Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Moderátorok: TomiTomi, StangMan
-
- Kabóca
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2012.06.21 0:08
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Sziasztok!
Ford Mustang vásárlása elé érkeztem, nekem ez az abszolút álomautó, és most végre megkaparinthatok egyet, ehhez szeretnék segítséget kérni, információkat gyűjteni. Mindenképpen jól körbeszeretném járni a dolgokat a vétel előtt, ha eddig kibírtam, most nem szeretném elkapkodni. Az "alap" motorral szerelt változatban gondolkodok. Tehát 3 változat merült fel:
1. min. 2008-as évjáratú, régi karosszériaváltozatú 4000 cm3
2. Ugyanez a motor, de 2010-es karosszéria
3. Ha keret engedi (egyenlőre még drágának tűnnek), az új 3,7-es motorral szerelt, 2011-es modellév.
És mindenképp coupe.
Mindenképpen Magyarországon szeretnék venni egyet, nyilván Amerikából nagyobb lenne a választék, de látatlanba nem merek autót venni, persze e téren is ha valakinek van tippje, tanácsa, szívesen fogadom.
És akkor néhány kérdés ami így első körben eszembe jutott:
Mire érdemes figyelni vásárláskor? Valamilyen gyakori hiba esetleg? Jellemző-e hogy törött modelleket hoznak be, amit kipofozva, sérülés nélküliként kívánnak továbbadni?
Mi a tapasztalat egy ilyen autó fenntartásával kapcsolatban, mennyivel költségesebb mint egy európai autónak, milyen a szerviz háttér?
Ennél az "alap" motornál milyen fogyasztással lehet kalkulálni, valóban igaz, hogy az új 3,7-es motor 25%-kal kevesebbet fogyaszt?
Első körben ennyi, aztán úgyis merülnek fel bennem folyamatosan a kérdések.
Ford Mustang vásárlása elé érkeztem, nekem ez az abszolút álomautó, és most végre megkaparinthatok egyet, ehhez szeretnék segítséget kérni, információkat gyűjteni. Mindenképpen jól körbeszeretném járni a dolgokat a vétel előtt, ha eddig kibírtam, most nem szeretném elkapkodni. Az "alap" motorral szerelt változatban gondolkodok. Tehát 3 változat merült fel:
1. min. 2008-as évjáratú, régi karosszériaváltozatú 4000 cm3
2. Ugyanez a motor, de 2010-es karosszéria
3. Ha keret engedi (egyenlőre még drágának tűnnek), az új 3,7-es motorral szerelt, 2011-es modellév.
És mindenképp coupe.
Mindenképpen Magyarországon szeretnék venni egyet, nyilván Amerikából nagyobb lenne a választék, de látatlanba nem merek autót venni, persze e téren is ha valakinek van tippje, tanácsa, szívesen fogadom.
És akkor néhány kérdés ami így első körben eszembe jutott:
Mire érdemes figyelni vásárláskor? Valamilyen gyakori hiba esetleg? Jellemző-e hogy törött modelleket hoznak be, amit kipofozva, sérülés nélküliként kívánnak továbbadni?
Mi a tapasztalat egy ilyen autó fenntartásával kapcsolatban, mennyivel költségesebb mint egy európai autónak, milyen a szerviz háttér?
Ennél az "alap" motornál milyen fogyasztással lehet kalkulálni, valóban igaz, hogy az új 3,7-es motor 25%-kal kevesebbet fogyaszt?
Első körben ennyi, aztán úgyis merülnek fel bennem folyamatosan a kérdések.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22168
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Szia!
Szerintem elég nagy különbség van a 2005-2009, a 2010es és 2011-2013as modellek között. Ezért lenne néhány megjegyzésem.
1. Miért zárod ki a 2005-2007es modelleket? A Mustang Európában hobbiautó vagy napi használatú. Ha az előbbiben van, akkor simán lehet egy 2005ös jobb az utóbbiból egy 2008asnál.
2. Szerintem 2005-2010ig csak 600 ccm volt a kicsi és a nagy motor között. Érdemes meggondolni, hogy nem akarsz-e inkább V8ast ebből az időből. Főleg jobb a futóműve a V8asnak és a V6os nem véletlenül van leszabályozva 180nál.
3. 2011-től sokkal modernebb motorokat szereltek. Kevesebbet fogyasztanak, jobban mennek.
4. Szerintem elég nagy hangulatbeli különbség van a korai (2005-2009) és a ráncfelvarrott pónik között. A korai faragatlanabb, ócskább belül (bár az IUP- interior upgrade package - nagyot dob rajta) És nagyon retro. A ráncfelvarrott modernebb kívül és belül, sokkal kulturáltabb. Érdemes mindkét félét megnézni, mielőtt döntesz.
5. Szerintem az EUból is érdemes lehet hozni. Csak regadót kell rá fizetni, viszont megnézhető.
Szerintem elég nagy különbség van a 2005-2009, a 2010es és 2011-2013as modellek között. Ezért lenne néhány megjegyzésem.
1. Miért zárod ki a 2005-2007es modelleket? A Mustang Európában hobbiautó vagy napi használatú. Ha az előbbiben van, akkor simán lehet egy 2005ös jobb az utóbbiból egy 2008asnál.
2. Szerintem 2005-2010ig csak 600 ccm volt a kicsi és a nagy motor között. Érdemes meggondolni, hogy nem akarsz-e inkább V8ast ebből az időből. Főleg jobb a futóműve a V8asnak és a V6os nem véletlenül van leszabályozva 180nál.
3. 2011-től sokkal modernebb motorokat szereltek. Kevesebbet fogyasztanak, jobban mennek.
4. Szerintem elég nagy hangulatbeli különbség van a korai (2005-2009) és a ráncfelvarrott pónik között. A korai faragatlanabb, ócskább belül (bár az IUP- interior upgrade package - nagyot dob rajta) És nagyon retro. A ráncfelvarrott modernebb kívül és belül, sokkal kulturáltabb. Érdemes mindkét félét megnézni, mielőtt döntesz.
5. Szerintem az EUból is érdemes lehet hozni. Csak regadót kell rá fizetni, viszont megnézhető.
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
erdeklodj naluk nyugodtan , nezheted , probalhatod
http://vurdon.hu/kategoria/kinalatunk.html?oldal=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vurdon.hu/kategoria/kinalatunk.html?oldal=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
2. Öööö, 700, nem?TomiTomi írta:Szia!
Szerintem elég nagy különbség van a 2005-2009, a 2010es és 2011-2013as modellek között. Ezért lenne néhány megjegyzésem.
1. Miért zárod ki a 2005-2007es modelleket? A Mustang Európában hobbiautó vagy napi használatú. Ha az előbbiben van, akkor simán lehet egy 2005ös jobb az utóbbiból egy 2008asnál.
2. Szerintem 2005-2010ig csak 600 ccm volt a kicsi és a nagy motor között. Érdemes meggondolni, hogy nem akarsz-e inkább V8ast ebből az időből. Főleg jobb a futóműve a V8asnak és a V6os nem véletlenül van leszabályozva 180nál.
3. 2011-től sokkal modernebb motorokat szereltek. Kevesebbet fogyasztanak, jobban mennek.
4. Szerintem elég nagy hangulatbeli különbség van a korai (2005-2009) és a ráncfelvarrott pónik között. A korai faragatlanabb, ócskább belül (bár az IUP- interior upgrade package - nagyot dob rajta) És nagyon retro. A ráncfelvarrott modernebb kívül és belül, sokkal kulturáltabb. Érdemes mindkét félét megnézni, mielőtt döntesz.
5. Szerintem az EUból is érdemes lehet hozni. Csak regadót kell rá fizetni, viszont megnézhető.




3.Viszont elég szépen tarthatja is az árát szerintem.

4.Hozzáállás kérdése: Elfajzott jellem lehetek, de rajtam kívűl sokaknak nem tetszik a belső műanyag-műszerfal, szellőzők, etc. kombója. Szerintem meg nem gáz.
5. Viszont ha van magyar papíros, érdemes lenne azt venni. Rengeteg utánajárástól és sz*pástól ment meg.

-
- Kabóca
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2012.06.21 0:08
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
TomiTomi:
2008 előttit azért zártam ki, mert én is azok az emberek közé tartozom, akik inkább nézik a kort mint hogy mennyit futott, természetesen egy bizonyos km mennyiség felettit már nem vennék meg, bár nem tudom ezeknél az autóknál mennyire jellemző hogy manipulálják a km órát.
A motor terén én úgy vagyok vele, hogy bőszen elég a kisebb, aztán lehet gyorsan beleszeretnék a V8-ba, de azért 1-2 liter is sokat számít több évre levetítve, meg a plusz lóerő a biztosításban is megjelenik, szóval próbálok egy picit az eszemre is hallgatni a szívem mellett, bár nem tudom mennyire lehetséges ez egy ilyen autónál
Nekem igazából az eredeti forma, meg a ráncfelvarott is tetszik, az tény, hogy a 2010 előttiek sokkal retrobbak, így vagyok az új 3,7es motorral is, hogy az már nem igazi amerikai motor
, bár érthető hogy nekik is haladni kell a korral.
Ha EU-ból hozok be pl. Németországból akkor regadót megfizetve simán kap rendszámot vagy beleköthetnek dolgokba. Ill. regadó tekintetében milyen környezetvédelmi osztályba sorolandó, a régi ill. az új motor. http://www.euvonal.hu/regado.php" onclick="window.open(this.href);return false;
John Deere:
Én is kíváncsi lennék, hogy pontosan miben jobb a V8-as futóműve, mennyire érződik ez normál használat mellett, a 190-es határt nem biztos hogy sűrűn feszegetném, max Németországon átutazva (bár már ott is egyre kevésbé).
Nekem is bejön az interior, igaz nem a legminőségibb anyagokból készült.
Pont ezért gondolkodom Magyarországi vételben (magyar rendszámos), mert azt megveszem és használhatom. Vagy olyan kereskedőtől szeretnék esetleg vásárolni, aki elintézi a magyar forgalomba helyezést, és én forgalomba helyezve hozom el.
Stierg:
Rendelésre esetleg tudsz egyedi igénynek megfelelő darab beszerzésében, forgalomba helyezésében is segíteni?
Tudnátok esetleg fogyasztásra nézve hozzávetőleges adatokat írni személyes tapasztalat alapján. TomiTomi neked ha jól nézem V8-asod, John Deere neked meg V6-osod van.
Köszi!
2008 előttit azért zártam ki, mert én is azok az emberek közé tartozom, akik inkább nézik a kort mint hogy mennyit futott, természetesen egy bizonyos km mennyiség felettit már nem vennék meg, bár nem tudom ezeknél az autóknál mennyire jellemző hogy manipulálják a km órát.
A motor terén én úgy vagyok vele, hogy bőszen elég a kisebb, aztán lehet gyorsan beleszeretnék a V8-ba, de azért 1-2 liter is sokat számít több évre levetítve, meg a plusz lóerő a biztosításban is megjelenik, szóval próbálok egy picit az eszemre is hallgatni a szívem mellett, bár nem tudom mennyire lehetséges ez egy ilyen autónál

Nekem igazából az eredeti forma, meg a ráncfelvarott is tetszik, az tény, hogy a 2010 előttiek sokkal retrobbak, így vagyok az új 3,7es motorral is, hogy az már nem igazi amerikai motor

Ha EU-ból hozok be pl. Németországból akkor regadót megfizetve simán kap rendszámot vagy beleköthetnek dolgokba. Ill. regadó tekintetében milyen környezetvédelmi osztályba sorolandó, a régi ill. az új motor. http://www.euvonal.hu/regado.php" onclick="window.open(this.href);return false;
John Deere:
Én is kíváncsi lennék, hogy pontosan miben jobb a V8-as futóműve, mennyire érződik ez normál használat mellett, a 190-es határt nem biztos hogy sűrűn feszegetném, max Németországon átutazva (bár már ott is egyre kevésbé).
Nekem is bejön az interior, igaz nem a legminőségibb anyagokból készült.
Pont ezért gondolkodom Magyarországi vételben (magyar rendszámos), mert azt megveszem és használhatom. Vagy olyan kereskedőtől szeretnék esetleg vásárolni, aki elintézi a magyar forgalomba helyezést, és én forgalomba helyezve hozom el.
Stierg:
Rendelésre esetleg tudsz egyedi igénynek megfelelő darab beszerzésében, forgalomba helyezésében is segíteni?
Tudnátok esetleg fogyasztásra nézve hozzávetőleges adatokat írni személyes tapasztalat alapján. TomiTomi neked ha jól nézem V8-asod, John Deere neked meg V6-osod van.
Köszi!
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
oliver777 írta:Sziasztok!
Ford Mustang vásárlása elé érkeztem, nekem ez az abszolút álomautó, és most végre megkaparinthatok egyet, ehhez szeretnék segítséget kérni, információkat gyűjteni. Mindenképpen jól körbeszeretném járni a dolgokat a vétel előtt, ha eddig kibírtam, most nem szeretném elkapkodni. Az "alap" motorral szerelt változatban gondolkodok. Tehát 3 változat merült fel:
1. min. 2008-as évjáratú, régi karosszériaváltozatú 4000 cm3
2. Ugyanez a motor, de 2010-es karosszéria
3. Ha keret engedi (egyenlőre még drágának tűnnek), az új 3,7-es motorral szerelt, 2011-es modellév.
És mindenképp coupe.
Mindenképpen Magyarországon szeretnék venni egyet, nyilván Amerikából nagyobb lenne a választék, de látatlanba nem merek autót venni, persze e téren is ha valakinek van tippje, tanácsa, szívesen fogadom.
És akkor néhány kérdés ami így első körben eszembe jutott:
Mire érdemes figyelni vásárláskor? Valamilyen gyakori hiba esetleg? Jellemző-e hogy törött modelleket hoznak be, amit kipofozva, sérülés nélküliként kívánnak továbbadni?
Mi a tapasztalat egy ilyen autó fenntartásával kapcsolatban, mennyivel költségesebb mint egy európai autónak, milyen a szerviz háttér?
Ennél az "alap" motornál milyen fogyasztással lehet kalkulálni, valóban igaz, hogy az új 3,7-es motor 25%-kal kevesebbet fogyaszt?
Első körben ennyi, aztán úgyis merülnek fel bennem folyamatosan a kérdések.
Éppen van egy ilyenem eladó( 2010 v6 4000 prémium),Forgalomba helyezve szép-jó kocsi, esetleg nézd meg hátha érdekel.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mu ... ng-5912791" onclick="window.open(this.href);return false;

- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22168
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
2. Nem. 4l és 4,6lJohn Deere írta:2. Öööö, 700, nem?4.0 és 4.7
Mit takar a jobb futómű? Lágyabb vagy keményebb a V8-é? Ha városra akarja, jó a lágy, csak szerintem nem sportos, hogy dülöngél, a V6-é meg gyárilag is keménykés volt, most meg még inkább egy új futóművel. Viszont tény, a V8-as nem hiszem, hogy annyival eszik többet mint amivel erősebb (ugye mégiscsak 80-90 LE-vel erősebb szériában), szóval nem a V6-ot akarom én védeni.
Amúgyis, mindenki állítja, a V8 az csak vényolc.
![]()
3.Viszont elég szépen tarthatja is az árát szerintem.![]()
4.Hozzáállás kérdése: Elfajzott jellem lehetek, de rajtam kívűl sokaknak nem tetszik a belső műanyag-műszerfal, szellőzők, etc. kombója. Szerintem meg nem gáz.
5. Viszont ha van magyar papíros, érdemes lenne azt venni. Rengeteg utánajárástól és sz*pástól ment meg.

3. Addig, amíg nem jön a következő generáció. Amúgy már a 2013as is nyomja egy kicsit a 2011 s 12es árát, hisz az is kapott egy kis ráncfelvarrást.
4. ugye én se azt mondtam, hogy az új a jobb. Csak azt mondtam, hogy más a kettő. Szeretem a 2005ösöm faragatlanságát. Pont az tetszik, hogy nagyon más mint a családi autóm.
5. Ugye ha az EUban forgalomba van helyezve, akkor Magyarországon is forgalomba kell helyezni. Nem vizsgázik, hanem honosítják a papírjait. És ha magad veszed az EUban, akkor nincs átírás.

- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22168
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Ezért próbáltam neked elmagyarázni, hogy az új Mustangokat kétféleképpen használják: hobbi autóként vagy napiként. Az első kategóriából egy 2005ös is lehet pöpec. És természetesen itthon ezt is ugyanúgy árulják mint a többi használtautót. És nagyon sok autó M.o.-ra törötten érkezik...oliver777 írta:2008 előttit azért zártam ki, mert én is azok az emberek közé tartozom, akik inkább nézik a kort mint hogy mennyit futott, természetesen egy bizonyos km mennyiség felettit már nem vennék meg, bár nem tudom ezeknél az autóknál mennyire jellemző hogy manipulálják a km órát.
Mindenki így kezdi, ezért ajánlom, hogy vásárlás előtt nézz körül. Utána a csere drága lehet... )Olvasd el, amit John Deere hozzászólására írtam a V6 kontra V8ról) Ugye azt is tartsd szem előtt, hogy 3,7-es V6os LEje nagyobb mint a 4,6os V8asé. (Persze a nyomatéka nem.oliver777 írta:A motor terén én úgy vagyok vele, hogy bőszen elég a kisebb, aztán lehet gyorsan beleszeretnék a V8-ba, de azért 1-2 liter is sokat számít több évre levetítve, meg a plusz lóerő a biztosításban is megjelenik, szóval próbálok egy picit az eszemre is hallgatni a szívem mellett, bár nem tudom mennyire lehetséges ez egy ilyen autónál![]()

A 3,7es és az 5 literes is sokkal modernebb motor, sokkal pörgösebbek mint a régiek. A 4 l-es V6os vasblokk, a többiek mind alu.oliver777 írta:Nekem igazából az eredeti forma, meg a ráncfelvarott is tetszik, az tény, hogy a 2010 előttiek sokkal retrobbak, így vagyok az új 3,7es motorral is, hogy az már nem igazi amerikai motor, bár érthető hogy nekik is haladni kell a korral.
A németországi eladó ezt meg tudja neked mondani, hogy ott milyen besorolást kapott. Az elején még vacilláltak EU4 és EU5 között a német hatóságok. (Meg olvasd el, amit J.D.-nél írtam.)oliver777 írta:Ha EU-ból hozok be pl. Németországból akkor regadót megfizetve simán kap rendszámot vagy beleköthetnek dolgokba. Ill. regadó tekintetében milyen környezetvédelmi osztályba sorolandó, a régi ill. az új motor. http://www.euvonal.hu/regado.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Ha jól emlékszem, a V6os futóművéből kispóroltak egy stabilizátort. És a kardánja elég gyenge, ezért szabályozták le 180nál a végsebességét. Persze krúzolni a V6ossal is tökéletesen lehet.oliver777 írta:Én is kíváncsi lennék, hogy pontosan miben jobb a V8-as futóműve, mennyire érződik ez normál használat mellett, a 190-es határt nem biztos hogy sűrűn feszegetném, max Németországon átutazva (bár már ott is egyre kevésbé).
Én is jól elvagyok a 2005össel. Igazán arra akartam felhívni a figyelmedet, hogy stílusban elég nagy a különbség a 2005-2009es és a 2011 utáni kocsik között. a 2010es a kettő keveréke, bár szerintem a kettő hátrányát egyesíti.oliver777 írta:Nekem is bejön az interior, igaz nem a legminőségibb anyagokból készült.
Vannak olyan srácok, akik forgalomba helyezésből élnek. Vásárlás előtt érdemes őket is kifaggatni.oliver777 írta:Pont ezért gondolkodom Magyarországi vételben (magyar rendszámos), mert azt megveszem és használhatom. Vagy olyan kereskedőtől szeretnék esetleg vásárolni, aki elintézi a magyar forgalomba helyezést, és én forgalomba helyezve hozom el.
Svájci napi használatban a komputer szerint ~12 l-t fogyaszt. Ez leginkább agglomerációs munkábajárást takar. Ha krúzolok országutakon, akkor 10 l körül fogyaszt. Budapesten sok relatíve rövid úttal 15-16 l-t. A kocsim automata váltós.oliver777 írta:Tudnátok esetleg fogyasztásra nézve hozzávetőleges adatokat írni személyes tapasztalat alapján. TomiTomi neked ha jól nézem V8-asod, John Deere neked meg V6-osod van.
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Itt Érden az egyik kereskedésben van egy fehér V6-os. Bár ha jól láttam kabrió.
-
- Kabóca
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2012.06.21 0:08
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Igen láttam az autót, végigböngésztem a hasznaltauto.hu-t, és volt pár jónak tűnő darab, köztük pont ezt is néztem, bár egy picit meghaladja a keretet, 6 millánál nem akartam többet költeni. Egyébként a vétel több mint valószínű, hogy őszre lesz halasztva, mert van egy másik gépem amitől nem akarok megválni, így viszont őszig nem fog megoldódni a garázskérdésem, és egyiket sem szeretném szabad ég alá tenni hónapokra. De nem is baj, nem lehet elég korán elkezdeni az utánajárást.Éppen van egy ilyenem eladó( 2010 v6 4000 prémium),Forgalomba helyezve szép-jó kocsi, esetleg nézd meg hátha érdekel.
Utaltam is rá hogy igazad van, csak nálam is (mint szerintem sok más embernél is) egy berögződés, hogy minél fiatalabb legyen. Igen gondoltam, hogy sok törve volt közöttük, jó lenne nem belefutni egy ilyenbe. De gondolom, hogy ha bevisszük az eladóval egy Ford márkakereskedésbe átnézetni (e nélkül nem nagyon szoktam autót venni), akkor ez azért talán kiszűrhető.Ezért próbáltam neked elmagyarázni, hogy az új Mustangokat kétféleképpen használják: hobbi autóként vagy napiként. Az első kategóriából egy 2005ös is lehet pöpec. És természetesen itthon ezt is ugyanúgy árulják mint a többi használtautót. És nagyon sok autó M.o.-ra törötten érkezik...
Gondolom, hogy rögtön beleszeretnék (árban sincs igazán különbség), de próbálok egy kicsit az eszemre is hallgatni, mert azért 1-2 liter fogyasztásbeli különbség is sok hosszútávon. Bár várom még JohnDeere-t hátha megdob egy V6-os fogyasztási adatsorral. Ja és TomiTomi köszi a fogyasztási adatokat.Mindenki így kezdi, ezért ajánlom, hogy vásárlás előtt nézz körül. Utána a csere drága lehet... )Olvasd el, amit John Deere hozzászólására írtam a V6 kontra V8ról) Ugye azt is tartsd szem előtt, hogy 3,7-es V6os LEje nagyobb mint a 4,6os V8asé. (Persze a nyomatéka nem.)
Ja és még egy fontos kérdés, amire nem érkezett eddig válasz. Fenntartása költségesebb egy európai autóhoz, vagy akár japán (mondhatnám, hogy nálunk is forgalmazott autóhoz) képest. Mondjuk TomiTomi, neked mi a tapasztalatod a családi járgánnyal összevetve.Cabrió nálam kicsukva, annyira nem vagyok oda a kabrió érzésért, a mostani kocsim is az, de alig használom lenyitott tetővel, ráadásul én a coupéba vagyok beleszeretve
Ill. milyen Magyarországon a szerviz háttér, léteznek szervizek, akik ilyen autókra specializálódtak, ill. ha mondjuk beviszem a Fordhoz a szerviz intervallum lejártakor (szervizkönyv vezetése végett), akkor tudnak hozzászólni valamit, vagy csak pislognak, hogy mi ez?

Köszi!
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22168
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Nem tudom neked összehasonlítani a családi autóval a költségeket, mert a Mustangom Svájcban él, a családi itthon.
Abban viszont egészen biztos vagyok, hogy hazai márkaszervizbe nem érdemes bevinni...
Viszont a Carfax segíthet legalább valamit a kocsi amerikai múltjáról megtudni.

Abban viszont egészen biztos vagyok, hogy hazai márkaszervizbe nem érdemes bevinni...
Viszont a Carfax segíthet legalább valamit a kocsi amerikai múltjáról megtudni.
-
- Kabóca
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2012.06.21 0:08
- Tartózkodási hely: Szeged
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Voltam fenn Pesten a héten, és ha már ott voltam benéztem egy kereskedésbe, bár az az autó ami miatt mentem (2010es V6 kézi váltó) nem volt benn, de volt egy másik (2012 V6 autómata), meg beszélgettem a kereskedővel. Maga az autó törött volt, ill. a másik is, ezt nem is titkolta, amit néztem azon bal első sárvédő volt cserélve, a másikon is valami, de azt nem tudta, mert igazából egy budakeszi-i csókáé a verdák, hozott be vagy 5-öt az államokból.
A lényeg amiért írok, hogy azt mondta, hogy azért relatíve olcsók (5,7-7 milla), mert ilyen kisebb sérüléssel lettek behozva, ami miatt amerikában igen csak lecsökken az ára? Ez valóban így lehet, hogy amerikában áron alul adják el ezeket az autókat? A sérülések ahogy mondtam kisebbek, tehát nem kellett vágni, nyujtópadozni stb. (azt mondta ilyeneket be se hoznak, mert nagyon drága megcsinálni, meg alkatrész sem nagyon van, ezért nem éri meg). Természetesen vétel előtt úgyis átnézetném valahol, hogy tényleg ilyen kisebb sérülése volt.
Egyébkét majd augusztus végén megyek fel egy egész napos autó mustrára.
Köszi!
Üdv.
A lényeg amiért írok, hogy azt mondta, hogy azért relatíve olcsók (5,7-7 milla), mert ilyen kisebb sérüléssel lettek behozva, ami miatt amerikában igen csak lecsökken az ára? Ez valóban így lehet, hogy amerikában áron alul adják el ezeket az autókat? A sérülések ahogy mondtam kisebbek, tehát nem kellett vágni, nyujtópadozni stb. (azt mondta ilyeneket be se hoznak, mert nagyon drága megcsinálni, meg alkatrész sem nagyon van, ezért nem éri meg). Természetesen vétel előtt úgyis átnézetném valahol, hogy tényleg ilyen kisebb sérülése volt.
Egyébkét majd augusztus végén megyek fel egy egész napos autó mustrára.
Köszi!
Üdv.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22168
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
A 3,7es V6os ellen két érv (illetve legyél vele tisztába)
- 180nál le vannak szabályozva. Nem érdemes eltávolítani, mert az autó sincs úgy megépítve, hogy gyorsabb menést bírja. (ez a 4l-es motorral szerelt Stangre is igaz)
- Svájcban sokan panaszkodnak, hogy a 3,7-es V6os rezonál 2500as fordulat körül. Úgy tűnik, hogy tenni nem lehet ellene, együtt kell vele élni.
- 180nál le vannak szabályozva. Nem érdemes eltávolítani, mert az autó sincs úgy megépítve, hogy gyorsabb menést bírja. (ez a 4l-es motorral szerelt Stangre is igaz)
- Svájcban sokan panaszkodnak, hogy a 3,7-es V6os rezonál 2500as fordulat körül. Úgy tűnik, hogy tenni nem lehet ellene, együtt kell vele élni.
- TomiTomi
- Admin
- Hozzászólások: 22168
- Csatlakozott: 2007.05.23 20:10
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
USA kocsi árak miatt meg nézz körül az ebayn. Nézd meg mennyiért viszik el a használt Stangeket.
- John Deere
- Kényelmesen krúzoló
- Hozzászólások: 1156
- Csatlakozott: 2010.01.07 10:42
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Ford Mustang 2008-2011 vásárlás
Én csak az 1. tényre szeretnék kérdezni. Hacsak a kedves tulaj-jelölt nem használja a nyugati autobahn-okon, úgy különben a 160+ végsebességnek mi értelme van?TomiTomi írta:A 3,7es V6os ellen két érv (illetve legyél vele tisztába)
- 180nál le vannak szabályozva. Nem érdemes eltávolítani, mert az autó sincs úgy megépítve, hogy gyorsabb menést bírja. (ez a 4l-es motorral szerelt Stangre is igaz)
- Svájcban sokan panaszkodnak, hogy a 3,7-es V6os rezonál 2500as fordulat körül. Úgy tűnik, hogy tenni nem lehet ellene, együtt kell vele élni.

Tudom, hogy sokan elnyújtják azt a 130-as limitet a magyar pályán, mert néha Én is, de 160-nál többel szerintem fogyasztásilag sem nagyon éri menni, meg a csekk-veszély miatt sem, hacsak ki nem fogsz egy sietős transporteres balekot és mögötte húzod magad szélárnyékban.

Úgy mint, ha a 2. tény igaz, szomorú és elfogadandó, de ha valaki végsebesség alapján vesz autót, szerintem nagy baj van. Akkor már mondjuk azt, hogy gyengébb a motor, azt puszi.