StangMan írta:Nagyon kiváncsi lennék, hogy futóműben és kerékben még mit lehet a GT500 alá tolni, mert minden tesztben a trakció hiánya a nagy baja...
Most felröppent az a pletyka, hogy a GT500as az új alu V8ast (Coyote) motort EcoBoost kivitelben kapja. Teljesítményben 600 LEre saccolják az autósújságírók.
Ha tényleg jön ez a motor, akkor sokkal jobb lesz a súlyelosztása a GT500nak. Most nagyon orr-nehéz...
Ford megcáfolta ezt a verziót. Biturbo Coyote-ot nem kap a GT500-as. Viszont az 5.4-es alumíniumból lesz...
Eddigi infó szerint a 2011-es motor 5,4 l-es alublokk 550 LE-vel.
Elküldve: 2010.02.07 17:22
Szerző: burnoczky
jó a felnie
de maga a kocsi is tetszik viccen kívül nagyon állat.
Elküldve: 2010.02.09 12:00
Szerző: TomiTomi
Infók
- Motor: 5,4 l, V8, kompresszor, 550 LE, 691 Nm
- a nyomaték 80 %-a 1750-6250 ford/min tartományban megvan
- a motor 46 kg-al, a kocsi 54 kg-al könnyebb mint a 2010-es
Elküldve: 2010.02.09 12:09
Szerző: TomiTomi
2011 Ford Shelby GT500 Convertible
Elküldve: 2010.02.09 13:28
Szerző: szireta68
milyen jó lehet télen kabriózni
no meg a hátsó index megoldásra mit lépnek majd a Mozaik utcában
amúgy egy DÖG, de nekem asszem inkább a coupé kéne
Elküldve: 2010.02.10 13:31
Szerző: atyka
Hát napira a coupe, bulizni meg a másik...így kerek a világ.
A Ford most jutott el odáig, hogy izomautója legerősebb változatát is lecserélje. A motor erősebb és könnyebb lett, a formaterv látványosabb, de a lényeg nem változott: a GT500 továbbra is a leggyorsabb modell marad a Ford kínálatában.