Oldal: 3 / 14

Elküldve: 2009.04.09 8:51
Szerző: TomiTomi
Motor Trend: Első teszt - 2010 Ford Shelby GT500


Elküldve: 2009.04.09 9:23
Szerző: TomiTomi
Kép

A Motor Trend cikke itt található.

Kép

2010 Ford Shelby GT500 műszaki adatai

Felépítés: orrmotor, hátsó kerékhajtás, 4 személyes, 2 ajtós kupé
Motor: kompresszoros V8 32 szeleppel, DONC vezérléssel -5,4l / 540 LE / 691 Nm
Váltó: 6 sebességes kézi
Tömeg (eloszlás e/h): 1777 kg (58 / 42 %)
Tengelytáv: 272 cm
Méretek (h x sz x m): 478x188x138 cm
Gyorsulás (0-96 km/h): 4,7 s
Negyedmérföld : 12,7 s @ 190 km/h
Fékezés (96-0 km/h): 32,7 m
Oldalgyorsulás (átlagos): 0,96 g
Fogyasztás (EPA város/országút): 16.8 / 10,7 l /100 km
Alapár: 48 175,- $
Tesztelt ár: 50 895,- $


Kép

Elküldve: 2009.04.10 6:07
Szerző: StangMan
"it looks like Shelby's GT500 has earned its crown as king of the pony/musclecar hill fair-'n'-square"
:rrr:

most nincs időm elemezni a cikket :mrgreen:, de igen, öööö... Odabasz???? :oops:

Elküldve: 2009.05.04 15:37
Szerző: TomiTomi
Garage419: 2010 Ford Shelby GT500


Elküldve: 2009.05.05 17:19
Szerző: StangMan
bazzzz.... nem rossz videjo... de ez a kocsi..... hmmmmmm... :ordog:

Elküldve: 2009.07.20 12:12
Szerző: TomiTomi
Motor Trend: 2010 Ford Shelby GT500 vs 2010 Chevrolet Camaro SS

Kép


Shelby GT500 leveri a Camaro SS-t! - Drag Race párbaj


További képek itt.

Elküldve: 2009.08.12 14:33
Szerző: TomiTomi
5.0 Mustang & Super Fords megmérte az egyik 2010-es Shelby GT500 teljesítményét és nyomatékát:

- 478,53 RWHP
- 470,43 lb-ft (637,8 Nm)

15 %-os veszteséggel számolva

560 LE-t és 733 Nm-t jelent. 8)

Ford ismét kisebb értékeket ad meg a prospektusokban. :klassz:

Elküldve: 2009.08.13 7:07
Szerző: StangMan
:sallala: :shake:

Elküldve: 2009.08.19 7:57
Szerző: TomiTomi
Motor Trend: 2009 Dodge Challenger SRT8 vs 2010 Hennessey Camaro HPE550 vs 2010 Ford Shelby Mustang GT500

Kép

Henessy Camaro a leggyorsabb, a Chally SRT8-as a legkomfortosabb, a GT500 a legjobb kompromisszum a kettő között. :arrow: Nyerte az összehasonlító tesztet. :rrr:

További képek itt.

Műszaki adatok itt.

Elküldve: 2009.08.20 19:34
Szerző: TomiTomi
2010 Ford Shelby GT500 vs 2010 Hennessey HPE550 Camaro SS


Elküldve: 2009.09.01 17:56
Szerző: TomiTomi
A svájci Mustang talin látott GT500-asban állítólag minden extra benne volt, s így 90 ezer CHF-ért adták. Nem kevés, de sokkal jobb ár mint a 2007-es megjelenéskor, mert akkor az "alapmodell" is 100 ezer felett volt...

A dolog egyik szépség hibája, hogy (egyelőre?) a navit nem lehet használni Európában. Viszont csak azt nehéz elhagyni, mert csomagban adja a Ford.

Kép

Elküldve: 2009.09.21 11:58
Szerző: TomiTomi
Motor Trend: 2009 legjobb kocsija vezetésre



A Shelby GT500-as egész jól tartja magát az amerikaiak között. ;) A cikket a videóhoz itt találjátok.

Elküldve: 2009.09.22 8:30
Szerző: LeMans67
Nem tudom mi alapján csinálták ezt a tesztet, de ahol a Miatta 3. helyen áll (minden élmény autózási értéke a béka feneke alatt van) a többi nála minden tekintetben komolyabb és igazából más kategóriában futó autó között, na az elég komoly teszt lehet... :evil:

Ennél már csak a Cayman érdekesebb, nem valami komoly értékeket produkált szerintem porsche létére, aminél számomra az R8 45-65 ugrása volt a másik elkeserító adat...

Elküldve: 2009.10.01 21:28
Szerző: TomiTomi
Az már biztosnak tűnik, hogy 2011 vagy 2012-től alumínium blokkot kap a GT500-as. De különböző pletykák keringenek arról, hogy milyen motor lesz ez:

1. Az új 5.0 literes Coyote két turbóval, 500+ LEvel
2. 5,4-es, V8-as feltöltővel

Bármelyik is lesz az, az biztos, hogy sokat fog javulni a GT500-as súlyelosztása.

Elküldve: 2009.10.02 8:11
Szerző: StangMan
LeMans67 írta:de ahol a Miatta 3. helyen áll (minden élmény autózási értéke a béka feneke alatt van) a többi nála minden tekintetben komolyabb ...
Lömi, az MX3 köztudottan driver's car... nem szeretem, szerintem buzimobil, ráadásul nyitott, de akkor is az...

Ez ez egy szubjektív teszt elég sok infó alapján... elfogult vagyok, ezért fura... de evvan... az objektív tény akkor is, hogy az MX-3 nagyon jól sikerült élményautó... ;)