Van itt még sok kérdés, és nehéz jól dönteni. De nekem jobban bejön az 1967-es autó. 8)

Elküldve: 2009.07.18 21:19
Szerző: somi
Öhhö. A replikákat például nem tudom, hogy lehet-e OT-ra vinni? :nemtom: Mintha egyszer lett volna szó arról, hogy épp ezt próbálják átverni, hogy lehessen. Ezért jó dolog, ha sikerül valami megfelelőt találni véletlenül magyar rendszámmal, azt jobban lehet a saját ízlésedre alakítani.

EU-ból azért jó dolog hozni, mert el lehet menni megnézni, nem kell zsákbamacskát venni.

Mindenesetre az autónak OT-hoz korhűnek kell lennie. Nézz körül a mavamsz.hu-n, ott fenn van jónéhány fontos info. Bár ott azt írják, nem kell csilivilinek lenni, én még eddig csak csiliviliket láttam ilyen rendszámmal, szóval eléggé helyre kell pofozni.

Az újabbakból nem néztél itthon magyar rendszámosakat?

Elküldve: 2009.07.18 21:33
Szerző: nagyd
somi írta:Öhhö. A replikákat például nem tudom, hogy lehet-e OT-ra vinni? :nemtom: Mintha egyszer lett volna szó arról, hogy épp ezt próbálják átverni, hogy lehessen. Ezért jó dolog, ha sikerül valami megfelelőt találni véletlenül magyar rendszámmal, azt jobban lehet a saját ízlésedre alakítani.

EU-ból azért jó dolog hozni, mert el lehet menni megnézni, nem kell zsákbamacskát venni.

Mindenesetre az autónak OT-hoz korhűnek kell lennie. Nézz körül a mavamsz.hu-n, ott fenn van jónéhány fontos info. Bár ott azt írják, nem kell csilivilinek lenni, én még eddig csak csiliviliket láttam ilyen rendszámmal, szóval eléggé helyre kell pofozni.

Az újabbakból nem néztél itthon magyar rendszámosakat?
Ha egy jó állapotút elviszel megkapod az OT rendszámot utána nem lehet átalakítani úgy ahogy akarod? Utána már senki se kíváncsi rád hogy mit csinálsz a kocsival szerintem. Újabbak ilyen 1-2 évesekre gondolsz? Mert én még magyar rendszámos mustangot nem láttam még élőbe csak a hasznaltauto.hu-n csillagáaszti árba :D Amúgy nem tudja valaki mennyibe kerülhet egy Eleanor replika? Külső belső tuning detto úgy nézzen ki, felni, kipufogó stb.. csak motort nem kell tuningolni.

Elküldve: 2009.07.19 8:19
Szerző: TomiTomi
somi írta:EU-ból azért jó dolog hozni, mert el lehet menni megnézni, nem kell zsákbamacskát venni.
Az is előnye, hogy nincs rajta se vám, se áfa. Ha nem OTztatod, akkor is "csak" regadót kell fizetni.

Azért azzal érdemes tisztában lenni, hogy egy öreg autót nem lehet úgy napira használni mint egy újat. Még a jó állapotú is több gondozást igényel.

somi írta:Mindenesetre az autónak OT-hoz korhűnek kell lennie.
A Nicholas Cage féle Eleanorral pont az a gond, hogy csak a 2000es film kedvéért készült. Ha egy picit is ért hozzá a vizsgáztató, akkor nem fogadja el veteránnak. Bár német nyelvterületen legalább egy Eleanor van, amelyet veteránként levizsgáztattak...

Elküldve: 2009.07.19 8:31
Szerző: StangMan
nagyd írta:Ha egy jó állapotút elviszel megkapod az OT rendszámot utána nem lehet átalakítani úgy ahogy akarod?
Ha leOTztatod, utána semmi... Múzeális minősítés, a lényege az eredeti, gyártáskori állapot, vagy a gyártás idején elérhető tuningok...
5 évente újra kell OT-ztatni... vagyis megvana a rendszám, átalakitod, majd 5év múlva visszaalakítod a vizsgára és utána meg vissza ahogy te szeretnéd :monokli:

OT-s autót nem lehet buzerálni, ennyi

Elküldve: 2009.07.19 9:53
Szerző: nagyd
StangMan írta:
nagyd írta:Ha egy jó állapotút elviszel megkapod az OT rendszámot utána nem lehet átalakítani úgy ahogy akarod?
Ha leOTztatod, utána semmi... Múzeális minősítés, a lényege az eredeti, gyártáskori állapot, vagy a gyártás idején elérhető tuningok...
5 évente újra kell OT-ztatni... vagyis megvana a rendszám, átalakitod, majd 5év múlva visszaalakítod a vizsgára és utána meg vissza ahogy te szeretnéd :monokli:

OT-s autót nem lehet buzerálni, ennyi
Köszi TomiTomi és StangMan a segítséget jó tudni ezeket a dolgokat. Mert mindennap lenne használva az 100% arra viszont meg nem jó a régi muzeális darab. Az meg rengeteg pénzt vinne el hogy ha 5 évente össze vissza kellene szereltetni a rendszám miatt. Írtak nekem a www.eximcar.com -ról hogy van 2007-es Ford Mustang 6.5 milla. Az ár tartalmazza a vételár, szállítás, export ügyintézés, Vám, Áfa, Regisztrációs adó költségeit, és ez úgy mondva elfogadható ár, de a forgalomba helyezés az ami nagy kérdés, hogy azt hogy lehetne megoldani. De néztem hogy Mémetországba is ilyen 5 milla környékén mozognak az ilyen autók, azokat most nézegetem.

Elküldve: 2009.07.19 14:35
Szerző: TomiTomi
Az eximcar nem helyezi forgalomba, ha kéred?

Azt gondolnám, hogy az az előnye annak, ha itthon kereskedőnél vásárolsz, hogy mindent elintéz.

Elküldve: 2009.07.19 14:49
Szerző: szireta68
TomiTomi írta:Az eximcar nem helyezi forgalomba, ha kéred?

Azt gondolnám, hogy az az előnye annak, ha itthon kereskedőnél vásárolsz, hogy mindent elintéz.
szvsz Istvánék meg tudják oldani a forgalomba helyezést ;)

Elküldve: 2009.07.19 14:50
Szerző: nagyd
TomiTomi írta:Az eximcar nem helyezi forgalomba, ha kéred?

Azt gondolnám, hogy az az előnye annak, ha itthon kereskedőnél vásárolsz, hogy mindent elintéz.
Hát igen jobb kereskedőnél vásárolni sok mindent elintéz a vásárló helyett.

Elküldve: 2009.07.19 14:52
Szerző: szireta68
nagyd írta:
TomiTomi írta:Az eximcar nem helyezi forgalomba, ha kéred?

Azt gondolnám, hogy az az előnye annak, ha itthon kereskedőnél vásárolsz, hogy mindent elintéz.
Hát igen jobb kereskedőnél vásárolni sok mindent elintéz a vásárló helyett.
küldj az eximcarnak egy privát üzit, és elmodják mik a lehetőségek