A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Nekem eleg volt a narancs lede izzo hatulra nemetben:))))
eleg erosen vilagitja at
es tüv jovahagyott:D
eleg erosen vilagitja at
es tüv jovahagyott:D
Mess with the best die like the rest
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Tudnál róla több részletet megadni? Pár képet?
- Barnaby
- Úrvezető
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2013.11.30 10:39
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
A szimmetrikus fényszórót nem kell cserélni asszimetrikusra?
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: "Nézd! Ott egy Mustang!"
A németek szokták így átépíteni. De ilyenkor kap még hátsó ködlámpát és tolatólámpát. Ahogy itt középen.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Tolató/ködlámpa
Már van egy testben is. Kérdés, hogy a műszakin elfogadnák-e...
Ebay láttam, pl itt: http://www.ebay.com/itm/like/251614888651
Már van egy testben is. Kérdés, hogy a műszakin elfogadnák-e...
Ebay láttam, pl itt: http://www.ebay.com/itm/like/251614888651
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Kedves Fórumozók!
A mi kis családunk is bővült egy új taggal. Sajnos a kezdeti öröm lassan egy rémálommá kezd válni... Röviden, külföldről hoztuk érvényes műszaki vizsgával. Elkezdtük a honosítást, de el is hasaltunk rajta. Indokok: nem megfelelőek a lámpák, nem tudják az emissziós besorolást.
Ui. Az első lámpába helyzetjelző beszerelve, hátsó lámpába ködlámpa, irányjelző borostyánsárga. Igaz a hátsó gyári lámpa, de minden funkciót tud... A piros búra abszolút sárgán villog irányjelzéskor.
Megköszönném a tippeket!
A mi kis családunk is bővült egy új taggal. Sajnos a kezdeti öröm lassan egy rémálommá kezd válni... Röviden, külföldről hoztuk érvényes műszaki vizsgával. Elkezdtük a honosítást, de el is hasaltunk rajta. Indokok: nem megfelelőek a lámpák, nem tudják az emissziós besorolást.
Ui. Az első lámpába helyzetjelző beszerelve, hátsó lámpába ködlámpa, irányjelző borostyánsárga. Igaz a hátsó gyári lámpa, de minden funkciót tud... A piros búra abszolút sárgán villog irányjelzéskor.
Megköszönném a tippeket!
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Honnan hoztad? USÁból?
Mi pontosan a gondod? E betűk hiánya a lámpákban?
Mi pontosan a gondod? E betűk hiánya a lámpákban?
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Nem, Lengyelországból hoztuk. 2011 óta van forgalomban Európában.
Az egyik probléma az, hogy nincs E az első és a hátsó lámpába. De át lett építve az EUs normáknak. A hátsó lámpa piros búrás, amibe kétfunkciós ledekkel van megoldva a ködlámpa, és az irányjelző is látható borostyánsárgán villog. Igazából ezzel nem tudom mi a baj... :/
Az elsőbe van helyzetjelző, de szimmetrikus (de vannak kétségeim).
A másik gond, hogy nem tudják az emissziós besorolást (egyébként a motorkódot sem találták).
Az egyik probléma az, hogy nincs E az első és a hátsó lámpába. De át lett építve az EUs normáknak. A hátsó lámpa piros búrás, amibe kétfunkciós ledekkel van megoldva a ködlámpa, és az irányjelző is látható borostyánsárgán villog. Igazából ezzel nem tudom mi a baj... :/
Az elsőbe van helyzetjelző, de szimmetrikus (de vannak kétségeim).
A másik gond, hogy nem tudják az emissziós besorolást (egyébként a motorkódot sem találták).
- Barnaby
- Úrvezető
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2013.11.30 10:39
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Üdv! Itt is.Enco írta:Nem, Lengyelországból hoztuk. 2011 óta van forgalomban Európában.
Az egyik probléma az, hogy nincs E az első és a hátsó lámpába. De át lett építve az EUs normáknak. A hátsó lámpa piros búrás, amibe kétfunkciós ledekkel van megoldva a ködlámpa, és az irányjelző is látható borostyánsárgán villog. Igazából ezzel nem tudom mi a baj... :/
Az elsőbe van helyzetjelző, de szimmetrikus (de vannak kétségeim).
A másik gond, hogy nem tudják az emissziós besorolást (egyébként a motorkódot sem találták).
Ez hátha segít.: Motorkódok és emissziós mérési eredmények.
http://www.fleet.ford.com/programs/emission-guides/" onclick="window.open(this.href);return false;
E betüs lámpát tudtommal senki nem gyárt hozzá.
Honosításnál, elvileg nem is nagyon nézik a kocsit. A külföldi EU-s forgalmi alapján állítják ki a magyart.
A német forgalmiba be is jegyzik hogy E betü nélküli lámpákkal is megfelelő. ( természetesen át kell alakítani színhelyesre az indexet,helyzetjelzőt, hátsó ködlámpának külön kapcsoló kell.)
Az ez alapján kiállított magyar forgalmiba ezeket már nem írják bele.
Ha lejárt a külföldi EU-s okmány, akkor már nem honosításról, hanem első forgalomba helyezésről beszélünk, sokkal szigorúbb vizsgálattal. Itt már esély sincs (Magyarországon) E betüs lámpa, légzsák, szélvédő, stb nélkül.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Igen, cserében ha érvényes EUs papírjai vannak, akkor a honosítás sokat könnyít a forgalomba helyezéskor.
Tudok egy srácot, aki amerikai autókat szokott vizsgáztatni Budapest környékén.
Nem jössz el ma este a törzsasztalhoz?
Tudok egy srácot, aki amerikai autókat szokott vizsgáztatni Budapest környékén.
Nem jössz el ma este a törzsasztalhoz?
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Köszönöm szépen a gyors segítségeteket!
Sajnos egy kicsit messze vagyok Budapesttől... :/ De biztos vagyok benne, hogy össze fog jönni egyszer!
Van még műszaki rajta, ez csak egy honosítás lett volna.
Még egy kört itt a környéken megpróbálunk lefutni, ha végképp nem megy, mindenképpen írok!
De remélem már sikerül...
Sajnos egy kicsit messze vagyok Budapesttől... :/ De biztos vagyok benne, hogy össze fog jönni egyszer!
Van még műszaki rajta, ez csak egy honosítás lett volna.
Még egy kört itt a környéken megpróbálunk lefutni, ha végképp nem megy, mindenképpen írok!
De remélem már sikerül...
- Barnaby
- Úrvezető
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2013.11.30 10:39
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
- Kapcsolat:
Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)
Egy kis adalék: A konkrét esetről kérdeztem NKH-sokat.
Igaz hogy honosításnál el kell fogadniuk az érvényes EU-s forgalmit, és annak érvényességi idejével és tartalmával kell megadniuk a magyar forgalmi engedélyt, de a szemle során (nem műszaki vizsga, csak szemle.) természetesen ellenőrzik a jármű egyedi azonosítóit és ha a szemle során szemmel látható hiányosságot, engedély nélküli átépítést, vagy gyári, de a magyar előírásoknak nem megfelelő megoldásokat találnak (pl.: piros index, szimmetrikus tompított) nem fog magyar rendszámot kapni.
Igaz hogy honosításnál el kell fogadniuk az érvényes EU-s forgalmit, és annak érvényességi idejével és tartalmával kell megadniuk a magyar forgalmi engedélyt, de a szemle során (nem műszaki vizsga, csak szemle.) természetesen ellenőrzik a jármű egyedi azonosítóit és ha a szemle során szemmel látható hiányosságot, engedély nélküli átépítést, vagy gyári, de a magyar előírásoknak nem megfelelő megoldásokat találnak (pl.: piros index, szimmetrikus tompított) nem fog magyar rendszámot kapni.