Oldal: 1 / 2

Érdekes lehet... OFF autók

Elküldve: 2009.07.21 20:14
Szerző: StangMan
Skoda 110R

Ár: 800.000 Ft
Évjárat: 1974 / 5
Műszaki vizsga érv.: 2010 / 5
Hengerűrtartalom: 1107 cm³
Cím: Bács-Kiskun megye telefonos egyeztetés után
Telefonszám: (+36) 20/2377807
Telefonszám: (+36) 70/2990184

Kép Kép Kép

Felszereltség
Bőr belső, garázsban tartott, könnyűfém felni, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, színezett üveg, törzskönyv, vonóhorog.

Leírás
Skoda 110R Coupé, motorsport felnikkel, dönthető kagylóülésekkel, szélesfutóművel, 5ös váltóval, 120as motorral hivatalosan bepapirozva. Megkímélt állapotban eladó!


Igazándiból nemtom megítélni, hogy sok-e érte a 8kiló, merthogy nem nagyon van belőle eladó... Kult autó az tény... Egyik szocialista kedvencem és igen kéne!!! :klassz:

Zseniális a műszerfala :rulez:

Re: Érdekes lehet... OFF autók

Elküldve: 2009.07.22 7:39
Szerző: LeMans67
StangMan írta:Igazándiból nemtom megítélni, hogy sok-e érte a 8kiló, merthogy nem nagyon van belőle eladó... Kult autó az tény... Egyik szocialista kedvencem és igen kéne!!! :klassz:

Zseniális a műszerfala :rulez:
Az egyetlen gyártó, aki aránylag folyamatosan fejlesztett :!: Keret nélküli ablakok.. :shock: Nem véletlenül nem látsz ebből eladót...

Re: Érdekes lehet... OFF autók

Elküldve: 2009.07.22 7:50
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:Az egyetlen gyártó, aki aránylag folyamatosan fejlesztett :!:
Hááát... :nemtom: Mikor a 105/120 még kijött farmotorral...

Elküldve: 2009.07.22 7:55
Szerző: StangMan
A farmotorral nincs baj... azzal sem, hogy a motor az 1000MB ota alig valtozott... a sztori arrol szol, hogy adjanak vlaami extrat a szocialista blokknak megfizetheto aron... megfizetheto szocialista aron...

Ez sikerult is, jo forma, keretnelkuli ablak, sportos belso... a lehetosegekhez merten mindent megtettek...

Szeretem ezt az autót :klassz:

Re: Érdekes lehet... OFF autók

Elküldve: 2009.07.22 8:09
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:
LeMans67 írta:Az egyetlen gyártó, aki aránylag folyamatosan fejlesztett :!:
Hááát... :nemtom: Mikor a 105/120 még kijött farmotorral...
Értem a Porsche is fejletlen, nem képesek elhagyni a farmotort.. ;) Az a gond, hogy mindig a nyugati autókhoz hasonlítasz, de mondjuk a Dacia, Moszkvics, Lada formákhoz képest ez egy sport autó volt...Igazából a Wartburgon kívül nem volt két ajtós elérhető autó (bocs még volt a Velorex :P ) akkoriban (a Zaiguli nem vette át a Fiattól a két ajtós éa nyitott tetős Ladát, pedig kaszálhattak volna...)

Re: Érdekes lehet... OFF autók

Elküldve: 2009.07.22 9:36
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:
TomiTomi írta:
LeMans67 írta:Az egyetlen gyártó, aki aránylag folyamatosan fejlesztett :!:
Hááát... :nemtom: Mikor a 105/120 még kijött farmotorral...
Értem a Porsche is fejletlen, nem képesek elhagyni a farmotort.. ;)
Érdekes a 105/120 utáni generáció mégis orrmotoros, első kerék meghajtásos lett. :hmm:

Bocsi, de a Skoda nem egy Porsche, de még Tatra sem...

Re: Érdekes lehet... OFF autók

Elküldve: 2009.07.22 10:31
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Érdekes a 105/120 utáni generáció mégis orrmotoros, első kerék meghajtásos lett. :hmm:

Bocsi, de a Skoda nem egy Porsche, de még Tatra sem...
Nem is lett belőle két ajtós sportautó...Anyagilag nem hinném, hogy tudtak volna olyan elektronikai fejlesztéseket csinálni, mint ami a mai
Porschéket az úton tartja a vezető helyett...

Igazából mindegy, ez a gép egy kultuszu autó, van akinek tetszik, van akinek nem, azt is mondhatnám, hogy a "keletiek Mustangja" volt kb......

Elküldve: 2009.07.22 10:36
Szerző: TomiTomi
Ez egy percig sem vitatom, hogy kultuszautó (a Trabi is az), csak ne mondjuk már, hogy a Skoda rendesen fejlesztett.

Elküldve: 2009.07.22 11:21
Szerző: somi
TomiTomi írta:Ez egy percig sem vitatom, hogy kultuszautó (a Trabi is az), csak ne mondjuk már, hogy a Skoda rendesen fejlesztett.
Fejlesztett az, csak sose került gyártásba :D

Elküldve: 2009.07.22 11:31
Szerző: StangMan
Majd megkeresem a cikkemet egy Skoda 110 pályaautóról... 1100 köbcentis, 130lovas volt 75-76 körül.... öööö... szóval tudtak azért ott, csak a "rendszer" korlátozta a tudományt :roll:

Elküldve: 2009.07.22 11:40
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Ez egy percig sem vitatom, hogy kultuszautó (a Trabi is az), csak ne mondjuk már, hogy a Skoda rendesen fejlesztett.
khm, akkor finoman:
Ők nem megvették az autót, mint Zsiguli, Dácia, hanem a saját gyárukban a saját alapjaikból építettek és modernizáltak (természetesen az anyagi és felsőbb engedélyezés szűk körén belül) még anno saját gyártásban építettek sport vagy kétajtós autókat és a '70 es években egészen jól futottak is itt ott...

Természetesen egy nyugati gyártóhoz képest vicces volt a "fejlesztés", de mondjuk a Lada, Dácia, Trabanthoz képest sok minden alakítottak, modernizáltak...(az, hogy milyen volt megint más kérdés, az adott szinten kell nézni)

Elküldve: 2009.07.22 11:48
Szerző: TomiTomi
Bocsi, de az adott szinten sem volt jó a 105/120as széria. Szar volt a hűtése, gyenge volt a motorja, nagyon oldalszél érzékeny volt.

Elküldve: 2009.07.22 11:55
Szerző: LeMans67
TomiTomi írta:Bocsi, de az adott szinten sem volt jó a 105/120as széria. Szar volt a hűtése, gyenge volt a motorja, nagyon oldalszél érzékeny volt.
Nem arról beszéltünk, hogy milyen volt, hanem arról, hogy saját maga fejlesztett :!:

A technika és minőség kérdése megint más, de egy olyan autót nem tudnék mondani, az akkoriban itthon kapható gépek közül, aminél nem volt jobb egy I-es Golf.
TOMI ma nem vagy semmi :P részemről lezártam... :kiss:

Elküldve: 2009.07.22 13:04
Szerző: StangMan
Akkó én veszem fel a kesztyűt...

A hűtés nem volt az erőssége ez tény...

Az 1050es motor 42lóerős volt... az 1.1-es Golf meg 50 :roll:
Hozta azt, amit a kor azonos meretu motorjai...

De mas vilag volt itt es mas nyugaton...

A keleti blokkban a Skoda a kenyelmes de lassu auto volt... a Zsiga volt a sportkocsi... a valasztek nagyjabol ennyi volt...

Es csinaltak a sportos megjelenesu modelleket, a 110R Coupet es kesobb a Rapidot...

A 110R Coupe zsenialis lett... jo forma, keretnelkuli ablakok, sportos belso, egyeni muszerfal...

A 80as evekben meg kevesebb jutott a "sportolasra". A Rapid egy kupesitott kasztnit kapott es a GLS muszerfalat, de ettol meg az egyetlen szocialista kupe volt... es nem nez ki rosszul szerintem ma sem... a kor autoit nezve..

Elküldve: 2009.07.22 13:06
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:Az 1050es motor 42lóerős volt... az 1.1-es Golf meg 50 :roll:
Hozta azt, amit a kor azonos meretu motorjai...
Papíron. Nagyon utált pörögni az a Skoda motor.