2010 Ford Shelby GT500 vs 2010 Hennessey HPE550 Camaro SS
Elküldve: 2009.09.01 17:56
Szerző: TomiTomi
A svájci Mustang talin látott GT500-asban állítólag minden extra benne volt, s így 90 ezer CHF-ért adták. Nem kevés, de sokkal jobb ár mint a 2007-es megjelenéskor, mert akkor az "alapmodell" is 100 ezer felett volt...
A dolog egyik szépség hibája, hogy (egyelőre?) a navit nem lehet használni Európában. Viszont csak azt nehéz elhagyni, mert csomagban adja a Ford.
Elküldve: 2009.09.21 11:58
Szerző: TomiTomi
Motor Trend: 2009 legjobb kocsija vezetésre
A Shelby GT500-as egész jól tartja magát az amerikaiak között. A cikket a videóhoz itt találjátok.
Elküldve: 2009.09.22 8:30
Szerző: LeMans67
Nem tudom mi alapján csinálták ezt a tesztet, de ahol a Miatta 3. helyen áll (minden élmény autózási értéke a béka feneke alatt van) a többi nála minden tekintetben komolyabb és igazából más kategóriában futó autó között, na az elég komoly teszt lehet...
Ennél már csak a Cayman érdekesebb, nem valami komoly értékeket produkált szerintem porsche létére, aminél számomra az R8 45-65 ugrása volt a másik elkeserító adat...
Elküldve: 2009.10.01 21:28
Szerző: TomiTomi
Az már biztosnak tűnik, hogy 2011 vagy 2012-től alumínium blokkot kap a GT500-as. De különböző pletykák keringenek arról, hogy milyen motor lesz ez:
1. Az új 5.0 literes Coyote két turbóval, 500+ LEvel
2. 5,4-es, V8-as feltöltővel
Bármelyik is lesz az, az biztos, hogy sokat fog javulni a GT500-as súlyelosztása.
Elküldve: 2009.10.02 8:11
Szerző: StangMan
LeMans67 írta:de ahol a Miatta 3. helyen áll (minden élmény autózási értéke a béka feneke alatt van) a többi nála minden tekintetben komolyabb ...
Lömi, az MX3 köztudottan driver's car... nem szeretem, szerintem buzimobil, ráadásul nyitott, de akkor is az...
Ez ez egy szubjektív teszt elég sok infó alapján... elfogult vagyok, ezért fura... de evvan... az objektív tény akkor is, hogy az MX-3 nagyon jól sikerült élményautó...