Khmm... nem dzsini, gini. A Lamborghini szóban van egy h ami lágyítja a hangot. Ejtsd: Lámborgini.TomiTomi írta:Szerintem még Te sem kapsz 42 ezerért GT500ast. S ha azt gondolod, hogy "unwarranted" neked garanciát jelent, ám legyen.
Ja, és a dzsininél sem minden fenékig tejföl: http://www.lambounfall.de/
Mindettől függetlenül engem nem zavar, hogy a GT500as tetszik neked.
Saleen Heritage sorozat
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22154
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Egy újságíró váégre kipróbálhatta.
Motor Trend: 2008 Gurney Signature Edition Ford Mustang - rövid teszt
Bár 35 LE-vel gyengébb mint a GT500 mégis hasonlóan gyorsul és sokkal jobb a kanyarokban. Ezt sajna azzal fizeti meg a tulajdonosa, hogy az utcán túl kemény a futómű. A teljes cikk itt olvasható.
Műszaki adatok
Felépítés: orrmotoros, hátsókerékhajtású, 5 személyes, 2 ajtós coupé
Motor: kompresszoros SOHC 24 szelepes V8-as. 4,6l / 465 LE / 576 Nm
Váltó: 5 sebességes kézi
Tömeg (elosztás e/h): 1676 kg (54 / 46 %)
Tengelytáv: 272 cm
Hossz x szélesség x magasság: 480 x 188 x 142 cm
Gyorsulás 0-96 km/h: 4,3 s
Negyedmérföld: 12,9 s @ 179 km/h
Fékezés 96-0 km/h: 32,4 m
Keresztgyorsulás: 0,96 g (átlagban)
Motorfordulat legynagyobb sebesség fokozatban 96 km/h-nál: 2000 ford / min
Listaár: 58 000,- $
Motor Trend: 2008 Gurney Signature Edition Ford Mustang - rövid teszt
Bár 35 LE-vel gyengébb mint a GT500 mégis hasonlóan gyorsul és sokkal jobb a kanyarokban. Ezt sajna azzal fizeti meg a tulajdonosa, hogy az utcán túl kemény a futómű. A teljes cikk itt olvasható.
Műszaki adatok
Felépítés: orrmotoros, hátsókerékhajtású, 5 személyes, 2 ajtós coupé
Motor: kompresszoros SOHC 24 szelepes V8-as. 4,6l / 465 LE / 576 Nm
Váltó: 5 sebességes kézi
Tömeg (elosztás e/h): 1676 kg (54 / 46 %)
Tengelytáv: 272 cm
Hossz x szélesség x magasság: 480 x 188 x 142 cm
Gyorsulás 0-96 km/h: 4,3 s
Negyedmérföld: 12,9 s @ 179 km/h
Fékezés 96-0 km/h: 32,4 m
Keresztgyorsulás: 0,96 g (átlagban)
Motorfordulat legynagyobb sebesség fokozatban 96 km/h-nál: 2000 ford / min
Listaár: 58 000,- $
Fasza és jól is néz ki.... és meggyőző a tesztje is..
De ugye mindig szóba jön a GT500, meg a "lágy" rugózása... az szándékosan lett olyan, éppen azért, hogy a mindennapokban is jól lehessen használni... és az fontos... szvsz
De ugye mindig szóba jön a GT500, meg a "lágy" rugózása... az szándékosan lett olyan, éppen azért, hogy a mindennapokban is jól lehessen használni... és az fontos... szvsz
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Én nem szólok semmit, mert szerintem kinek mi tetszik azt fogja venni Régen lehetett csomagokat venni, aránylag nem nagy összegekért, most a ford hihetetlen árakért méri ezt tuning cégeken keresztűl....
A 35 LE eltérés meg 300 Le körül nevetséges, nem igazán vehető észre szerintem, csak végletekig kihajtott vezetési stílusnál...
A 35 LE eltérés meg 300 Le körül nevetséges, nem igazán vehető észre szerintem, csak végletekig kihajtott vezetési stílusnál...