Lehet volt már téma, csak én nem találtam meg. Az a kérdésem, hogy hova érdemes szervízbe hordani a járgányt, Nektek mik a tapasztalataitok? Bevált helyek, nem ajánlott helyek, stb.
Az interneten sok cég hirdeti magát, de hát leírni bármit lehet. Van Mustang specialista, van aki Corvette-ben a király, de mindent megcsinál, van USA autós általános szervízből is több, még olyan is van, aki konténerbe elhoz bármit, akár komplett autót is.
Szóval bőség zavara van, de ha lehet, rögtön elsőre szeretnék jól választani. Olyan helyet keresek, ahol nem jönnek zavarba a GT500-től, nem húznak le és esetleg még alkatrészben is tudnak segíteni. Van jó tippetek, tudtok ebben segíteni?
Bevált szervíz
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Bevált szervíz
Sajnos nincs birtokunkban a tuti megoldás.
A legtöbb amerikai autószerelő inkább a régebbi kocsikhoz ért -> Komputerdiagnosztika nincs. Ezek tudnak féket javítani, kardánt cserélni, stb, viszont gondban vannak, ha a komputer kiír valamit.
DF Tuning Dunakeszin 5. és 6. generációs Mustangokat tuningol, illetve részben karambolos kocsikat tuningautóként építenek újjá. Tudtommal ők is szerelnek, nem igazán látom, hogy milyen a komputeres háttér. Hozzánk nem jutott el feedback, bár elég sokan járnak hozzájuk.
GT500ból alig van itthon, olyat aki igazán ismeri a típust aligha találsz.
5. generációs Mustang hivatalosan nincs Európában, így nincs is Ford által képzett szerelő. -> Try and Error módszerrel közelítik a javításokat.
Etisből le tudod szedni, hogy mit kell tartalmaznia egy szerviznek. Olajat, szűrőket bárki cserél (ha viszel alkatrészt). Ha bonyolultabb a gond, akkor körül kell nézni... És bújni kell az internetet. Ez a szürke importos kocsi hátulütője.
A legtöbb amerikai autószerelő inkább a régebbi kocsikhoz ért -> Komputerdiagnosztika nincs. Ezek tudnak féket javítani, kardánt cserélni, stb, viszont gondban vannak, ha a komputer kiír valamit.
DF Tuning Dunakeszin 5. és 6. generációs Mustangokat tuningol, illetve részben karambolos kocsikat tuningautóként építenek újjá. Tudtommal ők is szerelnek, nem igazán látom, hogy milyen a komputeres háttér. Hozzánk nem jutott el feedback, bár elég sokan járnak hozzájuk.
GT500ból alig van itthon, olyat aki igazán ismeri a típust aligha találsz.
5. generációs Mustang hivatalosan nincs Európában, így nincs is Ford által képzett szerelő. -> Try and Error módszerrel közelítik a javításokat.
Etisből le tudod szedni, hogy mit kell tartalmaznia egy szerviznek. Olajat, szűrőket bárki cserél (ha viszel alkatrészt). Ha bonyolultabb a gond, akkor körül kell nézni... És bújni kell az internetet. Ez a szürke importos kocsi hátulütője.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Bevált szervíz
Annyit módosítanék, hogy az ETIS csak Európában hivatalosan értékesített kocsikhoz jó, az amerikaiakhoz innen kell összeszedni: https://owner.ford.com/tools/account/ma ... edule.html
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Bevált szervíz
Leírások
2007 Shelby GT500 kézikönyv: http://www.fordservicecontent.com/Ford_ ... ussg1e.pdf
2007es Ford karbantartási előírás: http://www.fordservicecontent.com/Ford_ ... rdmg1e.pdf
Hogy ez utóbbi mennyire igaz a GT500ra, azt nemtom.
2007 Shelby GT500 kézikönyv: http://www.fordservicecontent.com/Ford_ ... ussg1e.pdf
2007es Ford karbantartási előírás: http://www.fordservicecontent.com/Ford_ ... rdmg1e.pdf
Hogy ez utóbbi mennyire igaz a GT500ra, azt nemtom.
Re: Bevált szervíz
Köszi a válaszokat Tomi! Számítottam erre, mikor ezt a járgányt választottam. Aki különleges autóval kezd, készüljön fel a kihívásokra is
Te egyébként hova hordod a tiédet, ha nem vagyok indiszkrét?
Ez itt alább elvileg a teljes, hivatalos, szerelőknek szóló leírás az 5. generációról, GT500 included. Ronda az oldal, a paypal-os felirattól nem kell megijedni, ingyen lehet nézni, bal oldali menüben kell keresgélni. Csak bogarászni kell kicsit, mert nem mindig van meg minden elsőre. Sajnos egyben nem letölthető, darabokban csak mazochistáknak.
http://iihs.net/fsm/?d=168" onclick="window.open(this.href);return false;
Te egyébként hova hordod a tiédet, ha nem vagyok indiszkrét?
Ez itt alább elvileg a teljes, hivatalos, szerelőknek szóló leírás az 5. generációról, GT500 included. Ronda az oldal, a paypal-os felirattól nem kell megijedni, ingyen lehet nézni, bal oldali menüben kell keresgélni. Csak bogarászni kell kicsit, mert nem mindig van meg minden elsőre. Sajnos egyben nem letölthető, darabokban csak mazochistáknak.
http://iihs.net/fsm/?d=168" onclick="window.open(this.href);return false;
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Bevált szervíz
Első tíz évet Svájcban töltötte az autóm:
- 2 évig Ford márkaszervizbe jártam vele, mert ott vettem és garanciabiztosítás érvényesítése egyszerűbbnek tűnt. De pl ott egy tankcsere után rosszul tették vissza a kardánt. Szal ahogy, lejárt a gari, elhagytam őket.
- 5 évig a közelemben jártam egy mindenes szervizbe, a tulajnak volt egy klasszikus Mustangja. Mivel nem volt gondja a kocsinak, így jól boldogultak vele. Bár az is kiderült, hogy pollenfiltert sosem cseréltek, így eldugult a klíma...
- 3 évig egy másik kis szervizbe jártam, ahol jó pénzért javítgatták az autómat
Aztán hazaköltöztem. Elvittem ahhoz a sráchoz, akihez a Torinoval járok. A kocsit rendben találta, csak a diffimről derült ki, hogy a végét járja... Most hozzájárok szervizbe, jól ért a kocsi klasszikus oldalához: diffi, kardán, fékek, olajcsere, stb. Ha a modern oldalával van gond, ő is továbbküld. Egy jó éve kiköltözött Tökölre, drágább is lett és nagyon szidja a Fordokat (pedig előtte ő volt az amerikai Ford szerelő.)
Szal az optimális szervizt a Mustanghoz még keresem.
- 2 évig Ford márkaszervizbe jártam vele, mert ott vettem és garanciabiztosítás érvényesítése egyszerűbbnek tűnt. De pl ott egy tankcsere után rosszul tették vissza a kardánt. Szal ahogy, lejárt a gari, elhagytam őket.
- 5 évig a közelemben jártam egy mindenes szervizbe, a tulajnak volt egy klasszikus Mustangja. Mivel nem volt gondja a kocsinak, így jól boldogultak vele. Bár az is kiderült, hogy pollenfiltert sosem cseréltek, így eldugult a klíma...
- 3 évig egy másik kis szervizbe jártam, ahol jó pénzért javítgatták az autómat
Aztán hazaköltöztem. Elvittem ahhoz a sráchoz, akihez a Torinoval járok. A kocsit rendben találta, csak a diffimről derült ki, hogy a végét járja... Most hozzájárok szervizbe, jól ért a kocsi klasszikus oldalához: diffi, kardán, fékek, olajcsere, stb. Ha a modern oldalával van gond, ő is továbbküld. Egy jó éve kiköltözött Tökölre, drágább is lett és nagyon szidja a Fordokat (pedig előtte ő volt az amerikai Ford szerelő.)
Szal az optimális szervizt a Mustanghoz még keresem.