Oldal: 1 / 2

Giugiaro 2006-os Mustang tanulmánya

Elküldve: 2007.08.15 23:43
Szerző: TomiTomi
Totálcar írta:Giugiaro és a Ford Mustang találkozása

A több tíz ezer vásárlón kívül a neves olasz formatervező szívét is rabul ejtette a 2005-ös Ford Mustang. „Amikor megláttam az új Mustangot, két dolgot tudtam azonnal: az eredeti óta ez a legjobb, és muszáj egyet szereznem magamnak” – mondta Fabrizio Giugiaro, az Italdesign vezető tervezője. Gyorsan felkereste J Mayst, a Ford elnökhelyettesét, és elmondta, hogy olasz melóra készül az újdonságon, új karosszériával és Ford versenyalkatrészekből építkezve. Maysnek tetszett az ötlet, és kezdetét vette a munka.

Fabrizio alig négy hónap alatt rajzolta meg az új formát, mely a hátsó túlnyúlás levágásának és a karosszéria éleinek kihegyezésének köszönhetően kompaktabb az eredetinél. 30 mm-rel szélesítették az autó elejét, 80-nal a hátsó felét. Az autó számtalan ponton módosult, ezek közül Giugiaro kedvencei a következők:
- új műszerfal, sötét lószőrrel borított ülések, bőrből kivágott musztángokkal a fejtámlákon
- a szélvédő, az autó teteje és a hátsó ablak egyetlen hatalmas üvegpanel, mely 100%-ban kiszűri a káros UV-A-sugarakat
- gombnyomásra, felfelé nyíló ajtók
- az 1964-es Mustangra emlékeztető hátsó lámpák
- sportosan elegáns 20 colos felnik, elöl 275/40, hátul 315/35-ös gumikkal

Az autó műszaki alapjaihoz a Mustang FR500C versenyautó szolgáltatta az inspirációt. A Mustang 4,6 literes V8-as motorjához egy kompresszort illesztettek, az injektorokat a Ford GT-ből származókra cserélték, és egy új Ford Racing kipufogórendszert is felszereltek. Az autó teljesítménye így 500 lóerőre növekedett, amihez egy nagyobb hűtőhatású alumínium hűtőre is szükség volt.
Az autó futóművét a Ford Racing Handling Pack elnevezésű csomagjával egészítették ki. A kit keményebb gátlókat, alacsonyabb ültetőrugókat és új stabilizátorokat tartalmaz, így az autó nagyjából 4 cm-rel alacsonyabb, mint a széria Mustang. A modernkori klasszikus megépítése 30 ezer munkaórát vett igénybe, és a Los Angeles-i Autószalonon lesz először látható.
Forrás: Totálcar

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

További képek és hátterek.

Elküldve: 2007.08.15 23:52
Szerző: TomiTomi
2006 LA Auto Show - Ford Mustang Giugiaro Concept Press Video

<object width="408" height="262"><param name="movie" value="http://webridestv.com/xml/wbembedplayer ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://webridestv.com/xml/wbembedplayer ... 103035.jpg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="408" height="262"></embed></object>


2006 LA Auto Show - Ford Mustang Giugiaro Concept - Part I

<object width="408" height="262"><param name="movie" value="http://webridestv.com/xml/wbembedplayer ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://webridestv.com/xml/wbembedplayer ... 102859.jpg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="408" height="262"></embed></object>


2006 LA Auto Show - Ford Mustang Giugiaro Concept - Part II

<object width="408" height="262"><param name="movie" value="http://webridestv.com/xml/wbembedplayer ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://webridestv.com/xml/wbembedplayer ... 102930.jpg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="408" height="262"></embed></object>


2006 LA Auto Show - Ford Mustang Giugiaro Concept - Part III

<object width="408" height="262"><param name="movie" value="http://webridestv.com/xml/wbembedplayer ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://webridestv.com/xml/wbembedplayer ... 103642.jpg" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="408" height="262"></embed></object>

Elküldve: 2007.08.15 23:53
Szerző: StangMan
Hááááát... :hmm:
az eleje jó, oldalról ugye adott, a hátulja szoszo.. remélem jobb irányba fejlődik, de a belseje görény... ezzel az erővel lehetne zebramintás is, kiaggatott zebrakoponyákkal...

Elküldve: 2007.08.15 23:59
Szerző: TomiTomi
Szerintem a Mustang faragatlansága hiányzik ebből az autóból. Nagyon olaszos. (Az LSD ajtó abszolut kisiklás számomra.) A szőr pedig a kiállítások kedvéért került bele.

Ez a történet szerint az ItalDesign saját akciója volt. Azért a pletykák arra utalnak, hogy a következő Mustang-ban lesznek ennek a vonalaiból is: orr és oldalvonalnak van a legnagyobb esélye rá. :roll:

Elküldve: 2007.08.16 0:14
Szerző: StangMan
hát igen , innen csak az orr használható... a lamboajtók meg végképp gázak.. az olaszok buzik... és nőknek terveznek :monokli:

Elküldve: 2007.08.16 0:16
Szerző: rev
Azert az a loszar ules sem tul okes :D

Elküldve: 2007.08.16 6:49
Szerző: LeMans67
Hát szerintem örülhetünk, hogy ez nem valósult meg és az van ami van. Nekem a jelenlegi jobban tetszik. Gondolom ettől függetlenül sok mindent átfognak majd tenni a következő kivitelbe.

Külső: Kicsit lágyak a vonalak és ez az autó nem erről szól..A tető viszont szerintem jól nézne ki. Igaz csak akkor, ha olyan lenne, mint anno a Seat egyik tanulmányán volt: az alap fényszűrt barna szín napsütés hatására ERŐSEN besötétedett (különben halál nyáron alatta ülni). Ami még jó, az a hátsó kis ablak. Belülről kilátni, kívülről nem lehet be. Az ajtó, ha már egyedi akor miért nem DeLorean-es? Az jól használható szűk helyen és még mindig egyedi...

Belső: a dugóhúzó, mint váltó :evil: A lóször kárpit nem valami praktikus. Nekem az egész belső kicsit csiricsáré. Vagy bőrös legyen vagy krómos. Egyszerre a kettőből sok nem szép... szvsz

Elküldve: 2007.08.16 7:02
Szerző: StangMan
Az ajtó ne legyen semmilyen krucifixes csilicsálé... legyen normál... ez egy Mustang, aki ilyet akar a Földön jár...

Az üvegtető meg egy izomautónál veszélyes... ahhoz komoly merevség kell...
Lülönben is, üvegtető legyen a Nissan Micrába Kalán néninek...

Elküldve: 2007.08.17 21:28
Szerző: TomiTomi
LeMans67 írta:Hát szerintem örülhetünk, hogy ez nem valósult meg
:nana: Fabriziot a 2005-ös Mustang ihlette meg. S a ráncfelvarrás még elöttünk van. :ordog: (Lásd itt.)

@StanMan: az üvegtetőt Saleen árulja és elég izmosak az autóik. :hmm:

Elküldve: 2007.08.21 12:04
Szerző: LeMans67
StangMan írta:Az ajtó ne legyen semmilyen krucifixes csilicsálé... legyen normál... ez egy Mustang, aki ilyet akar a Földön jár...

Az üvegtető meg egy izomautónál veszélyes... ahhoz komoly merevség kell...
Lülönben is, üvegtető legyen a Nissan Micrába Kalán néninek...
Itt most EZ az autó a téma. Ez pedig egyedi ajtóval van, amire írtam, hogy másik típussal jobb lenne.
Nem az volt a kérdés, hogy mit terveznék Mustang helyett, mert akkor elővenném a '69-es kasznit, alátenném a mai technikát futóműben és fékben és kapna egy Tremec váltót, de megtartanám a régi motort és ez lenne a legrosszabb környezetvédelmi díjas autó (át sem engednék :twisted: ), de tökéletes lenne, mint Mustang.... :D

Elküldve: 2007.08.21 12:23
Szerző: LeMans67
StangMan írta:Az üvegtető meg egy izomautónál veszélyes... ahhoz komoly merevség kell...
Nagyon komoly autókat szerelnek üvegtetővel, tehát megoldható. BMW M3...

Elküldve: 2008.10.27 22:51
Szerző: TomiTomi
Mik kerülnek elő... :rrr:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/edePZaKWxao&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/edePZaKWxao&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Elküldve: 2008.10.28 5:19
Szerző: StangMan
hehe..... egy pillantara hallani a kompresszort is :rrr:

Elküldve: 2008.10.28 14:37
Szerző: trafo2000
Elmászkálgatnék vele.

Elküldve: 2008.10.28 16:11
Szerző: TomiTomi
Elég egyedi verdád lenne. :klassz: