Oldal: 6 / 14

Elküldve: 2010.03.07 21:18
Szerző: Chopper
TomiTomi írta:2010 Geiger Cars Shelby GT500

5.4-liter V8, 799 LE, 945 Nm, végseb. 352 km/h
Ez nálam mindent visz... ;)

@burnoczky: Szerintem felesleges mert nem férne bele, ha netán mégis, akkor a gyári alkatrészek nem bírnák, még a váltórúdra is csomót kötne, méghozzá duplát... :)

Elküldve: 2010.03.07 23:00
Szerző: TomiTomi
Szvsz ezzel a végsebességgel igen nagyot mondtak. :hmm:

Elküldve: 2010.03.08 19:49
Szerző: Chopper
TomiTomi írta:Szvsz ezzel a végsebességgel igen nagyot mondtak. :hmm:
Lehetséges, valahogy nehéz elhinni hogy ez a karosszéria így hasítja a levegőt... a híres nyíl alaktól messze van amit a legjobbnak tartanak aerodinamikailag... ;)
Erőből nem szenved hiányt, nem tudom hogy a sebességváltó hogy van kalibrálva, hátránya ez a forma ilyen szempontból, de egy Mustang nem 300 km/h feletti száguldozásra való, nagyot fog az a fránya levegő... ;)

De, még mindig kéne... :D

Elküldve: 2010.03.08 20:02
Szerző: Chopper
Találtam egy cikket róla...
vezess.hu írta:Egy hónapja készült el az új Ford Mustang legdurvább változata a Shelby GT500 igen meggyőző 558 lóerős teljesítménnyel.

Ám a GeigerCars nem érte be a gyári 5,4 literes V8-assal, egy kompresszor beépítésével orvosolták a szerintük visszafogott teljesítményt. A 3,3 literes feltöltő 1,6 barral pumpálja a levegőt a motorba, amely ennek nyomán komoly pluszerőket enged szabadon. A teljesítménye 810 lóerőre emelkedett, miközben a maximális nyomaték 945 newtonméterre nőtt.



Azt nem hozta nyilvánosságra a GeigerCars, mire képes rövidtávon a Mustang, azt azonban nem rejtik véka alá, hogy a végsebessége 354 km/óra. Ez azért nem semmi, látva a kocsi formáját.

Azért, hogy elviselje a nagyobb nyomatékot átalakították a hajtásrendszert, ugyanakkor a nagyobb tempó miatt lecserélték a fékrendszert is. További újdonság a 20 colos kerekek és a módosított futómű alkalmazása.

Elküldve: 2010.03.08 21:56
Szerző: TomiTomi
A 20"-os kerék tényleg nagy újdonság. Ki látott már olyat Mustangon?! :P

Elküldve: 2010.03.25 9:59
Szerző: TomiTomi
Autoblog: 2010 Ford Shelby GT500

Kép

Csak most jutottak hozzá a 2010es modellhez. Nagyon tetszik nekik, csak mivel egy hónapon belül jön a 2011es alublokkal, így szerintük ez a legjobb autó, amit sosem vennének meg. ;)

A cikket itt és további képeket itt találsz.


Elküldve: 2010.03.30 18:30
Szerző: Martin
ha valaki esetleg mégis megvenné, és megunja, ócsón átveszem... ;)
Ez a gép egyszerűen fogalmazva a "KELL KELL KELL" kategória!!! :D
dögös forma, imádnivaló motor, tökéletes márka.. mi kell még???

Elküldve: 2010.03.30 20:02
Szerző: TomiTomi
Talán inkább a 2011-es modell? Alumotorral, jobb súlyelosztással? :hmm:

Elküldve: 2010.04.01 6:39
Szerző: atyka
Nekem jó lenne ez a gagyi 2010-es is...vasmotor, rossz súlyelosztás nem számít. Jöhet.

Elküldve: 2010.04.01 7:43
Szerző: TomiTomi
Igénytelen vagy. :P

Elküldve: 2010.05.19 8:31
Szerző: TomiTomi
2011 Shelby GT500 a Virginia International Raceway Grand West Course-on


Elküldve: 2010.05.24 10:14
Szerző: TomiTomi
Hivatalos videó SVTtől (zene nélkül eredeti hangokkal):

2011 Ford Shelby GT500


Elküldve: 2010.05.28 11:05
Szerző: TomiTomi
Autoblog: 2011 Ford Shelby GT500 - első teszt

Kép

Nagyon lelkesek, szerintük sokkal jobb mint a 2010es modell volt. ;)

További képek itt.

Elküldve: 2010.05.31 11:02
Szerző: TomiTomi
Motor Trend: 2011 Ford Shelby GT500 - első teszt

Kép

Műszaki adatok
Felépítés orrmotor, hátsókerék hajtás, 4 személyes, 2 ajtós coupé
Motor 5,4 l / 550 LE / 691 Nm / kompresszoros DOHC 32 szelepes V8
Váltó 6 sebességes kézi
Önsúly 1710 kg
Tengelytáv 272 cm
Hossz x szélesség x magasság 478 x 188 x 138 cm
0-96 km/h 4,2 s
Fogyasztás EPA város/autóút 15,7 / 10,2 l / 100 km
Alapár 49 495 $

További képek itt.

Elküldve: 2010.07.05 11:04
Szerző: TomiTomi
Winding Road: Pony Express

Teszt a 2011-es GT500assal. Igen lelkesek. ;)