2008-2009 Ford Shelby GT500KR "King of the Road"

Moderátorok: TomiTomi, StangMan

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.05.14 12:06

Igazad van: ezt itt kellene folytatni: Challenger

(A lehúzás az lehúzás, mindegy ki a cég, de ugye itt nem Ford, ha jól tudom...)

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.05.14 12:32

Ez a lehúzás is nézőpont kérdése... mi csórik vagyunk... lehúzásnak tűnhet...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.05.14 12:46

StangMan írta:Ez a lehúzás is nézőpont kérdése... mi csórik vagyunk... lehúzásnak tűnhet...
35.000 dollár + autó (mennyi is 50.e? ) kint is nagy pénz!

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22163
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.05.14 13:06

LeMans67 írta:
StangMan írta:Ez a lehúzás is nézőpont kérdése... mi csórik vagyunk... lehúzásnak tűnhet...
35.000 dollár + autó (mennyi is 50.e? ) kint is nagy pénz!
De még 2000 db se készül belőle, az meg még kint is kicsi sorozat. ;)

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.05.14 13:36

de ha azt veszem Shelby akkor is és ma is a régi GT500KR-el csúnyán lehúzta a népet...

Ő maga mondta, hogy a klasszikus GT500KR csak a matricában különbözik a GT500-tól...

Ma azért jobb a helyzet ;)
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.05.14 13:58

StangMan írta:Ma azért jobb a helyzet ;)
Igen cserél benne pár amúgy sem oda való alkatrészt... :D Jó viccet félre téve, komolyan kérdem, ha a gépre nem Mustang hanem Toyota lenne ráírva és az alapmodell árát elkérnék +40 Le-ért akkor mit mondanátok?

@TomiTomi, ha Velorexet újra gyártok 10 db-os szériában, akkor 100 M lesz az ára, mert kevés?

Mindegy, ezen kár vitázni, én örülök, ha lesz olyan marha aki "egy matricáért" fizet +35. e-t, mert legalább segít a Shellby műveknek nagy haszon elérésében és futhat még sokáig a szekér és talán lesz pár komoly tuning megoldások is a jövőben.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22163
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.05.14 14:36

A Motor Trend is ott volt Salt Lake City-ben a Miller Motorsports Park-ban.

Kép

Az újságírójuk is úgy kezdi a cikket, hogy a GT500-as kedvencük volt, de azért akadt egy-két kívánságuk: . "Szeretnénk kevesebb alulkormányzottságot. Jó lenne több leszórítóerő nagy sebességeknél. Jobban kezelhető fenék kötelező és morcosabb szívó és kipufogó hang pedig tényleg elkelne. Ja, és bármit tesztek, legyen a kocsi erősebb is." :mrgreen:

Shelby és Ford válasza ennyi volt: We can do that! (Meg tudjuk csinálni.)

Kép

A cikk kiemeli, hogy ez volt az első modell, amit SVT és Shelby tényleg közösen fejlesztett ki és hosszan fejtegeti, hogy mi mindent optimalizáltak e cégek a GT500-ason, hogy KR legyen belőle. Az újságíró sem kevesli a 35 ezer dolláros felárat, mégis úgy cseng ki a cikk, hogy egy GT500KR-t találni a saját garázsban olyan mintha Charlize Theron várna rád a fürdőkádadban.

Kép

Kép

Kép

További szuper képeket itt találsz és a teljes cikket itt olvashatod.

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.05.14 14:53

Ehhh Lömi bármit mondhatsz :blah: te ezt nem szereted... ilyen a piac... De azért szeretünk... :shhh:

Ha megtehetném fizetnék, hogy ez a pofa figyeljen a garázsomban :rulez:

Kép
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.05.14 14:55

Ránézek és elolvadok.... :wow:
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.05.14 15:42

Nagyon jó ez a szín összeállítás szerintem!

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22163
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.05.14 15:54

LeMans67 írta:35.000 dollár + autó (mennyi is 50.e? ) kint is nagy pénz!
Kereken 80 ezer dollár az ára a 2008-as GT500KR-nek. Ha belegondolok, hogy Svájcban mit adnának ennyi pénzért, akkor kimondottan jutányos. :mrgreen:

Avatar
LeMans67
Városi versenyző
Hozzászólások: 2314
Csatlakozott: 2007.07.03 7:34

Hozzászólás Szerző: LeMans67 » 2008.05.14 16:43

TomiTomi írta:Kereken 80 ezer dollár az ára a 2008-as GT500KR-nek. Ha belegondolok, hogy Svájcban mit adnának ennyi pénzért, akkor kimondottan jutányos. :mrgreen:
Amerikai árakat ne hasonlítsunk EU-hoz, de ezt Te is tudod, mert minden olcsóbb OTT (felszereltséget is nézni kell). Az árakat mindenhol lefelé kerek ezresre kerekítve:

46.e Chevrolet Corvette, LT1 6.2L V8, 16 valve, 430 hp, 6 seb kézi (sosem szerettem a Corvette-t, de amerikai gép, tehát jó hasonlítás, bár ugye ez sport autó és nem Muscle Car - ha már annak nevezzük a Mustangot).
50.e Audi S5 Quattro, 4.2L V8, 32 valve, 354 hp, 6 seb kézi
56.e BMW M3, 4.0L V8, 32 valve, 414 hp, 6 seb kézi
72.e Chevrolet Z06 Corvette, LS7 7.0L V8, 505 hp, (sima gyári gép semmi tuning és 7,0 L 505 Le. Ez ugye még simán tuningolható is...)
74.e Jaguár XK, 4.2L V8, 32 valve, 300 hp, 6 seb automata
75.e BMW M6, 4.8L V8, 32 valve, 360 hp, 6 seb kézi
80.e Ford Shelby GT500KR, 5.4L V8 (Supercharger), 32 valve, 540hp, 6 seb kézi,
85.e Dodge Viper SRT-10, 8.4L V10, 20 valve, 600 hp , 6 seb kézi
100.e 2009-ben Chevrolet ZR-1 Corvette, 6.2L LS-9 V8 (Supercharger), 620+ hp
110.e Maserati GranTurismo, 4.2L V8, 32 valve, 405 hp, 6 seb automata

Tehát mindenki döntse el mi olcsó és mi drága...
Az árát leszámítva nekem is nagyon tetszik a gép. Ez a kék nagyon jó szín!
Viszont egy kérdés, nem arról volt szó, hogy üvegtetős lesz?

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22163
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.05.14 19:56

Ha lekerekíted az árakat, akkor a KR csak 79. :szent:

Továbbra is azt állítom, hogy kevesebb mint 2000 db-os sorozatért nem rossz ár. Mint Stang is írta, a piac több mint 50 ezret hajlanó ráfizetni a listaárra, csak hogy kapjon egyet. ;)

Tudtommal lesz üvegtetős, legalábbis az első darab, amit elárvereztek, olyan volt.

Avatar
TomiTomi
Admin
Hozzászólások: 22163
Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TomiTomi » 2008.05.27 20:02

Road & Track is kint járt Utah-ban a versenypályán.

Kép

Hasonlókat ír mint a Motor Trend, neki is tetszik a kocsi. A cikket itt találjátok: First Drive: 2008 Ford Shelby GT500KR

Avatar
StangMan
Admin
Hozzászólások: 7076
Csatlakozott: 2007.06.06 10:09
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: StangMan » 2008.05.27 22:14

Ez "csak" egy First Drive, de az az érzésem, hogy a Shelby GT500KR az az autó futóművileg, aminek az alap GT500-nak lennie kellene...
-= '87 Ford Mustang GT =-

Enyém volt a -= Millenium Falcon =- is, de eladtam egy csávónak akinek volt egy bazi nagy, szőrös majma...
állítólag lenyomták vele a Birodalmat :sziapici:

Válasz küldése