2008-2009 Ford Shelby GT500KR "King of the Road"
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
de ha azt veszem Shelby akkor is és ma is a régi GT500KR-el csúnyán lehúzta a népet...
Ő maga mondta, hogy a klasszikus GT500KR csak a matricában különbözik a GT500-tól...
Ma azért jobb a helyzet
Ő maga mondta, hogy a klasszikus GT500KR csak a matricában különbözik a GT500-tól...
Ma azért jobb a helyzet
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Igen cserél benne pár amúgy sem oda való alkatrészt...StangMan írta:Ma azért jobb a helyzet
@TomiTomi, ha Velorexet újra gyártok 10 db-os szériában, akkor 100 M lesz az ára, mert kevés?
Mindegy, ezen kár vitázni, én örülök, ha lesz olyan marha aki "egy matricáért" fizet +35. e-t, mert legalább segít a Shellby műveknek nagy haszon elérésében és futhat még sokáig a szekér és talán lesz pár komoly tuning megoldások is a jövőben.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A Motor Trend is ott volt Salt Lake City-ben a Miller Motorsports Park-ban.

Az újságírójuk is úgy kezdi a cikket, hogy a GT500-as kedvencük volt, de azért akadt egy-két kívánságuk: . "Szeretnénk kevesebb alulkormányzottságot. Jó lenne több leszórítóerő nagy sebességeknél. Jobban kezelhető fenék kötelező és morcosabb szívó és kipufogó hang pedig tényleg elkelne. Ja, és bármit tesztek, legyen a kocsi erősebb is."
Shelby és Ford válasza ennyi volt: We can do that! (Meg tudjuk csinálni.)

A cikk kiemeli, hogy ez volt az első modell, amit SVT és Shelby tényleg közösen fejlesztett ki és hosszan fejtegeti, hogy mi mindent optimalizáltak e cégek a GT500-ason, hogy KR legyen belőle. Az újságíró sem kevesli a 35 ezer dolláros felárat, mégis úgy cseng ki a cikk, hogy egy GT500KR-t találni a saját garázsban olyan mintha Charlize Theron várna rád a fürdőkádadban.



További szuper képeket itt találsz és a teljes cikket itt olvashatod.

Az újságírójuk is úgy kezdi a cikket, hogy a GT500-as kedvencük volt, de azért akadt egy-két kívánságuk: . "Szeretnénk kevesebb alulkormányzottságot. Jó lenne több leszórítóerő nagy sebességeknél. Jobban kezelhető fenék kötelező és morcosabb szívó és kipufogó hang pedig tényleg elkelne. Ja, és bármit tesztek, legyen a kocsi erősebb is."
Shelby és Ford válasza ennyi volt: We can do that! (Meg tudjuk csinálni.)

A cikk kiemeli, hogy ez volt az első modell, amit SVT és Shelby tényleg közösen fejlesztett ki és hosszan fejtegeti, hogy mi mindent optimalizáltak e cégek a GT500-ason, hogy KR legyen belőle. Az újságíró sem kevesli a 35 ezer dolláros felárat, mégis úgy cseng ki a cikk, hogy egy GT500KR-t találni a saját garázsban olyan mintha Charlize Theron várna rád a fürdőkádadban.



További szuper képeket itt találsz és a teljes cikket itt olvashatod.
Ehhh Lömi bármit mondhatsz
te ezt nem szereted... ilyen a piac... De azért szeretünk...
Ha megtehetném fizetnék, hogy ez a pofa figyeljen a garázsomban

Ha megtehetném fizetnék, hogy ez a pofa figyeljen a garázsomban

-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Amerikai árakat ne hasonlítsunk EU-hoz, de ezt Te is tudod, mert minden olcsóbb OTT (felszereltséget is nézni kell). Az árakat mindenhol lefelé kerek ezresre kerekítve:TomiTomi írta:Kereken 80 ezer dollár az ára a 2008-as GT500KR-nek. Ha belegondolok, hogy Svájcban mit adnának ennyi pénzért, akkor kimondottan jutányos.
46.e Chevrolet Corvette, LT1 6.2L V8, 16 valve, 430 hp, 6 seb kézi (sosem szerettem a Corvette-t, de amerikai gép, tehát jó hasonlítás, bár ugye ez sport autó és nem Muscle Car - ha már annak nevezzük a Mustangot).
50.e Audi S5 Quattro, 4.2L V8, 32 valve, 354 hp, 6 seb kézi
56.e BMW M3, 4.0L V8, 32 valve, 414 hp, 6 seb kézi
72.e Chevrolet Z06 Corvette, LS7 7.0L V8, 505 hp, (sima gyári gép semmi tuning és 7,0 L 505 Le. Ez ugye még simán tuningolható is...)
74.e Jaguár XK, 4.2L V8, 32 valve, 300 hp, 6 seb automata
75.e BMW M6, 4.8L V8, 32 valve, 360 hp, 6 seb kézi
80.e Ford Shelby GT500KR, 5.4L V8 (Supercharger), 32 valve, 540hp, 6 seb kézi,
85.e Dodge Viper SRT-10, 8.4L V10, 20 valve, 600 hp , 6 seb kézi
100.e 2009-ben Chevrolet ZR-1 Corvette, 6.2L LS-9 V8 (Supercharger), 620+ hp
110.e Maserati GranTurismo, 4.2L V8, 32 valve, 405 hp, 6 seb automata
Tehát mindenki döntse el mi olcsó és mi drága...
Az árát leszámítva nekem is nagyon tetszik a gép. Ez a kék nagyon jó szín!
Viszont egy kérdés, nem arról volt szó, hogy üvegtetős lesz?
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha lekerekíted az árakat, akkor a KR csak 79.
Továbbra is azt állítom, hogy kevesebb mint 2000 db-os sorozatért nem rossz ár. Mint Stang is írta, a piac több mint 50 ezret hajlanó ráfizetni a listaárra, csak hogy kapjon egyet.
Tudtommal lesz üvegtetős, legalábbis az első darab, amit elárvereztek, olyan volt.
Továbbra is azt állítom, hogy kevesebb mint 2000 db-os sorozatért nem rossz ár. Mint Stang is írta, a piac több mint 50 ezret hajlanó ráfizetni a listaárra, csak hogy kapjon egyet.
Tudtommal lesz üvegtetős, legalábbis az első darab, amit elárvereztek, olyan volt.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22192
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Road & Track is kint járt Utah-ban a versenypályán.

Hasonlókat ír mint a Motor Trend, neki is tetszik a kocsi. A cikket itt találjátok: First Drive: 2008 Ford Shelby GT500KR

Hasonlókat ír mint a Motor Trend, neki is tetszik a kocsi. A cikket itt találjátok: First Drive: 2008 Ford Shelby GT500KR
Ez "csak" egy First Drive, de az az érzésem, hogy a Shelby GT500KR az az autó futóművileg, aminek az alap GT500-nak lennie kellene...
-= '87 Ford Mustang GT =-
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:
