A 600lóerős változatban a Ford Racing kompresszora üzemel...
A 725 lovas változathoz Shelbyék Kenne Bell "BigBore" Twin Screw kompresszorát választották.
A kompresszor különlegessége, hogy a mehgajtása kevesebb erőt igényel a motor részéről (Kenne Bell tesztjei szerint azonos nyomáson ez akár 56 lóerő is lehet).
A hatalamas kompresszor "légellátását" a Mammutnak becézett, 2x75mm-es fojtószelep biztosítja.
A SuperSnake 725 lovas változata, csak kúpékba rendelhető, mert a kabriók kasztnija nem eléggé merev ehhez az erőhöz...
huh... a könnyem is kicsordul, annyira gyönyörű...
Elküldve: 2009.01.14 7:28
Szerző: StangMan
Ehhh.... egy kis videócsemege
Torque.TV Head to Head Challenge Shelby GT500 Supersnake vs Nuformz Challenger
No comment. A lényeg a lényeg, hogy a Challenger 7ezres, a Shelby 5.4-es... Azt látni, hogy az 1600 köbcenti, hosszú távon azért előjön... de összességében a Shelby keni-vágja, üti-veri
A pályán majd 2mp-t kap a Challenger... az meg nem kevés...
Szó se róla, nekem bejön a Challenger, de Supersnake rulz és ez van
Elküldve: 2009.01.14 7:30
Szerző: StangMan
3 kör a Daytona-i pályán egy Supersnake-el...
Elküldve: 2009.01.14 20:51
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:Shelby GT500 Supersnake vs Nuformz Challenger
A NHRA Motorsports Museum-ban Shelby bemutatta a GT500 Super Snake Prudhomme Edition modell, mely 750 LE-s, versenybenzinnel 800. A kocsit Don "The Snake" Prudhomme-ról nevezték el, aki 1968-ban Shelby versenyzője volt.
A kocsi utcai forgalomban résztvehet és vagy 99 995,- $-ért upgrade-elbnek GT5000-ast vagy 149 995,- $-ért kompletten megvásárolható. Ez egy 100 db-ra limitált széria.