Oldal: 1 / 14
Milyen lesz a 2010-es Mustang?
Elküldve: 2007.08.15 22:53
Szerző: TomiTomi
2009-2010-re ráncfelvarrás várható. Mértéke az első generációs változtatásokra fog emlékeztetni. Új motorok és eléggé megváltoztatott kinézet várható.
A V6-os előreláthatólag az 3,5öst kapja meg, amely már az Edge-ben is több mint 260 LE-t ad le. És még az is lehet, hogy ennek a térfogata is nőni fog.
Előreláthatólag a V8-as térfogata és teljesítménye is nőni fog. Az újságírók 6 l körüli hengerűrtartalomra számítanak és 400 LE-re.
Hogy takarékossabb legyen a gép, valószinüleg hengereket fognak lekapcsolni részleges terhelésnél.
Az is lehet, hogy az új twin turbó V6-os motor is bekerül majd. Ez is 400 LE körül várható.
Forrás: The Mustang News
Kinézetről különböző képek keringenek a neten...
Ez még 4 ajtós is.
Elküldve: 2007.08.15 22:58
Szerző: StangMan
mondjuk remélem, hogy nem vétik el azt a hibát, hogy csinálnak belőle kombit, 3 kerekűt, fagyis autót és tankot is
az a 4ajtós görény... fazsom... 4ajtó 1 Mustangon
a Mustang maradjon az ami...
Elküldve: 2007.08.15 23:09
Szerző: TomiTomi
Szvsz ez a négyajtós helyett készült az Interceptor tanulmány.
Elküldve: 2007.08.15 23:20
Szerző: StangMan
remélem...
Elküldve: 2007.08.15 23:47
Szerző: TomiTomi
Persze idetartozik Giugiaro Mustang tanulmánya is, de nyitottam neki egy saját
topikot.
Elküldve: 2007.12.08 18:58
Szerző: TomiTomi
Elküldve: 2007.12.08 23:50
Szerző: StangMan
bőrrel lesz bevonva??? mint a verolex ??
Elküldve: 2007.12.09 17:02
Szerző: TomiTomi
StangMan írta:bőrrel lesz bevonva??? mint a verolex ??
Persze, egy vasvázra feszítve. Így sikerült az önsúlyát 1550 kg-ra leszorítani.
Elküldve: 2007.12.10 8:23
Szerző: LeMans67
Nekem nemtetszik egyik elöl mutatott változat sem, ami a bőröst illeti az meg szerintem nem sokban tér el a mostanitól...
Elküldve: 2007.12.10 9:34
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:Nekem nemtetszik egyik elöl mutatott változat sem, ami a bőröst illeti az meg szerintem nem sokban tér el a mostanitól...
Tudtommal ráncfelvarrásra készülünk, ennyiből nem lenne meglepő.
Elküldve: 2007.12.10 22:41
Szerző: TomiTomi
A nagy német fórumban az a pletyka járja, hogy a facelift után nem lesz V8-as Mustang. Állítólag alig adnak e belőle.
Nem tudom elhinni. Most, hogy a Challenger és a Camaro több mint 6 l-es motorokkal jönnek?!
Elküldve: 2007.12.11 4:24
Szerző: StangMan
német fórum... ???? khm...
tuti bennfentes infó...
na ez szerintem "kukiság"... meg az állitólag nem adnak el... allitólag milliárdos vagyok... állítólag... vhogy nem szeretem az ilyen állitólagokat...
Elküldve: 2007.12.11 8:58
Szerző: Bandit
StangMan-ussal értek egyet. Kukiság! Amcsiban tuti több V8 fogy mint V6. De legalább annyi. A németeknél lehet, hogy nem, de azért ne képzeljék magukat akkora piacnak.
Bár a kémfotón csak egy kipuff látszik, nem kell messzemenő következtetéseket levonni. nem hinném, hogy a soros motor miatt.
Egyébként szerintem a Gugiaro tervet el lehet felejteni. Elég drágának és nem elég Mustang-nak tűnik.
Elküldve: 2007.12.11 10:16
Szerző: TomiTomi
Bandit írta:StangMan-ussal értek egyet. Kukiság! Amcsiban tuti több V8 fogy mint V6. De legalább annyi. A németeknél lehet, hogy nem, de azért ne képzeljék magukat akkora piacnak.
Mire alapozod ezt a kijelentést?
USÁban még az eladott kocsik 20 %-a sincs V8-as motorral. (Németeknél minimum 50, a svájciaknál 90 felett van.
) Akik az USÁban jártak mostanában mind azt mesélik, hogy sok Mustangot látni, de nagyon ritkán V8ast.
Nem kell eszeretni a németeket, de ők is az amcsi fórumokat bújják és abból szedik az infokat. Az általam említett fórum több mint 6000 regisztrált taggal rendelkezik, ez Európában elég szép ebben a témában.
Amúgy USÁban most elég sokat foglalkoznak a fogyasztással és a flotta fogyasztást is szigorubban nézik mint eddig. Erről az oldalról nézve ésszerű lehetne a V8ast elhagyni.
Elküldve: 2007.12.11 18:13
Szerző: Bandit
TomiTomi írta:Mire alapozod ezt a kijelentést?
USÁban még az eladott kocsik 20 %-a sincs V8-as motorral. (Németeknél minimum 50, a svájciaknál 90 felett van.
) Akik az USÁban jártak mostanában mind azt mesélik, hogy sok Mustangot látni, de nagyon ritkán V8ast.
Nem kell eszeretni a németeket, de ők is az amcsi fórumokat bújják és abból szedik az infokat. Az általam említett fórum több mint 6000 regisztrált taggal rendelkezik, ez Európában elég szép ebben a témában.
Amúgy USÁban most elég sokat foglalkoznak a fogyasztással és a flotta fogyasztást is szigorubban nézik mint eddig. Erről az oldalról nézve ésszerű lehetne a V8ast elhagyni.
Nem a németekkel van gondom, hanem úgy gondoltam, hogy ha valaki sport/sportos kocsit vesz akkor az úgy is menjen. Persze az amerikaiakban nem először csalódnék...
Mindenesetre ez hasonlít a Jaguar-os baromságra, dízel Jag? Hiszen a Jaguar-t a V12 teszi azzá ami. Ha nincs V12 akkor igazi Jag sincs.