2010 Shelby GT500CS
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
2010 Shelby GT500CS
A 2009 novemberi SEMA show egyik nagy meglepetése volt a Retrobuilt 2010es Mustang GT átépítése, amit Shelby GT500CS néven vittek a kiállításra.
A "legszembetűnőbb" meglepetés az volt, hogy a Shelby GT500 nevet használják, de gyorsan kiderült, hogy Carrol Shelby a nevét adta a projecthez.
Ha ő egy külsős cég "termékéhez" a nevét adja, akkor annak olyannak kell lennie.
Miről is van szó?
A Shelby GT500CS egy 2010es Mustang GT alapokra épülő 1969es Shelby GT500. Nem replika, mert az autó nem tökéletes mása az 1969es legendának, hanem egy 2010es építésű Mustang, ami az 1969es GT500 "ráncfelvarrt" változata.
Aki ismeri az eredeti, az két dolgot vesz észre rögtön. Ez nem egy 1969es Shelby GT500... ez nagyon hasonlít az 1969es Shelby GT500-ra.
Külön érdekesség, hogy minden egyes autó saját Shelby sorozatszámot kap, kis Shelby táblácskát a sorozatszámmal, és bekerül a hivatalos Shelby adatbázisba is. Így azért már valamivel komolyabb az egész.
Még egy inci-finci apróság az egészhez, hogy az atépítés után is megmarad az autóra a Ford gyári garanciája... Nah, hát mi kell még???
A Retrobuilt ötlete az volt, hogy modern technika köré egy "régi" autó épüljön.
Fém lökhárítók, kilincsek, hátsó és oldalsó ablakrostélyok, korhű visszapillantó tükrök és oldalsó helyzetjelzők adják meg a 60as évek végének hangulatát.
A teljes átépítés a következőket tartalmazza
- Üvegszálas homlokfal
- Üvegszálas hátfal
- Üvegszálas hátsó oldalablakbetét
- Üvegszálas hátsó lámpák közti betét
- Üvegszálas ajtóborítás
- Üvegszálas hátsó sárvédőborítás
- Egyedi rozsdamentesacél betétek
- Hátsó ablakrostély (csak Fastback)
- Hátsó szárny
- Autentikus 1969es fém lökhárítók, kilincsek, tükrök, oldalsó helyzetjelző lámpák
- Egyedi tetőtakaró (csak kabrió)
- Shelby csíkozás
- Shelby sorozatszám és műszerfaltábla
- Shelby emblémák
- 18" Carroll Shelby kerekek
- Minőségi, sport gumiabroncsok
- Xenon fényszórók
- Választási lehetőség több szín közül
A képeken szereplő belső tér upgrade külön felárért rendelhető meg.
A kabrió átépítés $49.000-t, a kúpé $48.000-t kóstál.
Ezért az árért természetesen korlátozott példányszámban készítik az átépítéseket.
Nekem a belső nagyon tetszik, tutti, hogy a csomag részévé tettem volna.
A 315 ló nem kevés, de jövőre már majd ennyit tud aV6-os, és 412lovas lesz a sima GT, szóval vmi motorerősítő kúra szerintem ehhez a külsőhöz elengedhetetlen.
Különben azért a Shelby GT500CS "kései" sajtóvisszhangja, mert a Retrobuilt az Ebayen árverésre bocsátotta a 001-es sorszámú autót, aminek pár napja fejeződött be az aukciója és az utolsó licit $83.200 volt, ami nem érte el a minimál árat.
Meglátjuk majd újra felteszik-e és akkor ha elkel, mennyiért fog elkelni.
Az autó amúgy nekem nagyon tetszik, a belső kárpitozás bazi jó... Egy 500ló körüli motortuning, Track Pack, és máris olyan, mint amilyennek lenni kell.
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Szerintem nem néz ki rosszul. A minőségre természetesen azért kiváncsi lennék.
A feneke "70-es" (amennyire lehet)...
Nekem tetszik a beleseje, pirosban is...
A feneke "70-es" (amennyire lehet)...
Nekem tetszik a beleseje, pirosban is...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Ez az igazi retro forma...a fenek picit modern, de a többi nagyon eltalált. Az orrán még a króm díszek is a '60-as évek végi lógással vannak feltéve...
A belsejét még picit műanyagtalanították volna, akkor igazi klasszikus lenne, minőség érzettel...
Én csak azt nem értem, miért nem ilyen mindegyik új Mustang?
A belsejét még picit műanyagtalanították volna, akkor igazi klasszikus lenne, minőség érzettel...
Én csak azt nem értem, miért nem ilyen mindegyik új Mustang?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára LeMans67 2010.02.23 16:02-kor.
Re: 2010 Shelby GT500CS
Hát ez tényleg megosztotta a népet.
Itt van az autó végre élőben, mégha nem is kapunk sokat belőle... Kiváncsi vagyok milyen lesz a mindenes BlueVenom teszt.
Szerintem nem olyan rossz
Itt van az autó végre élőben, mégha nem is kapunk sokat belőle... Kiváncsi vagyok milyen lesz a mindenes BlueVenom teszt.
Szerintem nem olyan rossz
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: