Oldal: 1 / 2

Hátsó híd

Elküldve: 2007.07.25 16:29
Szerző: ivanivan
Segítsetek, ha tudtok légyszíves. A diffim kikönyökölt, az öntvény darabokra szakadt. Keresek 64 1/2-es mustanghoz hátsó hidat. (8"-os diffi) Esetleg 5let, hogy valahol összehebrálják?

Elküldve: 2007.07.26 7:25
Szerző: StangMan
Szeva,

akkor a ház darabokra ? a belseje is ? ezekszerint jobb esetben maga a komplett diffi kéne házastúl (gondolom sperr-es), rosszabb esetben egy komplett híd ?

Elküldve: 2007.07.26 7:33
Szerző: LeMans67
Hát, ha már szét ment a ház én lehet, hogy cserélném az egészet...elég rendesen nyomhatták a gázt... :twisted:

Elküldve: 2007.07.26 19:04
Szerző: ivanivan
A szomoru, hogy nem nyomtam a gazt. Beraktam az eredeti hazba egy tracktion lock nevu szerekezetet (ami mintegy speerkent uzemelt), kopottak voltak mar a feltengelyek is. Ez volt az utolso eredeti alkatresz a kocsiban, bar ebben is voltak tomitesek csapagyak cserelve. Valoszinu, a traction lock-ot nem birta. Igen a kardan feloli oldalon az ontveny szetesett. Most keresgelek komplett hid utan. A gondom az, hogy ennek a hidjat csak 64-66 kozott raktak mustangba, utana egy szammal nagyobbat. A nagyobb haz viszont szelesebb, ergo nem fer el az enyem alatt.

Elküldve: 2007.09.28 7:00
Szerző: LeMans67
ivanivan írta:. A nagyobb haz viszont szelesebb, ergo nem fer el az enyem alatt.
Milyen szempontból nem fér el?
Ha csak a gumik miatt, az egy nagyobb Backspace-el megoldható! 9"-os Ford híd nagyon jó állítólag, de erről majd a Ford-osok mesélnek... :D

Elküldve: 2007.09.28 8:54
Szerző: Bandit
ivanivan írta:A szomoru, hogy nem nyomtam a gazt. Beraktam az eredeti hazba egy tracktion lock nevu szerekezetet (ami mintegy speerkent uzemelt), kopottak voltak mar a feltengelyek is. Ez volt az utolso eredeti alkatresz a kocsiban, bar ebben is voltak tomitesek csapagyak cserelve. Valoszinu, a traction lock-ot nem birta. Igen a kardan feloli oldalon az ontveny szetesett. Most keresgelek komplett hid utan. A gondom az, hogy ennek a hidjat csak 64-66 kozott raktak mustangba, utana egy szammal nagyobbat. A nagyobb haz viszont szelesebb, ergo nem fer el az enyem alatt.
A traction lock konkrétan a sperr. :)
Például a 8.8-asnak el kéne férnie, csak nem tudom mennyire zavarna be az OT-ba.
Egyébként a 8"-os híd nem ritkaság, sok egyéb típusba tették. Most nem akarok hülyeségeket mondani, de páldául a régebbi, kocka Ranger alatt is az van vagy pl. Mercury modellek, tudtommal.
Igazából a sperr miatt a 8.8"-os lenne az ideális megoldás. Elég komoly terhelésbírása van, nem véletlen, hogy még más márkák alá is boldogan berakják a tunerek. Mivel gyári cucc mindent lehet hozzá kapni (persze főleg rendelés utján).

Elküldve: 2007.10.21 11:31
Szerző: ivanivan
Megjött egy eredeti 8as hátsó híd. Bekerült a mustang alá. Közben a kardán kiegyensúlyózásra került. A traction lockot nem tettem vissza.
Az OT egyébként nem érdekel, mert magyar rendszámos az autó, s már így is megbuknék, mert előre bekerült egy szervó-tárcsa fékszerkezet, a kormány sem az eredeti. Az eredeti 3 gangos manuális 5 gengosra cserélődött. Bár megvannak az eredeti kerekek, mások kerültek fel.
Ez a híd kérdés azért bosszant, mert sperest szerettem volna.

Elküldve: 2007.10.23 23:26
Szerző: StangMan
Naaa... fasza :klassz: végre...

És írhatnál milyen váltó, fék, kerék került rá... sőt nyomass képet is...
SŐT lehetne topicod a fórumozók autói között is... ;)

Elküldve: 2007.10.24 9:14
Szerző: LeMans67
Mi a gond a Sperr-el?
Elvileg volt a 8"-oban nem? Lehet kapni teljes belsőt hozzá, Simán berakod és kész...

Elküldve: 2007.11.20 20:34
Szerző: ivanivan
Bocsi Urak, ritkán járok erre. Igérem, ezentúl többször.
Váltó 5 gangos Borg warner.
Teljes fútómű Grab-a-track cuccra lecserélve.
Koni lengéscsillapítók, verseny rugók elöl, 5 leveles a gyari 4 leveles helyett hátul. Ez azt eredményezte, hogy az a bizonyos ami autó hintázás teljesen megszünt, sőt kicsit talán kemény is lett.
Edelbock karbi, az eredeti 260CID motor teljesen felújítva. Sok pénz ment a külcsínre is, mivel nincs eredeti húzat, tömítés, mászerfel, stb, mert minden új.
Ivan

Elküldve: 2007.11.20 20:39
Szerző: ivanivan
Igen a traction lockot kimondottan a 8-as hídhoz vettem újonnan. Bele is illett, minden reszelés nélkül.
Aztán egyszer csak szétesett a difi öntvénye.
Amikor megjött az új híd (használt, eredeti) s betettük, kiderült, hogy a kardán is üt. A kardént is elvittem, felszabályoztattam, most máér remélem nem lesz semmi gond.
Minek is a sperr, amikor nem erőcsúsztatással kanyarodok, nem füstöltetem a gumikat.

Ja, fékek teljesen lecserélve SSBC gyártmányra, szervodobos verzióra

Elküldve: 2007.11.20 21:06
Szerző: TomiTomi
ivanivan írta:Minek is a sperr, amikor nem erőcsúsztatással kanyarodok, nem füstöltetem a gumikat.
Hogy vizes úton is el tudjál indulni? :roll:

(Nem lenne érdemes a kocsidnak egy topikot nyitni "A fórumozók és autóik" részben? Oda jobban illenének ezek a leírások... ;))

Elküldve: 2007.12.21 17:49
Szerző: somi
No, nekem is jó lenne egy hátsó híd. Kicsit széjjel van hullva a difi. Kiderült, hogy nem a kardánkeresztek a bűnösök a csattogásban (ahogy eredetileg gondoltuk), hanem a bolygókerék tömböt kell a kukába gyűrni.

Elküldve: 2007.12.26 8:46
Szerző: Chromlo
somi írta:No, nekem is jó lenne egy hátsó híd. Kicsit széjjel van hullva a difi. Kiderült, hogy nem a kardánkeresztek a bűnösök a csattogásban (ahogy eredetileg gondoltuk), hanem a bolygókerék tömböt kell a kukába gyűrni.
Keress meg.

Elküldve: 2007.12.29 20:28
Szerző: T-Bird 68
Ha már mindenki diffit keres,az én álmom egy 9" híd komplett.
Ha valaki tud ne tartsa magába az infót. ;)