Elégnek a gyertyák?
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
Ez olyan dolog, hogy aki nagy tempóval kocsikázik az Autobahn-on az a RUF-tól vesz autót, mert a sima 911 turbo kevés neki. Pedig az se szar autó.
Hagyd Stang! A merev tengely sz@r, a fék gyenge a motor pedig megeszi önmagát. Evvan.
Szerintem ez olyan mint a parasztnak csokit adni. Minek is, mikor a celofánnal elvan.
Hagyd Stang! A merev tengely sz@r, a fék gyenge a motor pedig megeszi önmagát. Evvan.
Szerintem ez olyan mint a parasztnak csokit adni. Minek is, mikor a celofánnal elvan.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
De miért nem széria Mustang GT-vel mentek? Tudtommal Saleen cseréli a fékeket. És tuningolja a motort. Vagy mégis ez a csoki és nektek elég a celofán?!StangMan írta:pont múltkor láttam egy 89es Saleent a 175mph-s kategóriában... khm... az 175 mph-s átlagsebességet jelent, nem pályán, lezárt úton.
Nem gyenge...
Aha, tuning nélkül csak 174-et megy.TomiTomi írta:De miért nem széria Mustang GT-vel mentek? Tudtommal Saleen cseréli a fékeket. És tuningolja a motort. Vagy mégis ez a csoki és nektek elég a celofán?!StangMan írta:pont múltkor láttam egy 89es Saleent a 175mph-s kategóriában... khm... az 175 mph-s átlagsebességet jelent, nem pályán, lezárt úton.
Nem gyenge...
Arról próbálsz meggyőzni, hogy szar a kocsid? OK, hagyom magam, sőt aláírom!
Az enyém jó! Igaz 21 éves ezért igényli a törődést, de nem eszi meg magát a motor.
Amúgy imádom, amikor egy vitaában az egyik fél komoly érvnek gondolja a "mert csak"-ot.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
És az Te vagy, nem?
Figyelj, szeretem az autómat, de egy pillanatig nem képzeltem, hogy a világ legjobb sportkocsiját veszem. Ez egy krúzolásra való autó, amivel jókat lehet gyorsulni és igen dögös. De nem sportkocsi. Voltam Proschékkal egy versenypályán és nem egy kategória kettő. (Az áruk sem, természetesen.)
Most ezt neked nem kell elfogadnod, de sajna (?) ez akkor is így van.
S ettől az 1,4-es golfokat továbbra is simán le fogod előzni bármely krúzunkon.
Figyelj, szeretem az autómat, de egy pillanatig nem képzeltem, hogy a világ legjobb sportkocsiját veszem. Ez egy krúzolásra való autó, amivel jókat lehet gyorsulni és igen dögös. De nem sportkocsi. Voltam Proschékkal egy versenypályán és nem egy kategória kettő. (Az áruk sem, természetesen.)
Most ezt neked nem kell elfogadnod, de sajna (?) ez akkor is így van.
S ettől az 1,4-es golfokat továbbra is simán le fogod előzni bármely krúzunkon.
Én technikai oldalról közelítettem meg a dolgot, te a saját elméleted felől.TomiTomi írta:És az Te vagy, nem?
Figyelj, szeretem az autómat, de egy pillanatig nem képzeltem, hogy a világ legjobb sportkocsiját veszem. Ez egy krúzolásra való autó, amivel jókat lehet gyorsulni és igen dögös. De nem sportkocsi. Voltam Proschékkal egy versenypályán és nem egy kategória kettő. (Az áruk sem, természetesen.)
Most ezt neked nem kell elfogadnod, de sajna (?) ez akkor is így van.
S ettől az 1,4-es golfokat továbbra is simán le fogod előzni bármely krúzunkon.
Természetesen nem hiszem, hogy egy kategória egy 911-es és egy Mustang. De mint ahogy írtad árban sem.
De a te Mustangod sem egy kategória a Fox-okkal. Egy Fox sokkal nyersebb. Ja és nem eszi meg saját motorját 120 fölöt.
Persze, hogy így van... mert csak. Okos enged...
A fent említett krúzon ahol féltávról leléptem, mert kihagyott a gyújtásom - és ezért 6-7 hengerrel gurultam - tudtommal a technikai fölény egy kiemelkedő mintapéldányát is simán leelőztem. Pedig összkerék is volt alatta.
EGY SZERPENTINEN! DOB FÉKKEL!!! MEREV HÁTSÓ HÍDDAL!!!!!!
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A Te technikai adataid prospetus adatok. Azt hiszed, hogy egy hütött féktárcsa automatikusan jó és sosem lankadó fékerőt biztosít. Sajna nekem már elég sok, ezzel ellentétes tapasztalatom van.
A Foxod meg az S197esem is jó kis autó, amíg úgy használjuk, amire való. Egy kis burnölés, gyorsulgatás meg sem kottyan nekik. De ha 120 és 240 között fékézgetsz és gyorsulsz, mert egy közepes forgalmú német autópályán nyomulsz rendesen, azt nem fogja órákig bírni. Gyorsulásnál kiforgatott sebesség fokozatokra gondolok és fékezésnél is rendes fékhasználatra. Az így használt autók mennek tönkre, ezeknek hullámosodnak a féktárcsáik.
A Foxod meg az S197esem is jó kis autó, amíg úgy használjuk, amire való. Egy kis burnölés, gyorsulgatás meg sem kottyan nekik. De ha 120 és 240 között fékézgetsz és gyorsulsz, mert egy közepes forgalmú német autópályán nyomulsz rendesen, azt nem fogja órákig bírni. Gyorsulásnál kiforgatott sebesség fokozatokra gondolok és fékezésnél is rendes fékhasználatra. Az így használt autók mennek tönkre, ezeknek hullámosodnak a féktárcsáik.
Honnan tudod, hogy mit hiszek? Hol írtam olyat amiből ez jött le? Tudom mit tud egy hűtött tárcsa és azt is, hogy egy dob mit tud.TomiTomi írta:A Te technikai adataid prospetus adatok. Azt hiszed, hogy egy hütött féktárcsa automatikusan jó és sosem lankadó fékerőt biztosít. Sajna nekem már elég sok, ezzel ellentétes tapasztalatom van.
A Foxod meg az S197esem is jó kis autó, amíg úgy használjuk, amire való. Egy kis burnölés, gyorsulgatás meg sem kottyan nekik. De ha 120 és 240 között fékézgetsz és gyorsulsz, mert egy közepes forgalmú német autópályán nyomulsz rendesen, azt nem fogja órákig bírni. Gyorsulásnál kiforgatott sebesség fokozatokra gondolok és fékezésnél is rendes fékhasználatra. Az így használt autók mennek tönkre, ezeknek hullámosodnak a féktárcsáik.
Mondjuk itt nem erről szólt a vita hanem arról, hogy még egy német über-dobfék is jobb, mint akár egy amcsi rotorfék. Szerintem meg nem jobb. De mind1. Remélem veszel majd egy új VW-t és rájössz, hogy micsoda sportgép.
Vagy inkább arról ment a vita, hogy egy német 1.4-es imádja a versenykörülményeket. Egyenesen 300 km/h fölött kezd élni, míg egy nyamvadt amcsi V8 120 fölött szétugrik.
Minedezt mire is alapoztad? Hans elolvasztott néhány gyertyát a szarul belőtt gépében, azt most picsog! Na ez a komoly forrás!
Ember, hozz már egy széria, utcai gépet (20misi alatt) ami nem kukkan meg ettől! Ez már versenykörülmény. Na, most ki ne találd, hogy bármelyik német, vagy japó tudja, csak az amcsi nem. Komolyan, ha ezt tudja egy Audi A4 2.5 órákon kersztül kitartóam, akkor egy hétig egyet sem fogok legyorsulni csakúgy poénból, mint ahogy szoktam. Ezzel fejezem majd ki a tiszteletem.
A börnölést Te nem is mered...
Na itt lezárnám a vitát, mert a komoly érveiddel nem tudok mit kezdeni.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Figyelj, Bandit, az egyetlen állításom az, hogy a széria fékek gyors közlekedéshez alulméretezettek a GT-n. És lehet, hogy a gyertyák is a határon vannak. Ezt Te valamiért személyes sértésnek veszed.
Pedig ebből csak annyi következik, hogyha így akarod használni a gépet, akkor hozzá kell nyúlni az autóhoz. És természetesen használhatsz jobb amerikai alkatrészt is. (Bár a GT500-as is Brembo fékeket kapott gyárilag. )
Pedig ebből csak annyi következik, hogyha így akarod használni a gépet, akkor hozzá kell nyúlni az autóhoz. És természetesen használhatsz jobb amerikai alkatrészt is. (Bár a GT500-as is Brembo fékeket kapott gyárilag. )
Nem vettem annak, csak amikor beírtam, hogy ez nem lehet gyári probléma akkor, lerendezted egy lehettel, majd felállítottad az elméleted és azt szajkóztad, egyre hevesebben.TomiTomi írta:Figyelj, Bandit, az egyetlen állításom az, hogy a széria fékek gyors közlekedéshez alulméretezettek a GT-n. És lehet, hogy a gyertyák is a határon vannak. Ezt Te valamiért személyes sértésnek veszed.
Pedig ebből csak annyi következik, hogyha így akarod használni a gépet, akkor hozzá kell nyúlni az autóhoz. És természetesen használhatsz jobb amerikai alkatrészt is. (Bár a GT500-as is Brembo fékeket kapott gyárilag. )
A gyertyák messze nem lehetnek határon, mert ezekkel a gyertyákkal tesznek fel alap Bolt-On kompresszor készleteket, ott pedig nő az igénybevétel rendesen.
Amúgy olvastam éjjel valami hasonlóról, de ott a keverék szegényedett el hirtelen. Mondjuk ott hajtókar is görbült, de az az autó messze nem volt gyári - Saleen.
6800 mérföld után ez elég durva, de mivel 40000 mérföldig garis, a srácnak küldtek egy long-block-ot (full-komplett motor).
A Brembo egy divatos márka, mert sok sportkocsira teszik. Nekem inkább a Wilwood tetszik (csak mert dallamosabb a neve ).
Unokabratyóm az egyik Suzuki szalonban volt gyakorlaton. Na ők is árultak Brembo tárcsát a Swifthez meg a Wagon R-hez. Sokan kifizettek + egy rúgót, "mer' az Brembo!" felkiáltással, pedig szarabb volt mint a többi.
Gondolom amit a sportkocsik vagy a Mustang alá tesznek azok prémium minőséget képviselnek, az előbbi példamese nem is erről szólt, hanem csak azt akartam szemléltetni, hogy a divat mit erőltet. Nem feltétlenül a legjobbat veszed csak mert az a legelterjetteb, meg legdrágább.
Egyébként az, hogy nem kapsz versenyfékeket a kocsira inkább neked jó. Lehetne kerámia cuccot is, de sokan nem akarják megfizetni sem vásárlásnál a különbséget, sem pedig egy szervízben, HAVONTA. Ezeknek sokkal kisebb az élettartamuk, mint egy sima, utcai féknek.
Aki valóban csak cruise-olgat, vagy épp a boltba jár annak nem kell ilyen.
A Mustang egy szimpla, utcai sportkocsi, ami daily driver-ként kiválló. Persze egy pálya versenyhez kell átalakítás, de azért nem döglik meg ha nyüstölöd, csak nem kell kitaposni a belét. Tudom Te is ezt mondtad, de az, hogy amcsi, vagy daily driver még nem jelenti, hogy tartós (1-2-3 óra) 120 és 220 közötti tempótól kigyün a bele.
Na ez az amire próbáltam rávilágítani. Persze mindenki azt hisz amit akar.
Az enyém például 42-őt eszik 100-on ha nem nyomom!
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22152
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Elégnek a gyertyák?
Vissza a témához.
Most kaptam választ a PÜmre a másik fórumban. És ahogy sejtettük, normál benzinnel jár. Egyszer még régebben kiszmoltam, hogy a 87 USA oktán kereken 91,5 európai. A normal pedig 91es. Szal a kopogásállóság igencsak a határon van. Nos, ha ezután kinyomja az ember a gép lekét a német autópályán, akkor azért annyira nem csodálkozom...
ehhhhh.... szóval mégiscsak egy spórolós, ruppótlan, balatonnál nyaralós, négyenizunk-egy-sört-nyolcszívószállal némettel van dolgunk...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici: