Elküldve: 2007.12.18 22:54
Látom, még a szuperkukacod is Parnelli színekben pompázik.
Tengerentúli Fordok gyűjtőhelye
https://ford-cruising.hu/forum/
A rücsizés is igen randa egy állat, még ha hatékony is. Nem a lökhárítóm miatt, hanem a parasztok miatt dühöngtem. Persze nem örülök, hogy sikerül neki gangolni, de akkor inkább javítgatom mint, hogy fényezetlen legyen.LeMans67 írta: Az mi off gépem anno küszöbig rücsis gyári fénnyel volt fújva, nem látszott semmi kavics, mert nem ütötte le sose és a lökösök gyári feketék voltak a tükrökkel együtt. Jól nézett ki, sokkal jobban, mint a színre fújtak... (Nem is akartam sose lefújni). Soha semmi nem látszott meg rtajta, ha jól emlékszem, pont Te dühöngtél a múltkor a lökösöd miatt...Legalább anyagában lenne színezve a műanyag és akkor nem lenne gond, de ennyit nem szuánnka rá a gyárak...
De ha már van, nem úgy kéne, hogy korhű legyen!? Akkoriban fényezve volt. Különben is Parnelli Jones verdája tele volt a szponzorok matricáival, ez meg nem.TomiTomi írta:Ez Parnelli versenyautójára hajaz és azon nincs külső tükör. Se színre fújva, se feketén. Check picture above. Kacsint
Nekem az igazi problémám az, hogy ha valamit elitélünk egy autón, akkor egy másikon ne magasztaljuk már. StangBácsi mindig olyan karakán módon kifejti a véleményét a gagyizásról, de szerintem ennek a kocsinak még a világítós szelepsapkát is megbocsájtaná.TomiTomi írta:A KITT inkább az FR500GT-re hasonlít. Nekem ez jobban tetszik. Ennyi.
Ma áramszünet van a dolgozóban, így elugrottam a Szőnyi útra. A kereskedésnek csak egy udvara van, ahol a kocsikat tárolják, természetesen a Parnellit garázsban valahol. De movel érdeklődtem utána, természetesen rögtön felajánlották, hogy egyezzünk meg valami helyben és időben és odahozzák a kocsit. Ezt azért nem akartam velük megtenni, így elmeséltem, hogy fórumot üzemeltetek és ott szeretném bemutatni a "magyar" Saleen Parnelli Jones-t. Felírták a számomat és igérték, hogy szólnak, ha ott lesz a kereskedésben a kocsi. Kíváncsi vagyok...TomiTomi írta:Asszem a Szőnyi útra ki kéne zarándokolnunk:
Ford Mustang Saleen 302 - amit persze mindenki más Parnelli Jones Edition-nek nevezne
(A felszereltséget nem kell túl szigorúan venni. ESP tuti nincs benne, de tudtommal fűthető visszapillantó sem. )Felszereltség: ABS, ASR (kipörgésgátló), automata klíma, bőr belső, HIFI, könnyűfém felni, CD-s autórádió, CD tár, ESP (menetstabilizátor), centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak, elektromos tükör, első tulajdonostól, fedélzeti computer, fűthető tükör, fűthető ülés, garanciális, immobiliser, ködlámpa, légzsák kikapcsoló, riasztó, szervizkönyv, szervokormány, színezett üveg, tempomat, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, állítható kormány, ülésmagasság állítás.
Leírás: Legújabb Saleen 302 modellből mindössze 500 darabot gyártanak majd, emléket állítva Parnelli 1963-as Indy 500-as győzelmének. Egyetlen színben, narancssárgában kerülT forgalomba az autó, ami Parnelli 1970-es versenyautójához hasonlít. A kocsit az akkori modelléhez hasonló szárnnyal és a hátsó üvegen lévő ráccsal látták el, ezenkívül egyedi első és hátsó lökhárítókat kapott. A versenyautós érzéshez hozzájárul az alumínium benzinbetöltő-nyílás. A sportosra hangolt futómű mellett az egyedi 19 colos felnik is részei a csomagnak, ezekre elöl 275/40, hátul 285/40-es gumik kerültek. A kerekek mögött 14 colos fékek bújnak meg. A fekete díszcsíkok felett trónoló 302-es szám sem. Parnelli 1970-es Boss 302 Mustangjához hasonlóan, itt is egy 302 köbinches (4.9 literes) V8-as motor rejtőzik az átalakított motorháztető alatt. A motor 370 lóerős, legnagyobb nyomatéka pedig 500 newtonméter. Ezt kovácsolt dugattyúk, hajtókarok, speciális főtengely és az új Saleen 302-es szelepfedél alkalmazásával érték el. Az utastérben a külsőhöz passzoló fekete-narancs bőrkárpitozást találunk. A sportülések mellé egyedi váltógomb és műszerek, valamint bőrborítású kormány is társul. A műszerfal tetejére a motorolaj állapotát jelző órák kerültek. Abszolút egyedi megjelenés limitált darab, 50-es gyártási szám.
Egyetlen szépség hibája az ára: 19.500.000 Ft
Ez a svájci Parnelli most eladó. 2000 km van benne és 75 000,- CHF-ra tartják.TomiTomi írta:
Nemgyenge!TomiTomi írta:Picike tuning ennek a szép autónak:
Adrenaline Autosport Twin Turbo Parnelli Jones Mustang-ja