Németeknél tényleg van egy jó pár fura új mustangos. Megveszik a 20-30 k$-os autót és azt várják, hogy azt nyújtsa mint egy 3-szor ennyibe kerülő sportos német verda.somi írta:a sok lökött júzer széthajtja szegény pónikat.
Elégnek a gyertyák?
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Nyomuljon oda aki rá van szorulva! Minek mennék, szép nőt nézni? Na, és honnan nyomuljak, a szomszédos településről, vagy Kijevből? Hány km-en kersztül kell, nagyon versenyeznem ahhoz, hogy elszegényedjen a keverékem és elmásszon a gyújtásom?TomiTomi írta: És mekkora távot teszel meg ilyen gyorsan? Lemész a balcsira? Vedd már észre, N.o.-ban picit más lépték van. Nyomulj eccer fely N Hamburgba és nézzük meg, hogy mi marad...
Magyaroszág nem egy kontinens, de itt is simán elkocsikázol egy délután 250-300 km-t. Egy Nyíregyháza oda-vissza megvan több is.
Vedd már észre, hogy ilyen típushiba nincs! Szerinted, hogy tesztelnek az amcsik, csak 100km/h-ig?
Rendes oválon hajtják csúcssebesség körül a kocsikat. Ráadásul folyamatosan vannak szúrópróbák.
Be ne kajáld már a hülyeséget, csak mert németül írták!
Én ehhez a fékes/ 200as témában Bandittal 1 véleményen vagyok...
Mindig csak saját példával élnék... A mieinknek sokkal szarabb a féke, de akkor is komolyabb terhelést is elbír, mint azt hogy 200-ról 3szor fékezel 2 óra alatt...
Sokkal nagyobb igénybevételnek van kitéve a fékek pl. pályán... vagyis kanayargós úton, ahol a sofőr hajt rendesen, padlógáz, satu.. padlógáz satu...
Ott beszélhetünk a felmelegedésről, illetve a tartósság teszteléséről...
Szvsz pályán, ahol ráállsz 200ra, majd 5percenként lassitasz 1et, ott a menetszéltől amúgy is visszahűl a féked... ez egy
a másik, hogy ahol annyit kell 200as tempóról fékezned, hogy radikálisan csökken a fékhatás, valószinűleg akkora a forgalom, hogy amúgy sem alkalmas 200as haladásra... így ha ott 200al mész idióta vagy
a 200as motorháztető remegés.... ezt te is mondtad... nemtom, elképzelhető, hogy banális tervezési hiba... de egyszerűen nemtudom elképzelni, hogy ott egy rakás megbízható lap, akik végsebességre is tesztelik az autókat, és egy 250es futamnál nem veszik észre, hogy a pofájukba csapódik a motorháztető
amúgy én azt sem tudom elfogadni, hogy egy 300lóerős autóról azt mondják, hogy 160as krúzolásra van tervezve
Én tudom, hogy az enyémben 210körül fogy ki a szufla, onnan szépen mendegél(ne, ha lehetne) felfele és vagy 80lóval gyengébb brutál hosszú véggel...
szóval nemtom, nemtom.. nemhiszem hogy 87től csak visszafejlődtek volna az autók...
Mindig csak saját példával élnék... A mieinknek sokkal szarabb a féke, de akkor is komolyabb terhelést is elbír, mint azt hogy 200-ról 3szor fékezel 2 óra alatt...
Sokkal nagyobb igénybevételnek van kitéve a fékek pl. pályán... vagyis kanayargós úton, ahol a sofőr hajt rendesen, padlógáz, satu.. padlógáz satu...
Ott beszélhetünk a felmelegedésről, illetve a tartósság teszteléséről...
Szvsz pályán, ahol ráállsz 200ra, majd 5percenként lassitasz 1et, ott a menetszéltől amúgy is visszahűl a féked... ez egy
a másik, hogy ahol annyit kell 200as tempóról fékezned, hogy radikálisan csökken a fékhatás, valószinűleg akkora a forgalom, hogy amúgy sem alkalmas 200as haladásra... így ha ott 200al mész idióta vagy
a 200as motorháztető remegés.... ezt te is mondtad... nemtom, elképzelhető, hogy banális tervezési hiba... de egyszerűen nemtudom elképzelni, hogy ott egy rakás megbízható lap, akik végsebességre is tesztelik az autókat, és egy 250es futamnál nem veszik észre, hogy a pofájukba csapódik a motorháztető
amúgy én azt sem tudom elfogadni, hogy egy 300lóerős autóról azt mondják, hogy 160as krúzolásra van tervezve
Én tudom, hogy az enyémben 210körül fogy ki a szufla, onnan szépen mendegél(ne, ha lehetne) felfele és vagy 80lóval gyengébb brutál hosszú véggel...
szóval nemtom, nemtom.. nemhiszem hogy 87től csak visszafejlődtek volna az autók...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Erre csak azt tudom mondani, hogy az orrotok hegyénél nem láttok tovább.StangMan írta:Én ehhez a fékes/ 200as témában Bandittal 1 véleményen vagyok...
Higyjétek nyugodtan továbbra is, hogy 25-30 k$-os autónál, amelyet egy szigorú sebességkorlátozásos piacra készítenek, a főszempont, hogy tartosan tudjon menni 200 fölött és többször egy más után nagyot lehessen fékezni vele ilyen sebességekről. No meg, hogy a merevhátsóhíd a sportkocsiépítés csúcsa.
Nemtom miért gond az nektek, hogyha az ember tisztában van a gép korlátaival? Ettől még a világ legcoolabb gépe marad.
@Bandit: Szerinted Nyíregyházára leautózni ugyanolyan, mint Németo.-n végigdöngetni? Eccer el kéne már hagynod a faludat.
Ez a fék-dolog is esetenként akkora kamu, hogy csak na. Amit írtam az olcsó alkatrészekkel kapcsolatban az úgy is van. Ezért olcsó a Mustang.StangMan írta: szóval nemtom, nemtom.. nemhiszem hogy 87től csak visszafejlődtek volna az autók...
Egy német sosem fogja pocskondiázni a német autókat, még ha épp neki amcsi vagy japó kocsija is van.
Ez olyan, mint a bor nálunk. Mindig a magyar a legjobb, még ha egy kiváló franciát is kortyolgatunk az adott pillanatban.
@Stang: Ennyi! El kell fogadnunk, hogy a mienk az utolsó, igazi vadló.
Én nem értem, a gondotokat, az ami gépek egy max. 110-120-as sebességre épült országban készültek és ennek alapján nem igazán alkalmasak száguldozásra. A németek meg még a kis 1,4-es gépekkel is mennek 160-180-al és emiatt erre is vannak méretezve (ezek sem bírják a sűrű fék gyorsulást..). Ezért nekik nem lesznek jók az ami gépek, csak egy fék, futómű erősítés után...(Az SS Impala nem piskóta gép és abban is fék upgrade volt, hogy bírja a 200-at hosszútávon! ).
Kopik automata váltó miatt túlméretes fékei bírják a 180 vissza 100 játékot, de nyáron durva nyomulásnál a németeknél még ezzel is kikell menni a külsőbe 20 perc erőltetés után (lehet érezni, hogy nő a féktáv), Oudi elég jól bírta 15 percig a 160-100-160..-at. Csak a komoly német gépek és a sport autók bírják azt a terhelést. Nem véletlenül kerülnek azokon az autókon a fékrendszerek egy másik kis használt autó árába..
Kopik automata váltó miatt túlméretes fékei bírják a 180 vissza 100 játékot, de nyáron durva nyomulásnál a németeknél még ezzel is kikell menni a külsőbe 20 perc erőltetés után (lehet érezni, hogy nő a féktáv), Oudi elég jól bírta 15 percig a 160-100-160..-at. Csak a komoly német gépek és a sport autók bírják azt a terhelést. Nem véletlenül kerülnek azokon az autókon a fékrendszerek egy másik kis használt autó árába..
Nem olyan, izgalmasabb.TomiTomi írta: @Bandit: Szerinted Nyíregyházára leautózni ugyanolyan, mint Németo.-n végigdöngetni? Eccer el kéne már hagynod a faludat.
Már elhagytam párszor a "falum" (ami a tiéd is, még ha bankárország talmi csillogása el is vette az eszed), de az aszfalt mindenhol aszfalt. Max. itthon sűrűben fékezel a hülyék, meg a traffipaxok miatt.
Persze értem miről viritykolsz.
A fékben még egyezünk is, de a gyertyák elolvadása számomra nincs megmagyarázva azzal, hogy mennyi a sebességhatár. Ez bullshit.
Ha pedig valaki esetleg széthajtja a kocsiját, az ne a gyárat fikázza! Talán nézze meg, hogy mit nem tartott be a kézikönyvből! Sok muksó kibelezte a Mustangot majd rakott rá egy direktszűrőt és amatőr stock versenyeken nyomul. Persze amerikában, ahol még mindig nem akkora az igénybevétel egy versenyen, mint az Autobahn-on. Elvégre a sok sör-virsli bajnok komolyan ad a technikának Osztrákia határáig, ahol is kicsit visszavesz, majd az M7-esen már eleve csak pihen a vas Balatonig, mer' ez csak ungarn (így kisbetűvel). Ugyan...
Ismersz Tomi, tudhatnád, hogy nem egyszer adok rendesen a gépnek. Nem hiszem, hogy bármikor is autó kimélőnek hívtatok volna a hátam mögött. Akkor, hogy lehet az, hogy még mindig megy?
Ja már sejtem, biztos aklimatizálódott!
Egyébként lehet, hogy igazad van. Nem bírja az új Mustang. Viszont akkor is nekem van iagazam StangManussal együtt. Mert a mienk bírja...
Egy ilyen krúz volt. Mert én nem döngetek tovább, ha épp elmegy gyújtás.TomiTomi írta:Látom már, az egyik krúzunk majd abból áll, hogy végigdöngetünk az autóbánon, oszt utána összeszámoljuk, hogy melyik vasból mi maradt.![]()
Azért emlékeztetnélek, hogy még nem sok krúzt tudtál velünk befejezni. Az überponilóvad valahogy mindég lesántult.
Lehet ezért nem olvadnak szét a gyertyáim?
értem én Lömi, a 317es tárcsák elől, a 302esek hátul nem alkalmasak tartósabb fékhatás produkálására...LeMans67 írta:110-120-as sebességre épült országban készültek és ennek alapján nem igazán alkalmasak száguldozásra.
nemtom...
az tény, hogy lehet upgrade-elni de nem azt jelenti szvsz, hogy nem szabad vele nagy sebességnél hirtelen fékezni...
meg értem én a 120km/h-t, de ezek szerint, ezekt megtervezik a 120as tempóra, aztán lesz ami lesz nagyobb sebességnél...
tény, hogy van 1-2 homályos folt az amerikai autóstörténelem nagy könyvében (pl. Pinto esetében is), de azért a sikermodelleknél ezeket igyekeztek elkerülni...
azt viszont elismerem, hogy európai mércével nézve puhább a fék, rendesebben kell vele dolgozni... de ennyi
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
az nem gond, de nem értem a kitartó ellenkezést sem...TomiTomi írta:Nemtom miért gond az nektek, hogyha az ember tisztában van a gép korlátaival?
ezek a merevtengelyes fosok olyan GPS-es endurance versenyeken mennek MEREVTENGELLYEL, ahol az átlagsebességre kategorizálod magad...
pont múltkor láttam egy 89es Saleent a 175mph-s kategóriában... khm... az 175 mph-s átlagsebességet jelent, nem pályán, lezárt úton.
Nem gyenge...
A merevtengelynek meg vannak a korlátai... ennyi, nem azt jelenti, hogy nem lehet vele nagyot fékezni, vagy kanyarban menni...
ha jobban megnézed azért oldal gyorsulásban minimálisan van (ha van) elmaradva mint a független kategória társak...
amiben kevesebbet nyújt, az a kényelem és a komplexitás
itt nem azért haroclunk, mert a merevtengely NASA-technika és merevtengelyt mindenbe... csak azt mondjuk, hogy annak ellenére, hogy a merevtengely nem igazá up-to-date technika, nagyon sokat ki lehet belőle hozni, és szinter ugyanannyit nyújt töredéke áron...
asszem ennyi...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
igen, a sportautók 99%-ban...TomiTomi írta:Ugyanis a németeknél a féket cserélik elsőként valami használhatóbbra.
vagyis ezzel nincs egyedül a Mustang... a töredéke áron...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
