Oldal: 2 / 2

Elküldve: 2010.03.31 7:12
Szerző: TomiTomi
Kép

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2011.02.14 1:55
Szerző: lzimmer
Nekem eleg volt a narancs lede izzo hatulra nemetben:))))
eleg erosen vilagitja at :D

es tüv jovahagyott:D

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2011.02.14 7:58
Szerző: TomiTomi
Tudnál róla több részletet megadni? Pár képet?

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2014.01.22 8:57
Szerző: Barnaby
A szimmetrikus fényszórót nem kell cserélni asszimetrikusra?

Re: "Nézd! Ott egy Mustang!"

Elküldve: 2014.03.11 17:54
Szerző: John Deere
A tolatólámpája világított indexként....érdekes megoldás. :monokli:
Kép

Re: "Nézd! Ott egy Mustang!"

Elküldve: 2014.03.11 18:49
Szerző: TomiTomi
A németek szokták így átépíteni. De ilyenkor kap még hátsó ködlámpát és tolatólámpát. Ahogy itt középen.

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2015.10.19 8:08
Szerző: TomiTomi
Tolató/ködlámpa

Már van egy testben is. Kérdés, hogy a műszakin elfogadnák-e...

Kép

Ebay láttam, pl itt: http://www.ebay.com/itm/like/251614888651

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2016.08.25 9:56
Szerző: Enco
Kedves Fórumozók!
A mi kis családunk is bővült egy új taggal. :) Sajnos a kezdeti öröm lassan egy rémálommá kezd válni... :( Röviden, külföldről hoztuk érvényes műszaki vizsgával. Elkezdtük a honosítást, de el is hasaltunk rajta. Indokok: nem megfelelőek a lámpák, nem tudják az emissziós besorolást.
Ui. Az első lámpába helyzetjelző beszerelve, hátsó lámpába ködlámpa, irányjelző borostyánsárga. Igaz a hátsó gyári lámpa, de minden funkciót tud... A piros búra abszolút sárgán villog irányjelzéskor.
Megköszönném a tippeket! :)

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2016.08.25 14:30
Szerző: TomiTomi
Honnan hoztad? USÁból?

Mi pontosan a gondod? E betűk hiánya a lámpákban?

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2016.08.25 19:42
Szerző: Enco
Nem, Lengyelországból hoztuk. 2011 óta van forgalomban Európában.
Az egyik probléma az, hogy nincs E az első és a hátsó lámpába. De át lett építve az EUs normáknak. A hátsó lámpa piros búrás, amibe kétfunkciós ledekkel van megoldva a ködlámpa, és az irányjelző is látható borostyánsárgán villog. Igazából ezzel nem tudom mi a baj... :/
Az elsőbe van helyzetjelző, de szimmetrikus (de vannak kétségeim).
A másik gond, hogy nem tudják az emissziós besorolást (egyébként a motorkódot sem találták).

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2016.08.26 10:43
Szerző: Barnaby
Enco írta:Nem, Lengyelországból hoztuk. 2011 óta van forgalomban Európában.
Az egyik probléma az, hogy nincs E az első és a hátsó lámpába. De át lett építve az EUs normáknak. A hátsó lámpa piros búrás, amibe kétfunkciós ledekkel van megoldva a ködlámpa, és az irányjelző is látható borostyánsárgán villog. Igazából ezzel nem tudom mi a baj... :/
Az elsőbe van helyzetjelző, de szimmetrikus (de vannak kétségeim).
A másik gond, hogy nem tudják az emissziós besorolást (egyébként a motorkódot sem találták).
Üdv! Itt is.
Ez hátha segít.: Motorkódok és emissziós mérési eredmények.
http://www.fleet.ford.com/programs/emission-guides/" onclick="window.open(this.href);return false;

E betüs lámpát tudtommal senki nem gyárt hozzá.
Honosításnál, elvileg nem is nagyon nézik a kocsit. A külföldi EU-s forgalmi alapján állítják ki a magyart.
A német forgalmiba be is jegyzik hogy E betü nélküli lámpákkal is megfelelő. ( természetesen át kell alakítani színhelyesre az indexet,helyzetjelzőt, hátsó ködlámpának külön kapcsoló kell.)
Az ez alapján kiállított magyar forgalmiba ezeket már nem írják bele.

Ha lejárt a külföldi EU-s okmány, akkor már nem honosításról, hanem első forgalomba helyezésről beszélünk, sokkal szigorúbb vizsgálattal. Itt már esély sincs (Magyarországon) E betüs lámpa, légzsák, szélvédő, stb nélkül.

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2016.08.26 13:18
Szerző: TomiTomi
Igen, cserében ha érvényes EUs papírjai vannak, akkor a honosítás sokat könnyít a forgalomba helyezéskor.

Tudok egy srácot, aki amerikai autókat szokott vizsgáztatni Budapest környékén.

Nem jössz el ma este a törzsasztalhoz?

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2016.08.26 19:49
Szerző: Enco
Köszönöm szépen a gyors segítségeteket! :klassz:
Sajnos egy kicsit messze vagyok Budapesttől... :/ De biztos vagyok benne, hogy össze fog jönni egyszer!
Van még műszaki rajta, ez csak egy honosítás lett volna.
Még egy kört itt a környéken megpróbálunk lefutni, ha végképp nem megy, mindenképpen írok!
De remélem már sikerül... :lecileci:

Re: A forgalombahelyezéshez szükséges átépítések (2005-2009)

Elküldve: 2016.08.27 7:52
Szerző: Barnaby
Egy kis adalék: A konkrét esetről kérdeztem NKH-sokat.
Igaz hogy honosításnál el kell fogadniuk az érvényes EU-s forgalmit, és annak érvényességi idejével és tartalmával kell megadniuk a magyar forgalmi engedélyt, de a szemle során (nem műszaki vizsga, csak szemle.) természetesen ellenőrzik a jármű egyedi azonosítóit és ha a szemle során szemmel látható hiányosságot, engedély nélküli átépítést, vagy gyári, de a magyar előírásoknak nem megfelelő megoldásokat találnak (pl.: piros index, szimmetrikus tompított) nem fog magyar rendszámot kapni.