Oldal: 1 / 4

Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.19 16:19
Szerző: Chromlo
Eladók az alábbi alkatrészek:

Mustang S4 V6 V8… 1979

ajtó: jobb, bal, csomagtér 5000
szélvédő: hátsó 3000
díszlécek: 2-3 ajtós, fekete, króm.
ventillátor takaró műanyag: V6, V8 1000
szívósor 2 torkú 3000
Karbi : 2 torkú motorcraft 8000
4 torkú motorcaft 10000
fűtés: komplett radiátorral motorral… 3000
rugók: első, hátsó 1000
citromkerék: v6 C4 3000
kardán 10000
pedálsor: automata, manual 4000-6000
Tartókonzolok: szinte mindenhez, kívülre-belülre, S4, V6, V8
gyújtás torony: V8 3000
vízpumpa: V8 5000
ablaktörlő mechanika 1000
tükör: jobb-bal-közép, ház, belső 1000-3000
váltó keresztartó 2000
feszültségszabályzó: mechanikus, elektromos 1000-2000
napellenző: piros, kék 500
bowden: Km, motortér nyitó, gaz 1000-
elektromos mütyürkék: fedélzeti komp., zenedoboz… 500-
Külső műanyagok…
Ablaktörlő motor 1000
lámpa: sárga első helyzetjelző, index. Fényszóró 1000
kipufogó leömlő: V8 öntött 3000
Hátsó híd: 6” komplett telóval stabilizátozzal 10000
hátsó híd ház: 7,5 5000
difialkatrészek…
lengőkar: kicsi, nagy 500
féltengelyek: 31 bordás 2000
orrmaszk: komplett, 4 fényszóróval, 2 kis helyzetjelzővel, üvegszállal, kifogástalan 20000
orrmaszk: csupasz 3000
hátsó lökös: gazdag színválasztékban 3000
öninditó: v8 ÚJ 25000
Légszűrőház: Edel. Új 5000


Thunderbird Turbo 2.3i 1983

Elektromos ventilátor 3000
ablaktörlő mechanika 1000
tüköt: jobb elektromos 3000
klima szivattyú 3000
ablaktörlő motor 1000
üzemanyag szivattyú 3000
pillangószelep 3000
lökös: műanyag, első, hátsó 5000
csomagtér ajtó 5000
jobb első sárvédő 5000
ülés 1000
légszűrőház: többféle 2000


Bronco 2 2.9 EFI 4X4 1984

motor: komplett salangokkal 25000
váltó: manuál 4+OD manual osztóművel (Mitsu FM 146) 30000
Kardán: első-hátsó 5000
ablaktörlő mechanika 1000
Klima szivattyú 3000
üzemanyagszivattyú 3000
ülés 1000
légszűrőház 1000


Továbbá

Antenna: katonai osszecsukható 1000
Chrysler Saratoga nepellenző 1 pár szürke 1000
terítő lámpa 1pár kapcsolóval… ÚJ 6000


És még sok minden apróság...

Ha lesz időm befejezni a takarítást folytatom.

Itt megtaláltok: +36-30-343-85-14

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.19 16:55
Szerző: somi
Hátsó lökös gazdag színválasztékban :rohog:

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.19 19:01
Szerző: Zsozsó
Első szélvédő stipi-stopp

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.19 22:32
Szerző: Chromlo
Zsozsó írta:Első szélvédő stipi-stopp


:nemtom:

Stpi-stopizz nekem is. :szent:

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.20 12:46
Szerző: markoati
Öninditora harapnák én ha passzol a kocsimba 8)

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.20 18:51
Szerző: Chromlo
markoati írta:Öninditora harapnák én ha passzol a kocsimba 8)

Elvileg jó bele, de holnap csinálok róla képet. Az enyémbe jó.

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.20 19:11
Szerző: somi
Egy szép hátsó lökös érdekelne, ami nincs taknyolva még :) Kukázol egyet? Szín mindegy :)

Ventillátor takaró is jöhet.

Légszűrőház, díszlécek, elektronikus feszszabályzó ....

Na, átugrom valamikor. Inkább hétvége, vagy inkább hét közben jó?

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.20 22:25
Szerző: Chromlo
somi írta:Egy szép hátsó lökös érdekelne, ami nincs taknyolva még :) Kukázol egyet? Szín mindegy :)

Ventillátor takaró is jöhet.

Légszűrőház, díszlécek, elektronikus feszszabályzó ....

Na, átugrom valamikor. Inkább hétvége, vagy inkább hét közben jó?

Gyere, mindegy mikor.
Szeptemberig szabin vagyok. :mrgreen:

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.21 18:22
Szerző: markoati
Chromlo írta:
markoati írta:Öninditora harapnák én ha passzol a kocsimba 8)

Elvileg jó bele, de holnap csinálok róla képet. Az enyémbe jó.
Akkor fog kellenem keresni egy eredeti képet az én fajtámról mert már nem emlékszem hogy néz ki.Kiszedni meg most nem olyan könnyű nekem.Ja és van difi az között hogy automata vagy manuális a váltó?

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.22 7:36
Szerző: Chromlo
markoati írta:
Chromlo írta:
markoati írta:Öninditora harapnák én ha passzol a kocsimba 8)

Elvileg jó bele, de holnap csinálok róla képet. Az enyémbe jó.
Akkor fog kellenem keresni egy eredeti képet az én fajtámról mert már nem emlékszem hogy néz ki.Kiszedni meg most nem olyan könnyű nekem.Ja és van difi az között hogy automata vagy manuális a váltó?

Ugyanaz mindkettő.

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.23 9:10
Szerző: doGmAI
Egyben az egészet hogy-é adod? Hátha nem kell sz...roznod a holmikat, hanem valaki átveszi az egészet. Amit leírtál az 267.500.-Ft. volt :) (Már ha jól számoltam)

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.23 14:14
Szerző: Chromlo
doGmAI írta:Egyben az egészet hogy-é adod? Hátha nem kell sz...roznod a holmikat, hanem valaki átveszi az egészet. Amit leírtál az 267.500.-Ft. volt :) (Már ha jól számoltam)

Akkor 267500 ért lehet vinni, ha jól számoltál. Bár van amiből több darab van. :monokli:

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.23 17:49
Szerző: Chromlo
markoati írta:Öninditora harapnák én ha passzol a kocsimba 8)


Kép


Kép

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.23 23:21
Szerző: markoati
Chromlo írta:
markoati írta:Öninditora harapnák én ha passzol a kocsimba 8)


Kép


Kép
Köszi a képet
Az enyémen más a mágneskapcsolo az oldalán.Nem tudom hogy a felfogatás változik vagy nem :(
Kép

Re: Takaritás Chromlo-nál

Elküldve: 2011.05.24 20:34
Szerző: Chromlo
Felfogatása megegyezik, ebben viszont a mágneskapcsoló a torony mellett van fent a motortérben.
Ami neked van valószínűleg az a fajta ami a Thunderbird SC-ben is van.