2010-2014 Ford Shelby GT500
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
- TomiTomi
 - Admin
 - Hozzászólások: 22192
 - Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
 - Tartózkodási hely: Budapest
 - Kapcsolat:
 

A Motor Trend cikke itt található.

2010 Ford Shelby GT500 műszaki adatai
Felépítés: orrmotor, hátsó kerékhajtás, 4 személyes, 2 ajtós kupé
Motor: kompresszoros V8 32 szeleppel, DONC vezérléssel -5,4l / 540 LE / 691 Nm
Váltó: 6 sebességes kézi
Tömeg (eloszlás e/h): 1777 kg (58 / 42 %)
Tengelytáv: 272 cm
Méretek (h x sz x m): 478x188x138 cm
Gyorsulás (0-96 km/h): 4,7 s
Negyedmérföld : 12,7 s @ 190 km/h
Fékezés (96-0 km/h): 32,7 m
Oldalgyorsulás (átlagos): 0,96 g
Fogyasztás (EPA város/országút): 16.8 / 10,7 l /100 km
Alapár: 48 175,- $
Tesztelt ár: 50 895,- $

"it looks like Shelby's GT500 has earned its crown as king of the pony/musclecar hill fair-'n'-square"

most nincs időm elemezni a cikket
, de igen, öööö... Odabasz????  
			
									
									most nincs időm elemezni a cikket
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
						Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
- TomiTomi
 - Admin
 - Hozzászólások: 22192
 - Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
 - Tartózkodási hely: Budapest
 - Kapcsolat:
 
Motor Trend: 2010 Ford Shelby GT500 vs 2010 Chevrolet Camaro SS

Shelby GT500 leveri a Camaro SS-t! - Drag Race párbaj
További képek itt.
			
									
									
						
Shelby GT500 leveri a Camaro SS-t! - Drag Race párbaj
További képek itt.
- TomiTomi
 - Admin
 - Hozzászólások: 22192
 - Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
 - Tartózkodási hely: Budapest
 - Kapcsolat:
 
Motor Trend: 2009 Dodge Challenger SRT8 vs 2010 Hennessey Camaro HPE550 vs 2010 Ford Shelby Mustang GT500

Henessy Camaro a leggyorsabb, a Chally SRT8-as a legkomfortosabb, a GT500 a legjobb kompromisszum a kettő között.
 Nyerte az összehasonlító tesztet. 
További képek itt.
Műszaki adatok itt.
			
									
									
						
Henessy Camaro a leggyorsabb, a Chally SRT8-as a legkomfortosabb, a GT500 a legjobb kompromisszum a kettő között.
További képek itt.
Műszaki adatok itt.
- TomiTomi
 - Admin
 - Hozzászólások: 22192
 - Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
 - Tartózkodási hely: Budapest
 - Kapcsolat:
 
A svájci Mustang talin látott GT500-asban állítólag minden extra benne volt, s így 90 ezer CHF-ért adták. Nem kevés, de sokkal jobb ár mint a 2007-es megjelenéskor, mert akkor az "alapmodell" is 100 ezer felett volt...
A dolog egyik szépség hibája, hogy (egyelőre?) a navit nem lehet használni Európában. Viszont csak azt nehéz elhagyni, mert csomagban adja a Ford.

			
									
									
						A dolog egyik szépség hibája, hogy (egyelőre?) a navit nem lehet használni Európában. Viszont csak azt nehéz elhagyni, mert csomagban adja a Ford.

Nem tudom mi alapján csinálták ezt a tesztet, de ahol a Miatta 3. helyen áll (minden élmény autózási értéke a béka feneke alatt van) a többi nála minden tekintetben komolyabb és igazából más kategóriában futó autó között, na az elég komoly teszt lehet... 
 
Ennél már csak a Cayman érdekesebb, nem valami komoly értékeket produkált szerintem porsche létére, aminél számomra az R8 45-65 ugrása volt a másik elkeserító adat...
			
									
									
						Ennél már csak a Cayman érdekesebb, nem valami komoly értékeket produkált szerintem porsche létére, aminél számomra az R8 45-65 ugrása volt a másik elkeserító adat...
- TomiTomi
 - Admin
 - Hozzászólások: 22192
 - Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
 - Tartózkodási hely: Budapest
 - Kapcsolat:
 
Az már biztosnak tűnik, hogy 2011 vagy 2012-től alumínium blokkot kap a GT500-as. De különböző pletykák keringenek arról, hogy milyen motor lesz ez:
1. Az új 5.0 literes Coyote két turbóval, 500+ LEvel
2. 5,4-es, V8-as feltöltővel
Bármelyik is lesz az, az biztos, hogy sokat fog javulni a GT500-as súlyelosztása.
			
									
									
						1. Az új 5.0 literes Coyote két turbóval, 500+ LEvel
2. 5,4-es, V8-as feltöltővel
Bármelyik is lesz az, az biztos, hogy sokat fog javulni a GT500-as súlyelosztása.
Lömi, az MX3 köztudottan driver's car... nem szeretem, szerintem buzimobil, ráadásul nyitott, de akkor is az...LeMans67 írta:de ahol a Miatta 3. helyen áll (minden élmény autózási értéke a béka feneke alatt van) a többi nála minden tekintetben komolyabb ...
Ez ez egy szubjektív teszt elég sok infó alapján... elfogult vagyok, ezért fura... de evvan... az objektív tény akkor is, hogy az MX-3 nagyon jól sikerült élményautó...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
						Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
